Game pc 600

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

• NiekM
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-08-2025
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen

Wat mag het systeem gaan kosten?
600 inclusief verzendkosten. Als het iets erover is is het ook goed

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb een muis, toetsenbord, speakers en een monitorl

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit moet erin:
Msi radeon r9 280
Zalman z11 plus
En als het kan een intel i5 4460

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zoals in al zei wil ik een zalman z11 plus case, een msi radeon r9 280 en als het kan een intel i5 4460 boxed waarvan ik de stockcooler ga gebruiken. Ook wil ik 2x4gb ram

Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnlijk niet

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Het is wel de bedoeling dat je met een eigen lijstje/voorstel komt.
En hoe maak je nu zo'n leuk lijstje?

De Best Buy Guide is een goed uitgangspunt.

En dit is wel al je zoveelste topic. Zou je ondertussen al moeten weten. Eerst een FX6300, nu weer een i5 4460?

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• NiekM
De best buy guide is voor mij geen optie.. Of het is te duur of te goedkoop.. Ook zit ik gewoon te twijfelen tussen de amd fx 6300 en de intel i5 4460 niet qua performence maar qua prijs.. Dit is voor mij de eerste keer dat ik een pc bouw dus ik kan niet ff een twee drie een pc in elkaar zetten.. Daarom heb ik nu al een paar topics.. En aangezien mensen niet kijken naar de beschrijving en alleen maar zien dat het max 600 mag kosten en dan wat in elkaar prutsen vraag ik het maar voor de zoveelste keer hopende op een persoon die er wel aandachtig naar kijkt en mij dan ook verder helpt.
Ipv op mij te 'zeuren' en te zeggen dat dit mijn zoveelste topic is kun je me ook gewoon helpen.. Als dit jou stoort en je het misschien irritant vind help me dan gewoon en maak een build. (Ik zeg niet dat je dit moet doen maar vraag je gewoon om een gunst) Als je dit niet wilt dan hoef je van mij ook niet te reageren!
Bedankt!
Gr.

• NiekM
En ik kom toch ook met een lijstje ????!!!!! Ik zei dat ik een bepaalde gpu , cpu en case wou.. Derest wil ik zo goedkoop mogelijk maar moet dan niet slecht zijn.. Ik vraag simpelweg aan jullie om een build te maken.. Waarom zou ik dan mijn build laten zien?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel met Gaming pc max 600, slotje :X. Een lijstje is btw een complete lijst met specifieke onderdelen.

[ Voor 58% gewijzigd door br00ky op 26-01-2015 20:07 ]

Dit topic is gesloten.