Haha. Ik noem een prijs 3000 euro?
Wat heb je zelf al gevonden? Dat is namelijk wel de bedoeling hier op got. Zelf initiatief.
Neem aan dat je landschap wil fotograferen. Dan kom je op wide angle.
Wat heb je zelf al gevonden? Dat is namelijk wel de bedoeling hier op got. Zelf initiatief.
Neem aan dat je landschap wil fotograferen. Dan kom je op wide angle.
[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 22-01-2015 15:52 ]
Heb zelf natuurlijk wel rond gekeken bij vraag en aanbod.
Kwam een 1000d tegen, maar heb geen idee of deze goed zijn..
Uiterste prijs? 250€.
Kwam een 1000d tegen, maar heb geen idee of deze goed zijn..
Uiterste prijs? 250€.
Dan had je dat in je start post kunnen zetten 
1000d is gewoon een prima camera.
Ben zelf met een 350d begonnen, maar toen waren er nog geen xxxx series.
Kitlens van canon is best goed te doen. Weet alleen niet of je een andere lens liever wilt hebben. Ligt eraan wat je wilt fotograferen namelijk.
1000d is gewoon een prima camera.
Ben zelf met een 350d begonnen, maar toen waren er nog geen xxxx series.
Kitlens van canon is best goed te doen. Weet alleen niet of je een andere lens liever wilt hebben. Ligt eraan wat je wilt fotograferen namelijk.
Wat ik wil fotograferen; bergens, dieren, planten en natuurlijk touristen dingen (like stadjes etc)
Ik ben zelf een aantal jaren geleden begonnen met de Canon 1100D met 18-55 kitlens. En gebruik op mijn werk de 1200D voor productfoto's. Ik ben nog steeds hartstikke tevreden en heb voorlopig nog geen betere body nodig.
Een fotocursusje voor de vakantie is zeker een aanrader.
Een fotocursusje voor de vakantie is zeker een aanrader.
en waarom spiegelreflex? Waarom geen mirrorless of compactcamera?
Kortom, kijk hier even rond
[starters] Ik wil een dSLR / ILC, wat nu? Deel 6
Kortom, kijk hier even rond
[starters] Ik wil een dSLR / ILC, wat nu? Deel 6
Verwijderd
Ik ben een aantal jaren geleden begonnen met een E-PL1.
Zeer bewust want hoe groter/zwaarder je camera hoe minder vaak je hem mee zal nemen. Althans dat gaat voor mij op. Vraag jezelf dus eerst af of je wel een dSLR wil of dat het geen MILC moet worden, of misschien wel een wat betere compactcamera.
Zeer bewust want hoe groter/zwaarder je camera hoe minder vaak je hem mee zal nemen. Althans dat gaat voor mij op. Vraag jezelf dus eerst af of je wel een dSLR wil of dat het geen MILC moet worden, of misschien wel een wat betere compactcamera.
Pyreneeën? Als je er mee in de bergen rond gaat lopen, let dan p het gewicht.
De instap kamera's zijn hier in het voordeel, en dan kun je de focus op een
redelijk objjectief leggen.
De instap kamera's zijn hier in het voordeel, en dan kun je de focus op een
redelijk objjectief leggen.
[starters] Ik wil een dSLR / ILC, wat nu? Deel 6 is inderdaad het goede adres om eens rond te kijken en je vraag te stellen. Met een ingevulde vragenlijst (zie onderaan de startpost) kan men je beter adviseren dan nu. Er staan enorm veel reviews op internet, deze geven snel een goede indruk wat je van zo'n camera kan verwachten.
Dit topic gaat op slot.
Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()