Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
kippy schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:08:
Dit weekend veel met de Beta gespeeld. Er zijn jammer genoeg nog veel bugs in het spel. Dit is vooral jammer omdat er tijdens de stream van vrijdag is verteld dat het Coaster builden al geoptimaliseerd is.

Maar dit was het beste wat ik kon bouwen en zelfs dan is het de vraag of de trijntjes het eind halen, want als de coaster tijdens de test werkt is geen garantie dat het blijft werken.

[video]

En als je de coaster echt geweldig vind vote dan voor mij O-) http://na.alienwarearena....world-flying-race-coaster
Ze krijgen wel waar voor hun geld, Bij dag stappen ze in, word het nacht en daarna weer dag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:22
Ja de dag nacht cyclus is niet echt realistisch. Ze staan meestal ook een dag te wachten voordat ze kunnen instappen..... Maar ze zeggen dat de tijd in het uiteindelijke spel realistischer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 12:37

MrManuel

The impossible is easy...

Vanavond eens de beta spelen.

Heb zelf RCTWorld en PlanetCoaster beide pre-ordered.

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:56:
Er is een bèta te vinden op de niet discussieerbare manier en die doet het nog steeds. Kun je ook zonder pre-order de 'geweldige' coasterbuilder uitproberen.
thanks, na alle berichten het zelf ook even willen proberen, maar vond het te eng om te gaan pre-orderen (ook al kon je die intrekken).

Maar wat een bagger is dit zeg, alle hoop voor een toffe game in een klap van tafel. Bouwen van achtbanen is dramatisch, veel te grote leercurve voor een dergelijke game. Of leercurve, het is gewoon niet te doen. Zelfde geld voor aanleggen van paden, terreintje ophogen of verlagen onder een pad, ho maar. Landschap ging zelfs dwars door de paden heen, waarna niks meer kon. Zelfde geld voor verhogen van land onder een achtbaan. Vast realistischer, maar niet leuker.

Ik weet dat het een beta is, maar zoals al veel gelezen voelt dit veel meer als een alpha. Het enige wat overblijft zijn mooie woorden van de makers wat er allemaal wel niet kan en in de toekomst nog mogelijk moet worden, maar beter stellen ze de game nog een jaartje uit en gaan ze hard aan de bak. Al zal dat er niet in zitten, want geld.

Echt heel erg jammer, ik speel de laatste tijd niet heel vaak meer games, maar hier had ik echt zin in! Dan maar eens bij concurrentie kijken, of natuurlijk die oude cdrommetjes weer even afstoffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Laatst online: 18:22
Ja het is echt de vraag of het ze gaat lukken voor het eind van het jaar. Maar ik hoop dat het lukt.
En ja de leercurve is best hoog als je niet gewent bent aan dit soort systemen (No Limits 1), maar als je het een maar door hebt is er wel heel veel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Kid_Stevie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:35:
[...]

thanks, na alle berichten het zelf ook even willen proberen, maar vond het te eng om te gaan pre-orderen (ook al kon je die intrekken).

Maar wat een bagger is dit zeg, alle hoop voor een toffe game in een klap van tafel. Bouwen van achtbanen is dramatisch, veel te grote leercurve voor een dergelijke game. Of leercurve, het is gewoon niet te doen. Zelfde geld voor aanleggen van paden, terreintje ophogen of verlagen onder een pad, ho maar. Landschap ging zelfs dwars door de paden heen, waarna niks meer kon. Zelfde geld voor verhogen van land onder een achtbaan. Vast realistischer, maar niet leuker.

Ik weet dat het een beta is, maar zoals al veel gelezen voelt dit veel meer als een alpha. Het enige wat overblijft zijn mooie woorden van de makers wat er allemaal wel niet kan en in de toekomst nog mogelijk moet worden, maar beter stellen ze de game nog een jaartje uit en gaan ze hard aan de bak. Al zal dat er niet in zitten, want geld.

Echt heel erg jammer, ik speel de laatste tijd niet heel vaak meer games, maar hier had ik echt zin in! Dan maar eens bij concurrentie kijken, of natuurlijk die oude cdrommetjes weer even afstoffen
Ontwikkelaars gooien maar met labels, oftewel ze weten het verschil niet tussen Alpha,Beta of Demo versie.

Kijk bijvoorbeeld naar Battlefield 4. Je had paar weken voor de release een BETA.
Toen de game uitgebracht was, zaten exact dezelfde bugs in de game. Pas 1 jaar later hebben ze de game op orde.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Building Coasters in Rollercoaster Tycoon World
Bron: http://themeparkgames.net...building-roller-coasters/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Pykow schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:21:
[...]

Ontwikkelaars gooien maar met labels, oftewel ze weten het verschil niet tussen Alpha,Beta of Demo versie.

Kijk bijvoorbeeld naar Battlefield 4. Je had paar weken voor de release een BETA.
Toen de game uitgebracht was, zaten exact dezelfde bugs in de game. Pas 1 jaar later hebben ze de game op orde.
Daar is de beta ook meer zodat er meer mensen een preorder plaatsen en om de netcode te testen. En vervolgens als het spel uitkomt gaan alle server op hun bek.

Ik hoop dat dit een mooi spel gaat worden, cities skylines was ook tot iedereens verbazing een topspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 00:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Rollercoaster Tycoon is uitgesteld tot 2016

http://www.pcgamer.com/ro...r.com&utm_campaign=buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Goh, wat een verassing :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Yep staat nu ook op tweakers zelf
nieuws: Ontwikkelaar Nvizzio schuift Rollercoaster Tycoon World door naar vol...

Dat betekend dus dat de game nu 1 jaar is uitgesteld ;)
Early 2015 is nu opeens 2016 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik zit samen met mijn vriendin nauwlettend de ontwikkeling rondom deze game te volgen.
Het lijkt ons vooral erg leuk om in co-op mode een theme park te bouwen en te beheren.

Ook al zit er in de laatste build vele malen meer content en functionaliteit dan Atari in de eerste Beta heeft vrijgegeven lijkt de kloof tussen een finished game en 2-3 maanden development tijd wel erg onrealistisch te zijn.

Ik heb wel geruchten gelezen dat men eerst zal gaan focussen op user-contact availibility via de Steam Workshop in plaats van multiplayer modus. Ik hoop dat beide bij game-launch wel aanwezig zullen zijn. :)

Overigens kom ik nu de tijd een beetje door, door te kijken wat voor coasters anders mensen hebben gebouwd op Twitch streams en via Youtube filmpjes. Erg vermakelijk om te zien. :P

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
Nieuwe screenshot!

Facebook link:
https://www.facebook.com/...822200589/?type=3&theater

Reddit post:
https://www.reddit.com/r/..._world_just_posted_a_new/

Link naar thread op het RCT Forum:
https://forum.rollercoast...ew-Screenshot-On-Facebook!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5jnJtkyl.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door SleepyPanda op 20-01-2016 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ligt het aan mij of gaan de ontwikkelingen rondom RCTW de laatste 3 maanden erg langzaam?
Ik weet dat de gamestudio heeft aangegeven dat de game is uitgesteld, maar het lijkt wel of alles op een lager pitje staat dan voorheen.
Ik ben benieuwd of de game Q1 2016 nog in full beta gaat of gereleased zal gaan worden.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Da_maniaC schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:00:
Ligt het aan mij of gaan de ontwikkelingen rondom RCTW de laatste 3 maanden erg langzaam?
Ik weet dat de gamestudio heeft aangegeven dat de game is uitgesteld, maar het lijkt wel of alles op een lager pitje staat dan voorheen.
Ik ben benieuwd of de game Q1 2016 nog in full beta gaat of gereleased zal gaan worden.
Ik denk dat er een vrij grote kans is dat de game nog eens wordt uitgesteld, maar dan met enkele weken tot 2 maanden. De afgelopen dagen kwamen ze met nieuwe video's van een aantal attracties en deze waren totaal niet realistisch gemaakt.

YouTube: Pendulum - Unity Render
YouTube: The Twister - Unity Render
YouTube: Orbit Spinner In Game
YouTube: Orbit Spinner Unity Render

Hoe die attracties starten bijvoorbeeld. Bij de Pendulum gaat de attractie omhoog in plaats van de grond omlaag en in een paar zwaaien gaat ie al over de kop. Hij gaat gewoon te snel. Zo is het met de andere attracties in de video's ook. Bekijk ook eens de reacties bij de video's.

Zelf heb ik liever dat ze dit realistischer maken voordat ze RCTW echt uitbrengen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
RobinNL schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:12:
[...]

Ik denk dat er een vrij grote kans is dat de game nog eens wordt uitgesteld, maar dan met enkele weken tot 2 maanden. De afgelopen dagen kwamen ze met nieuwe video's van een aantal attracties en deze waren totaal niet realistisch gemaakt.

YouTube: Pendulum - Unity Render
YouTube: The Twister - Unity Render
YouTube: Orbit Spinner In Game
YouTube: Orbit Spinner Unity Render

Hoe die attracties starten bijvoorbeeld. Bij de Pendulum gaat de attractie omhoog in plaats van de grond omlaag en in een paar zwaaien gaat ie al over de kop. Hij gaat gewoon te snel. Zo is het met de andere attracties in de video's ook. Bekijk ook eens de reacties bij de video's.

Zelf heb ik liever dat ze dit realistischer maken voordat ze RCTW echt uitbrengen.
Het model is correct en ook dat de seats omhoog gaan klopt. Zie: YouTube: Imperator.

Verder klopt het inderdaad niet dat 'ie zwaait en best wel snel gaat. Dit is wat de Atari-man erover zei:

To ensure better realism to match the ride as designed we decided to tweak the animation to have it spin then slowly rise up and spin at the top and then come back back down. The name of the ride will also likely be tweaked The design of the ride is beautiful and we are tweaking the animation to make sure it's equally deserving! Looking forward to revealing additional rides and much more!

Gaat in ieder geval wel de goede kant op. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Aah, die attractie had ik dus nooit gezien. Zelf zit ik net een dagje op het RCTW forum, dus ik heb veel nog niet gelezen. Daarnaast is er vannacht een nieuwe screenshot verschenen:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/s2048x2048/12473671_980507278708110_7093546931028594335_o.jpg

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
Is dit trouwens te vertrouwen?

http://www.g2play.net/cat...uxe-edition-steam-cd-key/

op Steam kost het 55 euro en hier maar 29 euro

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 31-01-2016 15:58 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:56:
Is dit trouwens te vertrouwen?

http://www.g2play.net/cat...uxe-edition-steam-cd-key/

op Steam kost het 55 euro en hier maar 29 euro
Ik heb er vaker wat gekocht, gaat altijd prima!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik begrijp alleen nog steeds niet dat er geen releasedate vrijgegeven is :S.
Het was Early 2015 en het is nu al 2016.

Sommige zeggen 27 Februari 2016, maar op hun website staat weer Early 2016.
Dat betekend dus wachten tot 2017 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Pykow schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:25:
Ik begrijp alleen nog steeds niet dat er geen releasedate vrijgegeven is :S.
Het was Early 2015 en het is nu al 2016.

Sommige zeggen 27 Februari 2016, maar op hun website staat weer Early 2016.
Dat betekend dus wachten tot 2017 ?
Early 2016 wordt met 99% niet meer gehaald. Daarnaast moet er ook nog een tweede bèta weekend komen. Er heerst op dit moment bijna een 'mediastilte'. In de afgelopen tijd hebben we zeer weinig van RCTW gezien, waarschijnlijk zo'n 2 screenshots. Ik verwacht zelf dat de game wordt uitgesteld naar medio of eind 2016.

Daarnaast is ook bekend geworden dat de box art van RCTW van NoLimits 2 is. Hieronder zie je het 'verschil' tussen beide games. Volgens mij was er een andere afbeelding waar je dit beter kon zien.

RCTW: http://static.fnac-static.../6f/76/7761674/1507-1.jpg
NL2: http://i.imgur.com/mPO6Thn.png

Meer informatie: http://forum.nolimits-exc...DiscussionID=2910&page=51
Als je heeel goed kijkt zie je het logo van NoLimits2 staat op de RCTW box art, op het voorste karretje.

Mocht je twijfelen over RCTW, wacht dan met kopen van de game. Niet om de andere game gelijk te promoten, maar Planet Coaster lijkt op dit moment veel meer te bieden dan RCTW.

[ Voor 12% gewijzigd door RobinNL op 14-02-2016 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
RobinNL schreef op zondag 14 februari 2016 @ 02:18:
[...]

Early 2016 wordt met 99% niet meer gehaald. Daarnaast moet er ook nog een tweede bèta weekend komen. Er heerst op dit moment bijna een 'mediastilte'. In de afgelopen tijd hebben we zeer weinig van RCTW gezien, waarschijnlijk zo'n 2 screenshots. Ik verwacht zelf dat de game wordt uitgesteld naar medio of eind 2016.

Daarnaast is ook bekend geworden dat de box art van RCTW van NoLimits 2 is. Hieronder zie je het 'verschil' tussen beide games. Volgens mij was er een andere afbeelding waar je dit beter kon zien.

RCTW: http://static.fnac-static.../6f/76/7761674/1507-1.jpg
NL2: http://i.imgur.com/mPO6Thn.png

Meer informatie: http://forum.nolimits-exc...DiscussionID=2910&page=51
Als je heeel goed kijkt zie je het logo van NoLimits2 staat op de RCTW box art, op het voorste karretje.

Mocht je twijfelen over RCTW, wacht dan met kopen van de game. Niet om de andere game gelijk te promoten, maar Planet Coaster lijkt op dit moment veel meer te bieden dan RCTW.
Al ben ik het deels met je eens, laten we het niet dramatischer maken dan het is he. :)

We hebben best wat gehad, 4 screenshots en 4 video's in redelijk korte tijd. De laatste blog was ook nog geen maand geleden en om een maandje nou gelijk media-stilte te noemen gaat best ver, vind ik. Er zijn zat games die maanden niets laten horen om zien omdat er, best logisch, ontwikkeld moet worden. :P

De box-art gebruikt inderdaad de baan en karretjes van NL2. Een reactie van Atari was dat de cover door een extern bedfrijf is gemaakt en dit dus niet bekend was. De andere achtbanen, het reuzenrad, de drop-tower etc. komen wel gewoon uit RCTW.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IufjZvo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik had de game laatst besteld op steam.
Ga kijken of ik mn geld terug kan krijgen. Want ik had de game in maart verwacht.

De media stilte heeft er mee te maken dat ze niks zeggen over de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
SleepyPanda schreef op zondag 14 februari 2016 @ 04:08:
[...]
We hebben best wat gehad, 4 screenshots en 4 video's in redelijk korte tijd. De laatste blog was ook nog geen maand geleden en om een maandje nou gelijk media-stilte te noemen gaat best ver, vind ik. Er zijn zat games die maanden niets laten horen om zien omdat er, best logisch, ontwikkeld moet worden. :P
Nee oke, maar het voelt gewoon zo. Ik dacht even dat die video's van december waren (dus niet goed nagekeken van mijn kant) :P Ik heb mijn pre-order voor RCTW gewoon nog staan, maar ik heb er niet echt veel vertrouwen meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zo even een refund aangevraagd op steam.
Hopelijk krijg ik keurig mijn geld terug.

EDIT: Zojuist keurig mijn geld terug gekregen van Steam. Binnen 24-uur tot maximaal 7 dagen zal ik mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

[ Voor 45% gewijzigd door Pykow op 15-02-2016 16:56 ]

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:22
Skip deze game! Kijk in plaats liever naar Planet Coaster van de originele makers van RCT1. Veel meer potentie in mijn ogen. Ik vertrouw dit Atari spelletje voor geen meter. Geen echte innovatie welke wel te zien zijn in Planet Coaster. Mijn mening hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door jojoba007 op 18-02-2016 21:03 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jojoba007 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:02:
Skip deze game! Kijk in plaats liever naar Planet Coaster van de originele makers van RCT1. Veel meer potentie in mijn ogen. Ik vertrouw dit Atari spelletje voor geen meter. Geen echte innovatie welke wel te zien zijn in Planet Coaster. Mijn mening hoor.
Die staat bij mij al sinds vorig jaar zomer in pre-order, die recente devtalks zijn echt geweldig.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
jojoba007 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:02:
Officieel hebben ze niet aan RCT1 en de basis game van RCT2 gewerkt ;) Wikipedia: Frontier Developments

Er zijn nog nieuwe screenshots verschenen. Als je snel kijkt zien ze er goed uit, maar bekijk bijvoorbeeld de 3e screenshot beter (full screen). De bomen zien er niet uit, het achtbaantreintje rijdt niet goed op de baan (wielen), de karretjes zitten niet aan elkaar vast en de schaal van de bezoekers klopt nog steeds niet.

Wel lijkt het erop dat de coaster station langer gemaakt kan worden. Het station in de 4e screenshot is een stuk langer als in de eerste bèta.

Afbeeldingslocatie: http://www.rollercoastertycoon.com/wp-content/uploads/2016/02/Adrenaline-Meadows-6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rollercoastertycoon.com/wp-content/uploads/2016/02/Adrenaline-Meadows-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rollercoastertycoon.com/wp-content/uploads/2016/02/Adrenaline-Meadows-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rollercoastertycoon.com/wp-content/uploads/2016/02/Adrenaline-Meadows-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rollercoastertycoon.com/wp-content/uploads/2016/02/Adrenaline-Meadows-1.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door RobinNL op 21-02-2016 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:22
RobinNL schreef op zondag 21 februari 2016 @ 02:31:
[...]

Officieel hebben ze niet aan RCT1 en de basis game van RCT2 gewerkt ;) Wikipedia: Frontier Developments

Er zijn nog nieuwe screenshots verschenen. Als je snel kijkt zien ze er goed uit, maar bekijk bijvoorbeeld de 3e screenshot beter (full screen). De bomen zien er niet uit, het achtbaantreintje rijdt niet goed op de baan (wielen), de karretjes zitten niet aan elkaar vast en de schaal van de bezoekers klopt nog steeds niet.

Wel lijkt het erop dat de coaster station langer gemaakt kan worden. Het station in de 4e screenshot is een stuk langer als in de eerste bèta.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Opzich ziet het er best redelijk uit. Maar op de één of andere manier oogt het een beetje levenloos. Wat bij Planet Coaster dus helemaal niet het geval is. Ook proef ik bij Planet Coaster meer 'spirit' in de game die ik vind ontbreken in RCT world.

RCT world is al meerdere malen verplaatst naar andere studio's. Er zit dus ook niet echt een team achter die hun 'spirit' in de game hebben zitten.
RCT world is voor mij een niet innoverende en levenloze versie waar Planet Coaster dit allemaal wel uitstraald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Je kan eigen 3d modellen gebruiken in RCTW. Erg toffe toevoeging.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
Confirmed dat er PbP building is!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S0zX74Z.jpg

Source: https://forum.rollercoast...8800&viewfull=1#post68800

[ Voor 46% gewijzigd door SleepyPanda op 05-03-2016 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
Nieuwe info

- Release datum: 31 Maart
- Early Access

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepyPanda
Nieuwe screenshot! Ziet er tof uit en ook erg blij dat we nu lichten kunnen plaatsen!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1zStvDHl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

SleepyPanda schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:45:
Nieuwe info

- Release datum: 31 Maart
- Early Access
Vraag me af of 31 maart echt haalbaar gaat zijn.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Op steam staat 30 maart en op sommige site weer 31 maart.
Toch ben ik heel benieuwd of deze game 30 maart uit komt.

En ook hoe de game het doet. Ik heb zo idee dat ze de release datum hebben vervroegd wegens Planet Coaster Alpha. Heb eerlijk ook geen vertrouwen in deze game en ik vermaak me prima met Planet Coaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Het lijkt opeens een Windows-only game geworden te zijn, de Linux vermeldingen zijn van de steam-site verdwenen, wikipedia vermeldt ze nog wel.

Verder heeft Planet Coaster iets hogere systeemeisen zo te zien (2 vs 1 GB vram) dan RTC World en is die laatste iets goedkoper, vanaf 20 euro te krijgen.

Dus ik denk toch voor World te gaan, early-bird/Alpha 68 euro is me echt te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:22

SomerenV

It's something!

Zeror schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:05:
[video]

Je kan eigen 3d modellen gebruiken in RCTW. Erg toffe toevoeging.
De ingame beelden lijken nou niet bepaald vloeiend te lopen :X Daarbij voelt dit filmpje heel erg aan alsof het afgekeken is van de dev diaries van Planet Coaster, alleen dan zonder het voelbare enthousiasme. Ik blijf sceptisch wat RCTW betreft. Verschillende ontwikkelaar is nooit een goed teken, er is veel uitstel geweest en een eerdere versie is door verschillende reviewers echt met de grond gelijk gemaakt. Er is wel potentie maar op basis van de vrijgegeven screenshots en filmpjes ben ik bang dat dit een geval gaat zijn dat je het idee wel ziet, maar dat de uitvoering gewoon nét niet is. Als je dan kijkt naar Planet Coaster en dat ik serieus nog geen enkele negatieve ervaringen voorbij heb zien komen... Een allereerste versie van de game, een klein jaar voor de release, en een van de weinige kritiekpunten die ik heb gezien is het aanleggen van paden en hoe dat werkt.

Maar we gaan zien hoe RCTW het doet :) Er is in ieder geval concurrentie dus de drijfveer om een fatsoenlijk product af te leveren is er in ieder geval (lijkt me).

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Er is al een topic voor deze game, dus het gaat daar door
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.