Ik wil contact met een tweaker opnemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-09 11:47
Goedemiddag, ik wil graag contact opnemen met een tweaker en een modje voor het volgende:

Tweaker knijnsel heeft een review over een laptop geplaatst:

productreview: HP Stream 13-c000nd review door knijnsel

Ik heb daar op gereageerd, en de volgende dag had ik er spijt van.
Hij vind het scherm namelijk niet zo goed, en ik vind het scherm juist wèl erg goed.
Ik heb daarom dus een reactie geplaatst op zijn review.

De volgende dag had ik daar al spijt van:
-het is namelijk gewoon een kwestie van smaak. Hij vind het scherm niet zo goed. Maar als ik het scherm juist wel goed vind, dan moet ik maar gewoon een eigen review maken.

Nou wou ik dus contact met hem opnemen, om in overleg met hem mijn reactie te verwijderen (want hij had weer op mij gereageerd), maar dat lukt niet. Toen heb ik maar een reactie op zijn profiel achtergelaten, maar ik weet helemaal niet of hij dat leest.

TLDR:
Ik wil al mijn reacties op knijnsel verwijderen (in overleg met hem, natuurlijk) maar ik weet niet waar ik moet zijn. Kunnen jullie mij helpen

Oh ja, ik zit ongetwijfeld in een verkeerd forum. Sorry, maar ik heb best wel even gezocht naar een juist forum, maar kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:16

Herman

FP ProMod
In principe verwijderen wij geen reacties in een discussie omdat daarmee andere reacties worden meegenomen. Wat ik wel kan doen, is je reactie leeghalen.

Maar als ik naar je reactie lees, zie ik gewoon een interessante en relevante discussie. De mogelijkheid om te reageren is er juist om meningen te delen en naast elkaar te leggen. Op de gallery heeft knijnsel inmiddels aangegeven dat hij geen aanstoot neemt van jouw reactie. Dus wat mij betreft blijft het gewoon zo staan, tenzij jij je reactie echt weg wil hebben :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-09 11:47
Ah helemaal duidelijk, en ik heb zijn reactie op zijn profielpagina (gallerij?) nu ook gelezen.

Wat mij betreft mag mijn reactie op zijn profielpagina wel weg. Want dat voegt natuurlijk niks toe, en heeft ook niks met zijn profiel te maken, denk ik. Het was enkel om contact te zoeken. Liefst weg dus. Bovendien staat er iets over mijn vader. Het was echt privé bedoeld.

Maar in principe vind ik wel: wat ik zelf op het web kwak, dat kan er voor eeuwig blijven staan. Eigen schuld :)

In ieder geval bedankt voor je hulp, Herman.

[ Voor 8% gewijzigd door zetje01 op 28-01-2015 20:57 ]