Hallo allemaal,
Ik heb een probleem/vraag.
Op mijn Gmail account krijg ik geregeld mailtjes die voor iemand anders bestemd zijn. Dit gene is een naamgenoot, voorbeelden van ontvangenmail:
Account bevestiging Online Soccer manager
Bestelling van FIFA 2015
Reservering in een van der Valk hotel
Kaartjes voor een Rockconcert
Hypotheek bij nationale nederlanden
Betaling voor een kamp van school
Bestuursmail van de plaatselijke voetbalvereniging
Accountbevestiging bij KPN met een abonnement
Afijn, u begrijpt het...
Ik heb via Facebook contact opgenomen met deze persoon, tenslotte weet ik alles van hem (Oké, alleen zijn pincode ontbreekt nog)! Ondanks dit ontvang ik nogsteeds mail van deze naamgenoot.
Vaak is het zo dat er in het mailadres geen punt staat (123.456@gmail.com ipv 123456Gmail.com), volgens google is dit dan ook gewoon mijn mailadres.. nu ben ik benieuwd of hij ook mail van mij ontvangt of dat hij stevast het verkeerde mailadres opstuurt. Misschien heeft google wel een fout gemaakt door beide mailadressen goed te keuren.
Ik kom zelf niet verder, misschien weet hier iemand wat het probleem is en hoe dit op te lossen.
Gr,
Stevens
Ik heb een probleem/vraag.
Op mijn Gmail account krijg ik geregeld mailtjes die voor iemand anders bestemd zijn. Dit gene is een naamgenoot, voorbeelden van ontvangenmail:
Account bevestiging Online Soccer manager
Bestelling van FIFA 2015
Reservering in een van der Valk hotel
Kaartjes voor een Rockconcert
Hypotheek bij nationale nederlanden
Betaling voor een kamp van school
Bestuursmail van de plaatselijke voetbalvereniging
Accountbevestiging bij KPN met een abonnement
Afijn, u begrijpt het...
Ik heb via Facebook contact opgenomen met deze persoon, tenslotte weet ik alles van hem (Oké, alleen zijn pincode ontbreekt nog)! Ondanks dit ontvang ik nogsteeds mail van deze naamgenoot.
Vaak is het zo dat er in het mailadres geen punt staat (123.456@gmail.com ipv 123456Gmail.com), volgens google is dit dan ook gewoon mijn mailadres.. nu ben ik benieuwd of hij ook mail van mij ontvangt of dat hij stevast het verkeerde mailadres opstuurt. Misschien heeft google wel een fout gemaakt door beide mailadressen goed te keuren.
Ik kom zelf niet verder, misschien weet hier iemand wat het probleem is en hoe dit op te lossen.
Gr,
Stevens
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/