Dit systeem is een systeem voor een goede vriendin van mij. Ze is zelf niet "in de computers" en heeft daarom deze taak deels aan mij toevertrouwd. Ze wilt het liefst een pc waar ze zo weinig mogelijk gehannes mee heeft. Denk dan aan een pc die geassembleerd en wel uit de winkel komt met Windows al geïnstalleerd.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor de studie (office) en games. Denk dan aan games als leaque of legends, Sims, maar andere games zijn niet uitgesloten. De resolutie van het scherm is 1080P. Kortom: Het systeem mag wel een spelletje af kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute top is 740 euro. Dat is inclusief het volgende:
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een headset en een monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk persoonlijk dat een grafische kaart à la r9 265 of 270 wel goed genoeg voor haar zal zijn. Zeker op een resolutie van 1080p zal dit moeten voldoen.
Dit scherm is reeds besteld: pricewatch: LG 24MP55HQ-P Zwart
Uit het vorige topic (2 maanden geleden) was uiteindelijk dit gekomen:
Met randapparatuur:
pricewatch: Sharkoon FireGlider en pricewatch: Logitech K120 (Internationaal)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merkvoorkeuren heb ik niet, ik ben voor de beste bang for buck. Ik weet dat men die eerder krijgt bij een andere webwinkel dan Alternate, maar klant is koning zeggen we altijd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer moet relatief stil zijn, tja wat betekent dat nou precies? Dat er geen straaljager moet op gaan stijgen.
De computer moet geassembleerd worden door Alternate en alle onderdelen (behalve randapparatuur) moeten ook bij Alternate vandaan komen. Als ik het goed heb kost dit 65 euro. Hopelijk is dat inclusief windows installatie.
Gaat zij overklokken?
Nee
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor de studie (office) en games. Denk dan aan games als leaque of legends, Sims, maar andere games zijn niet uitgesloten. De resolutie van het scherm is 1080P. Kortom: Het systeem mag wel een spelletje af kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute top is 740 euro. Dat is inclusief het volgende:
- Windows
- Assemblage bij Alternate en installatie van windows
- Toetsenbord en muis
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een headset en een monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk persoonlijk dat een grafische kaart à la r9 265 of 270 wel goed genoeg voor haar zal zijn. Zeker op een resolutie van 1080p zal dit moeten voldoen.
Dit scherm is reeds besteld: pricewatch: LG 24MP55HQ-P Zwart
Uit het vorige topic (2 maanden geleden) was uiteindelijk dit gekomen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Asus R9270X-DC2T-2GD5 | € 170,95 | € 170,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,97 | € 11,97 |
| 1 | be quiet! System Power 7 400W | € 39,- | € 39,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 486,72 | |
Met randapparatuur:
pricewatch: Sharkoon FireGlider en pricewatch: Logitech K120 (Internationaal)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merkvoorkeuren heb ik niet, ik ben voor de beste bang for buck. Ik weet dat men die eerder krijgt bij een andere webwinkel dan Alternate, maar klant is koning zeggen we altijd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer moet relatief stil zijn, tja wat betekent dat nou precies? Dat er geen straaljager moet op gaan stijgen.
De computer moet geassembleerd worden door Alternate en alle onderdelen (behalve randapparatuur) moeten ook bij Alternate vandaan komen. Als ik het goed heb kost dit 65 euro. Hopelijk is dat inclusief windows installatie.
Gaat zij overklokken?
Nee