is dit een goede computer build

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

• midnight-pin
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 19:04
hallo,

ik wil graag een computer bouwen om star citzen te spelen (ook andere spellen zoals arma 3 enz.)
ik heb zelf al iets samen gesteld en mijn vraag is of dit een beetje een goede build is?

Club 3D Radeon R9 280 royalKing, grafische kaart
AMD FX-6350, 3,9 GHz (4,2 GHz Turbo Boost) AM3+ processor
Sharkoon WPM500 Bronze, 500 Watt voeding
Sandisk Ultra II, 120 GB SSD
MSI 970A-G43, socket AM3+ moederbord
Corsair 16 GB DDR3-1600 Kit, geheugen
windows 8, besturingssysteem

als je nog verbeteringen ziet. Graag! maar het moet wel binnen de 800,- euro blijven als het kan.

alvast bedankt
Lucas

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-03 12:38

Tribits

Onkruid vergaat niet

Hoi Lucas,

Hoewel je alle standaard vragen gewist heb is het idee redelijk duidelijk. Belangrijkste is echter dat je ook aan het [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen topic voorbij gaat. Ik zie diverse componenten die nu niet echt als aanrader worden gezien, zeker niet voor dit budget. Tevens heeft het de voorkeur als je jouw voorstel in een lijstje zet zoals we hier gewend zijn, dat werkt ook voor de lezers stukken makkelijker.

Oh ja, bijna vergeten, in de BBG van januari staat een bouwvoorstel waarmee je al een heel eind kan komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Tribits op 31-01-2015 15:57 . Reden: BBG vergeten, dooooh ]

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Lucas,
wat Tribits zegt. Die vragen stonden er niet voor niets. Nu wordt advies geven erg lastig. Probeer het opnieuw waarbij je de vragen laat staan en punt voor punt beantwoordt. Zet dan ook je wenslijst in een goed leesbare lijst met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

Dit topic is gesloten.