Beste tweakers,
ik wil graag mijn eigen game pc samenstellen, hier mijn samenstelling, deze is helaas te duur.:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag videobewerken, gamen en school. (After effects, sony vegas. COD: AW, Far Cry 4 etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag MAX 1000 euro kosten, dit vanwege ik mijn systeem ook nog laat assembleren en dat wanneer je alle onderdelen van een winkel vandaan haalt, alle onderdelen een stukkie duurder worden. Dit is algauw 100 euro extra.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Maakt mij niet zoveel uit, als het maar een goede prijs/kwaliteitsverhouding heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sorry, snap deze vraag niet echt.
Gewoon alle onderdelen die een pc nodig heeft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een intel cpu. Verder maakt het me niet zoveel uit, als 't maar werkt en goed presteert!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben doof dus geluidsniveau maakt mij niet zoveel uit
Als er maar geen tractor naast me zit.
Ook heb ik al een monitor, toetsenbord en muis. OS moet bij de 1000 euro, deze is al inbegrepen bij mijn wenslijst Deze wenslijst is helaas te duur...
Hoeft niet op ultra trouwens, als de graphics ook maar niet te slecht zijn...
En mijn voorkeur gaat uit van dat de PC jaren meegaat met de laatste games en videobewerking. Na een aantal jaar (2,5) wil ik wel waarschijnlijk een aantal dingen veranderen... Maar dat zie ik dan wel...
Ga je overklokken?
Overklokken laat ik doen door diegene die de setup assembleert (K en Z series van cpu en mobo)
ik wil graag mijn eigen game pc samenstellen, hier mijn samenstelling, deze is helaas te duur.:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 225,- | € 225,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5 | € 125,95 | € 125,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming | € 330,25 | € 330,25 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Fractal Design Core 3300 | € 58,54 | € 58,54 |
| 1 | Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth | € 23,95 | € 23,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
| 3 | Scythe Slip Stream 1200rpm, 120mm | € 5,95 | € 17,85 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Lite-On iHAS324 Zwart | € 17,51 | € 17,51 |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 67,95 | € 67,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.069,89 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag videobewerken, gamen en school. (After effects, sony vegas. COD: AW, Far Cry 4 etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag MAX 1000 euro kosten, dit vanwege ik mijn systeem ook nog laat assembleren en dat wanneer je alle onderdelen van een winkel vandaan haalt, alle onderdelen een stukkie duurder worden. Dit is algauw 100 euro extra.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Maakt mij niet zoveel uit, als het maar een goede prijs/kwaliteitsverhouding heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sorry, snap deze vraag niet echt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een intel cpu. Verder maakt het me niet zoveel uit, als 't maar werkt en goed presteert!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben doof dus geluidsniveau maakt mij niet zoveel uit
Ook heb ik al een monitor, toetsenbord en muis. OS moet bij de 1000 euro, deze is al inbegrepen bij mijn wenslijst Deze wenslijst is helaas te duur...
Hoeft niet op ultra trouwens, als de graphics ook maar niet te slecht zijn...
En mijn voorkeur gaat uit van dat de PC jaren meegaat met de laatste games en videobewerking. Na een aantal jaar (2,5) wil ik wel waarschijnlijk een aantal dingen veranderen... Maar dat zie ik dan wel...
Ga je overklokken?
Overklokken laat ik doen door diegene die de setup assembleert (K en Z series van cpu en mobo)
[ Voor 29% gewijzigd door AFCA_Timon op 23-01-2015 20:52 ]
I may not be the best, but I'm defenitely not like the rest!