Toon posts:

Ben opzoek naar goed en goedkoop beeldscherm.

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views

Verwijderd

Topicstarter
beste, mensen

Ik ben al langere tijd bezig naar het zoeken naar een goed en goedkoop beeldscherm van ongeveer 24 inch.
Het beeldscherm zou ik graag met hdmi willen aansluiten.
Weet toevalig iemand een goed en goedkoop beeldscherm?

bedankt alvast

groeten

Richard,

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:13
Budget? Wat ga je er op doen? 1080p 1440p of 4k? Wat heb je zelf gevonden? Die templet krijg je met een reden. Vul hem dan ook even in.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02 10:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Hoi Richard,

Heb je hier wel eens gekeken: http://tweakers.net/pricewatch/
Dat heet de pricewatch en is een prijsvergelijker. Ook kan je daar sorteren op onderdelen die je belangrijk vindt. Bijvoorbeeld 24 inch of HDMI.

Als je meer informatie wilt, om je keuze gefundeerder te maken en ervoor te zorgen dat je uiteindelijk de beste monitor voor je geld krijgt, kan je hier kijken: *Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen?

Echter weten wij niet wat voor monitor je zoekt. Mag hij 4000 euro kosten, moet hij blauw zijn, of paars met gele sterretjes... Neem daarom even CAA beleid door en vul je startpost aan. Dat kan je doen door op de knop "wijzig" te drukken.

Succes!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Richard,
welkom op het forum. Graag wijs ik je op het CAA beleid. Hierin lees je precies hoe je een goede openingspost neerzet. Zoals je ziet ontbreekt er nog al wat. Een deel kreeg je zelfs automatisch voorgeschoteld, zoals het budget etc. Om de één of andere reden heb je dat nu weggehaald.

Ook ben je verplicht zelf ergens mee te komen. Derhalve slotje. Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Vul dan wel alles in en zoek alvast een aantal schermen die je wel aanstaan.

Succes!

[ Voor 15% gewijzigd door br00ky op 23-01-2015 19:04 ]

Dit topic is gesloten.