Nostalgie - hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben weer op zoek naar de games die ik vroeger zelf speelde. Dit gaat van UT tot Swat, Need for Speed,..

Echter heb ik een vraag voor de racers onder jullie.

Ik herinner me een race game, waar je de politie moet zien kwijt te raken. Meer bepaald heb ik een beeld in mijn hoofd dat ik aan het racen ben om politie kwijt te raken in de buurt van water, een pier zeg maar. Waar je een brugje had waar je je kon onder verstoppen (ik vermoed dat je er ook kon oprijden). Er stond volgens mij ook een reuzerad of iets in dat genre.

Ik kom zelf op Need For Speed Most Wanted (omdat ik dat vroeger wel eens speelde), maar ik kan via google images deze omgeving helemaal niet terug vinden.

Iemand die nog een idee heeft welk spel het zou kunnen zijn, ondanks de weinige info?
Ik ben redelijk zeker dat als ik het beeld zie, dat ik het zou herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Hoi Hanzer,

Hier hebben we op tweakers een apart topic voor:
[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Driver?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Oeps! Alseen mod hem kan verzetten!

Driver heb ik gisteren 2de hands aangekocht en dat is dus onderweg. Dus dat kan ik hopelijk asap eens bekijken. Hoewel ik niet denk dat het deze game is.
Ik ben echt wel van gedacht dat het een NFS versie zou moeten zijn, maar kan er niets van terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:02

BM

Moderator Spielerij
Je kunt je vraag idd beter even in het hierboven genoemde topic stellen. Dan gooi ik deze dicht :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.