i7-4790k Moederbord

Pagina: 1
Acties:

• wertyuipo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-02 14:34
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een goedkoop moederbord voor de i7-4790k.

Wat is je budget?
Onder de €90 (Het liefst zo goedkoop mogelijk.)

Ik heb verder niet enorm veel ervaring met moederborden dus alle hulp is welkom. Ik heb op dit moment dit lijstje gemaakt.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-4790K Boxed€ 317,95€ 317,95
1Gigabyte GA-Z97M-DS3H€ 71,83€ 71,83
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 24,95€ 24,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 414,73

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem *Algemeen Advies* Welk moederbord moet ik kopen? anders eens door.

Waarom heb je die Z97M-DS3H gekozen? En waarom zou je die niet kopen?

• br00ky
  • Laatst online: 19:04

br00ky

Moderator Harde Waren
En wat zijn je wensen voor wat betreft moederbord? Ik bedoel, zelfs een plankje van een paar tientjes gaat die i7 prima trekken, daar hoef je bij intel geen zorgen over te maken.

• wertyuipo
Ik heb gehoord dat je Z97 nodig hebt om te kunnen overclocken, daarom heb ik deze keuze gemaakt. Daarnaast heeft deze 4 RAM slots en front USB 3.0. Die 2 dingen zijn zeker een must voor mij. Ik hoop eigenlijk nog wat andere mogelijke suggesties te krijgen want er is meestal wel een betere optie.

• br00ky
  • Laatst online: 19:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Kijk, dat geeft al iets meer informatie, want dat bleek totaal niet uit je openingspost.

Als je wil gaan overklokken heb je echter wel een wat zwaarder bord en cpu koeler nodig. Zo gaat dat niet echt lekker werken. Verder kunnen we ook niet ruiken welke koeler er precies in je behuizing past. En of er misschien een normaal ATX bord in past...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

wertyuipo schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:24:
Ik heb gehoord dat je Z97 nodig hebt om te kunnen overclocken, daarom heb ik deze keuze gemaakt. Daarnaast heeft deze 4 RAM slots en front USB 3.0. Die 2 dingen zijn zeker een must voor mij. Ik hoop eigenlijk nog wat andere mogelijke suggesties te krijgen want er is meestal wel een betere optie.
Ik zou zeggen, maak een shortlist op basis van de guide die ik hierboven heb gepost.

• wertyuipo
Ik heb op dit moment de Zalman Z11 Plus case. Er past hier een ATX bord in maar dan zit het moederbord boven de cable management holes. Daarom ga ik het liefst voor Micro ATX. Verder is het overclocken optioneel voor mij. Ik wil eventueel later kunnen overclocken om er wat meer performance uit te kunnen halen. Ik ga hem eerst gewoon op de standaard clockspeed laten lopen.

@TERW_DAN Ik zal een wat betere lijst samenstellen.
Pagina: 1