Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling dat ik voor het eerst zelf een PC bouw waarmee ik een beetje fatsoenlijk wil kunnen gamen (WoW, WatchDogs, GTA5) maar waar ik met ook mee kan verdiepen in Virtual Machines (VMware/HyperV)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 2000 euro maar als het minder kost is dat natuurlijk niet erg
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en Razer Naga muis die ik al heb natuurlijk. En 2 Philips 274E5QDAB monitoren en 2 x Kingston HyperX Fury blu HX316C10FK2/16 Geheugenmodules
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor het gamen natuurlijk een fatsoenlijke videokaart en systeem dat dit aankan, voor de virtual machines natuurlijk genoeg schijfruimte en geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor processor wilt ik AMD en kwa videokaart geef ik voorkeur aan een NVidia maar dat ik geen verplichting.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC zal midden op mijn bureau komen te staan tussen de 2 monitoren in dus niet teveel lichtjes aan de voorkant van de kast en liefst zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
Ik ben nog niet van plan me meteen bezig te houden met overklokken
EDIT: Aangepast op advies van reacties
Het is de bedoeling dat ik voor het eerst zelf een PC bouw waarmee ik een beetje fatsoenlijk wil kunnen gamen (WoW, WatchDogs, GTA5) maar waar ik met ook mee kan verdiepen in Virtual Machines (VMware/HyperV)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 2000 euro maar als het minder kost is dat natuurlijk niet erg
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en Razer Naga muis die ik al heb natuurlijk. En 2 Philips 274E5QDAB monitoren en 2 x Kingston HyperX Fury blu HX316C10FK2/16 Geheugenmodules
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor het gamen natuurlijk een fatsoenlijke videokaart en systeem dat dit aankan, voor de virtual machines natuurlijk genoeg schijfruimte en geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor processor wilt ik AMD en kwa videokaart geef ik voorkeur aan een NVidia maar dat ik geen verplichting.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC zal midden op mijn bureau komen te staan tussen de 2 monitoren in dus niet teveel lichtjes aan de voorkant van de kast en liefst zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
Ik ben nog niet van plan me meteen bezig te houden met overklokken
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-9590 Black Edition | € 258,- | € 258,- |
| 1 | ASRock 990FX Extreme9 | € 188,51 | € 188,51 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 358,50 | € 358,50 |
| 1 | WD Green WD50EZRX | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Cooler Master N400 KKN1 | € 39,67 | € 39,67 |
| 1 | Samsung SN-506AB Zwart | € 53,29 | € 53,29 |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 68,99 | € 68,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.155,96 | |
EDIT: Aangepast op advies van reacties