Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:33
Wat is je budget?
180 185 euro het liefst niet meer.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Android 5.0 of update zou fijn zijn! Verder wil ik graag FIFA 15 kunnen spelen. Goede batterij maar is niet heel belangrijk heb namelijk ook een externe batterij voor opladen. Verder 1,2 GHz of meer en 1GB ram of meer.

Wat heb je zelf al gevonden?
Moto G 2nd gen

Grootte
4,5 tot 5 inch mag iets kleiner maar zeker NIET groter ;)

Herkomst
Het liefst uit nederland, maar als er echt een veel betere is voor prijs/kwaliteit ben ik wel bereid om er een uit Azië te bestellen, maar dan wel graag een betrouwbare site erbij.

P.S. Ik neem liever geen Huawei daar heb ik zelf slechte ervaringen mee kuch G510 kuch

[ Voor 40% gewijzigd door tjallo op 21-01-2015 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
ik denk dat de motorola inderdaad een goeie keus is.
anders een honor 3c voordeel je hebt 2gb ram
huawei ascend g620 heeft de 410 processor
of een acer bijv de e700 grote 3500mah batterij en 2gb geheugen en stereo speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
androidfreaker schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:48:
ik denk dat de motorola inderdaad een goeie keus is.
anders een honor 3c voordeel je hebt 2gb ram
huawei ascend g620 heeft de 410 processor
of een acer bijv de e700 grote 3500mah batterij en 2gb geheugen en stereo speakers
Dankjewel voor de snelle reactie!

Wat ik nog vergeten was om toe te voegen dat ik graag een zo "naturel" mogelijke android ervaring wil de Moto G is daar een goed voorbeeld van.

Maar alsnog bedankt voor de snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
dan zou ik voor de moto g gaan is dan toch het beste voor je geld
trouwens de smartphones van acer zijn bijna clean net als motorola dus
maar met motorola heb je wel een up to date toesten die ook wel meer updates krijgt _/-\o_ :*)

[ Voor 26% gewijzigd door androidfreaker op 21-01-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Oke dat is goed dan ga ik voor de Motorola of de Acer E700.
Ik ga even wat review/ benchmark videos kijken, laat de uiteindelijke keus nog wel weten.

En over de Moto G met die updates is wel een hele dikke plus!

[ Voor 17% gewijzigd door tjallo op 21-01-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Ik ga voor de Moto G 2nd Gen.
Omdat:
-De benchmarks zijn het hoogst van de 3 toestellen.
-Heeft meer updates voor het OS en ik wil graag Android 5.0 8) _/-\o_
-Goede prijs
-Hoesjes zijn ook erg handig vooral de flipcover

Het enige minpunt is de RAM maar zonder gebruik heeft ie zoals ik nu zo een beetje gekeken heb 800 mb over als er niets word gebruikt!

Al met al dus de perfecte telefoon voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
goeie keus!!!

is een hele goede telefoon voor je geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jort99b
  • Laatst online: 30-03 18:29
De accuduur van de 2014-editie Moto G is niet zo goed, maar aangezien je een externe batterij hebt is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Wellicht dat je een Windows Phone kunt overwegen. FIFA 2015 kun je daar gratis op spelen en qua specs-eisen heb je daarin voldoende mogelijkheden.
Verder draait het systeem soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Krasloos schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:17:
Wellicht dat je een Windows Phone kunt overwegen. FIFA 2015 kun je daar gratis op spelen en qua specs-eisen heb je daarin voldoende mogelijkheden.
Verder draait het systeem soepel.
Kwa windows systeem niet veel verschillende apps. Ik weet dat het gewoon netjes en soepel draait en dat het kwa specs misschien wat goedkoper is.

Maar ik heb toch liever android omdat dit grapisch er een stuk mooier uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechHunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-09 20:53
Ik weet niet of je hem al hebt aangeschaft, maar morgen is de BTW actie bij de MM. Scheelt een paar tientjes dus zou hem dan halen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
tjallo schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:34:
[...]

Kwa windows systeem niet veel verschillende apps. Ik weet dat het gewoon netjes en soepel draait en dat het kwa specs misschien wat goedkoper is.

Maar ik heb toch liever android omdat dit grapisch er een stuk mooier uit ziet.
Blijkbaar een persoon die geen ervaring heeft met Windows Phone. Er zijn voldoende apps en straks komt Windows 10 uit en dat wordt helemaal te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:34
Als je waarde hecht aan snel internet zou je ook nog de Moto G 4G kunnen overwegen ;) Heeft natuurlijk alleen zin als je bij een provider zit die 4G ondersteunt/gaat ondersteunen.
Is dit niet belangrijk zou ik lekker voor de 2nd Gen gaan vanwege het grotere scherm. Mn pa heeft er eentje en is voor 180 euro echt een top toestel!
Dat ie maar 1GB RAM heeft zal je, mits je niet teveel multitaskt, zeker geen tekort aan hebben sinds de skin van Motorola zeer minimaal is en erg geheugenvriendelijk. Mn pa heeft, als hij verder geen programma's open heeft staan, mestal tussen de 800 en 900 MB vrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krasloos schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:36:
[...]

Blijkbaar een persoon die geen ervaring heeft met Windows Phone. Er zijn voldoende apps en straks komt Windows 10 uit en dat wordt helemaal te gek.
Mensen zoeken hier advies en geen opdringerige mening van fans van het ene of het andere besturingssysteem.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2015 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Ik ben aan het twijfelen gekomen daarom een heraanvraag achtig iets hoe je het ook wil noemen.

Ik zoek een?
Moto G 2nd gen of China phone

Wat is je budget?
180 Euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
FIFA 15, Real Racing 3, WhatsApp, Snapchat, enzovoort.

Moto G 2nd gen, Ecoo E04 <- Wat een beest!

Specificaties Chinaphone
2GB Ram, 16Gb> Internal storage, Micro SD card slot, hexa of octacore processor, 4 tot 5,5 inch groot liefst 5 inch, Android 4.4 of nieuwer.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil gaan bestellen bij e-fox.com is dit slim? Hier heeft een vriend van mij zijn elephone vandaan.

Vergelijking Samsung Galaxy s5 en note 4

Hier kan je hem kopen

Bij voorkeur de Ecoo

[ Voor 115% gewijzigd door tjallo op 16-02-2015 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Krasloos schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:36:
[...]

Ik heb zeker wel ervaring met windows phone, mijn vriend heeft het en is het eens met mij. Zeer weinig apps en ik denk dat windows 10 dat niet gaat veranderen.

Verder heeft android een veel grotere community en root opties, daarintegen windows phone erg weinig en ik vind het er erg "kaal" uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-08 14:48
Wat is je budget?
180 Euro

Moto G 2nd gen, Ecoo E04 <- Wat een beest!

Hier kan je hem kopen

Bij voorkeur de Ecoo
Ik heb nu enkele tijd de Ecoo Aurora E04 in gebruik en het is echt een aanrader!
productreview: Ecoo Aurora e04 Blauw review door Call of Duty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
UPDATE:
Budget verlaagt naar €140-€150 ivm invoerrechten etc |:( |:( ,
Telefoon word rond 15 maart aangeschaft.
NIET GROTER dan 5 Inch.
Liefst via efox-shop.com en dan uit Duitsland (Zoals dit dus "Versandkostenfrei aus DE").

Zelf al gevonden: Elephone G6

(Als je mobiel aanraad graag betrouwbare website erbij. Alvast bedankt.)

[ Voor 68% gewijzigd door tjallo op 01-03-2015 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Efox-shop.com is alvast geen betrouwbare website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Momus schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:18:
Efox-shop.com is alvast geen betrouwbare website.
Iemand die ik ken heeft hier zijn mobiel vandaan, maar waar anders 8)7 ?!

PS Is het misschien slim om te wachten tot de Kingzone N3 plus uitkom? Beter kwa prijs kwaliteit dan deze.

[ Voor 18% gewijzigd door tjallo op 03-03-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
tjallo schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:40:
[...]

Iemand die ik ken heeft hier zijn mobiel vandaan, maar waar anders 8)7 ?!

PS Is het misschien slim om te wachten tot de Kingzone N3 plus uitkom? Beter kwa prijs kwaliteit dan deze.
Die heeft een quadcore processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Momus schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:07:
[...]

Die heeft een quadcore processor.
Het aantal cores bepaalt niet de snelheid, een goede processor hoeft nog geen octa core te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Je neemt liever geen Huawei, maar je wilt wel een Elephone aanschaffen? Slechte keuze als je het mij vraagt. Als je toch wilt importeren neem dan een merk als ZTE (Nubia), Honor, Xiaomi of anders in iedergeval een Jiayu of iOcean oid. Kijk hier is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 14:57
Je had beter voor een Honor kunnen gaan, als de stock look en snellere updates van belang zijn, een Moto G 2nd (die heb ik na overstap vanaf een Nexus 4 en of de 2x minder ram na ben ik super tevreden met de Moto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
tjallo schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:40:
[...]

Het aantal cores bepaalt niet de snelheid, een goede processor hoeft nog geen octa core te hebben.
Dat klopt, maar het Staat in jouw eisenlijstje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Momus schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:15:
[...]

Dat klopt, maar het Staat in jouw eisenlijstje...
Het is niet echt een eis, maar gewoon een richtlijn.
Maar wel bedankt ;)

Ik heb nog eens nagevraagd op wat andere topics ik ben tot het volgende gekomen:

Het word geen elephone of dogee

Het word niet efox maar waarschijnlijk banggood (suggesties graag!)

Cubot X9 2GB Ram 16GB Rom een goed idee? (weet niet of er nog andere varianten zijn 8)7 )
Ecoo Focus E01 kan deze alleen nergens vinden bij stores
Kingzone N3 Plus nog niet uit maar ziet er veelbelovend uit.

Bij voorkeur Cubot X9, ziet er mooi uit, is heel dun en is de goedkoopste.

Mvg,
Tjalle

[ Voor 65% gewijzigd door tjallo op 05-03-2015 19:49 . Reden: Toevoegen verscheidene telefoons ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ik zou voor Kingzone gaan.
Allemaal net wat strakker dan die Cubot, die je gaat tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom dat niet een degelijk merk en bijvoorbeeld voor de Xiaomi RedMi 2S gaan? Die kan je als je even zoekt met 2GB krijgen en steekt net even wat beter in elkaar dan de goedkope Chinezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Maar qua performance net weer wat minder dan deze toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:40:
Maar qua performance net weer wat minder dan deze toestellen.
Dat hangt er vanaf wat je onder performance verstaat. Als je hebt hebt over een processor met een miljoen cores of zo hoog mogelijke cijfers in de benchmarks is zon MediaTek-chip erg leuk, maar in de praktijk zitten er desondanks toch vaak hapers in de interface, is er een mindere ondersteuning of zijn er andere problemen.

Pure cijfers zeggen hier niet alles :) Bovendien, het Xiaomi-spul steekt gewoon heel degelijk in elkaar. Bij die andere merken zijn de verhalen... wisselend.

Edit: oh, die Kingzone is niet eens een octacore. Dan is het zelfs op papier niet eens zo indrukwekkend.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:43:
[...]

Dat hangt er vanaf wat je onder performance verstaat. Als je hebt hebt over een processor met een miljoen cores of zo hoog mogelijke cijfers in de benchmarks is zon MediaTek-chip erg leuk, maar in de praktijk zitten er desondanks toch vaak hapers in de interface, is er een mindere ondersteuning of zijn er andere problemen.

Pure cijfers zeggen hier niet alles :) Bovendien, het Xiaomi-spul steekt gewoon heel degelijk in elkaar. Bij die andere merken zijn de verhalen... wisselend.
Hij wil erop gamen.
En daar merk je wel degelijk een performance verschil tussen de Redmi en de next-gen MTK devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:44:
Hij wil erop gamen.
En daar merk je wel degelijk een performance verschil tussen de Redmi en de next-gen MTK devices.
Was is er 'next-gen' aan die MTK-devices?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
De 64-bits processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hebben de RedMi 2S en vergelijkbare toestellen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dat klopt, maar performance technisch delven die duidelijk het onderspit. Dat is gewoon een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:07:
Dat klopt, maar performance technisch delven die duidelijk het onderspit. Dat is gewoon een feit.
Dat hangt een beetje van de precieze eisen van TS af. FIFA 15 lijkt prima te draaien op een Qualcomm 410, dus als dat de randvoorwaarde is zit je al goed.

Begrijp me niet verkeerd, ik probeer niet te zeggen dat dit de enige optie is, maar je levert qua bouwkwaliteit en ondersteuning wel het nodige in bij dat kaliber Chinese merken.

Andere telefoon, dezelfde chip:

P.s. Zou je willen quoten? Dan krijgt degene op wie je antwoordt netjes een melding van je post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartinho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 19:51
Ik heb zelf meerdere telefoons besteld bij Geekbuying. waarvan ook eerdere Cubots. Top merk echt waar voor je geld.

Mijn oom heeft op dit moment (via mij) de Cubot X7 waar hij zeer tevreden over is. Ik zou dan ook zeker voor de X9 gaan omdat dit weer een upgrade is van de X9 en je wat dat betreft niet slecht kan zitten bij cubot naar mijn idee.

Daarnaast heb ik meerdere telefoons besteld van Geekbuying, en heb ik nog nooit invoerrechten betaald, daar zou ik me dus niet zo zorgen over maken.

Lees wel, dus kans is aanwezig, alleen niet vrij groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:16:
[...]

Dat hangt een beetje van de precieze eisen van TS af. FIFA 15 lijkt prima te draaien op een Qualcomm 410, dus als dat de randvoorwaarde is zit je al goed.

Begrijp me niet verkeerd, ik probeer niet te zeggen dat dit de enige optie is, maar je levert qua bouwkwaliteit en ondersteuning wel het nodige in bij dat kaliber Chinese merken.

Andere telefoon, dezelfde chip:

[video]

P.s. Zou je willen quoten? Dan krijgt degene op wie je antwoordt netjes een melding van je post :)
Voor 80% van de gebruikers voldoet die 410 prima. Maar het is wel een budgetmodel van Qualcomm, dus als je echt wil gamen, gaat ie tegen de grenzen aanlopen en dan zit je met MTK beter. Maar uiteraard lever je dan weer in op het merk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Maartinho schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:32:
Ik heb zelf meerdere telefoons besteld bij Geekbuying. waarvan ook eerdere Cubots. Top merk echt waar voor je geld.

Mijn oom heeft op dit moment (via mij) de Cubot X7 waar hij zeer tevreden over is. Ik zou dan ook zeker voor de X9 gaan omdat dit weer een upgrade is van de X9 en je wat dat betreft niet slecht kan zitten bij cubot naar mijn idee.

Daarnaast heb ik meerdere telefoons besteld van Geekbuying, en heb ik nog nooit invoerrechten betaald, daar zou ik me dus niet zo zorgen over maken.

Waar ie vandaan komt is niet zo relevant voor eventuele importkosten. Ze zetten er allemaal een lage waarde op.
Die Kingzone heeft het allemaal wat beter voor elkaar dan die Cubot in mijn ogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:34:
Voor 80% van de gebruikers voldoet die 410 prima. Maar het is wel een budgetmodel van Qualcomm, dus als je echt wil gamen, gaat ie tegen de grenzen aanlopen en dan zit je met MTK beter. Maar uiteraard lever je dan weer in op het merk...
Het merk op zichzelf is niet zo interessant, de bouwkwaliteit en ondersteuning dan weer wel :)

Overigens lijkt een spel dat prima draait me genoeg, dus het hangt van de eisen van TS af. Als FIFA 15 het doel is dan lijkt een 410 prima voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:37:
[...]

Het merk op zichzelf is niet zo interessant, de bouwkwaliteit en ondersteuning dan weer wel :)

Overigens lijkt een spel dat prima draait me genoeg, dus het hangt van de eisen van TS af. Als FIFA 15 het doel is dan lijkt een 410 prima voldoende.
Bouwkwaliteit en ondersteuning hebben merken als ZTE en Xiaomi beter voor elkaar, dat is gewoon merkgerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:38:
Bouwkwaliteit en ondersteuning hebben merken als ZTE en Xiaomi beter voor elkaar, dat is gewoon merkgerelateerd.
De ondersteuning hangt deels ook af van de gekozen chipset - Qualcomm staat op dat vlak wat beter bekend dan MediaTek. Bouwkwaliteit is uiteraard een kwestie van model tot model, al heb je inderdaad gelijk dat daar goed bepaalde lijnen in te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Maartinho schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:32:

Ik denk dat ik ook voor deze ga want hij is mooi stevig gebouwd (aluminium frame) is de perfecte grootte heeft 2GB Ram en 16GB Rom en heeft (in mijn ogen) een mooi design dat op de iphone 6 lijkt (hoewel ik geen clone wil is dit wel een plusplunt.)

Dankje voor de info over invoerrechten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartinho
Laat even weten waar je hem besteld. Ik ga hem nu ook bestellen voor een vriendin van mijn moeder. Ben benieuwd welke er eerder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Maartinho schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 18:04:
Laat even weten waar je hem besteld. Ik ga hem nu ook bestellen voor een vriendin van mijn moeder. Ben benieuwd welke er eerder is.
Lees even terug, ik ga hem rond 15 maart bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartinho
Dan nog kans dat die van jou er eerder.is hoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sinds een paar dagen is de nieuwe Moto E te koop voor 129 euro, die is niet alleen sneller dan de vorige Moto E maar ook behoorlijk sneller dan de huidige Moto G.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2015/03/Moto-E-charts.002.png

De afmetingen zijn gelijk aan de eerste Moto G, maar de resolutie is wel een stuk lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Hallo,

Vandaag heb ik besteld bij de BCC samen met een 16GB Micro SD, het is de Moto E (4G) geworden.
Ik ben toch uiteindelijk voor deze gegaan omdat hij beter is dan de moto G 2nd gen en als ik deze niet had gevonden had ik die besteld.

Verder zelfde redenen als Moto G.

Iedereen bedankt _/-\o_ _/-\o_ !

Mvg, Tjalle

[ Voor 18% gewijzigd door tjallo op 16-03-2015 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-08 19:01
tjallo schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:52:
Hallo,

Vandaag heb ik besteld bij de BCC samen met een 16GB Micro SD, het is de Moto E (4G) geworden.
Ik ben toch uiteindelijk voor deze gegaan omdat hij beter is dan de moto G 2nd gen en als ik deze niet had gevonden had ik die besteld.

Verder zelfde redenen als Moto G.

Iedereen bedankt _/-\o_ _/-\o_ !

Mvg, Tjalle
Ik ben ook geïnteresseerd in deze telefoon, maar kan nergens een beschermhoesje ervoor vinden, gezien dat jij deze telefoon hebt, heb jij een idee voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Persoonlijk ben ik op de Sony Xperia E4g aan het wachten. Deze komt volgende maand uit. Lijkt vrij veel op de Moto E, maar dan een heel stuk sneller nog (octacore) en zelfde prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Cooler_King schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:22:
Persoonlijk ben ik op de Sony Xperia E4g aan het wachten. Deze komt volgende maand uit. Lijkt vrij veel op de Moto E, maar dan een heel stuk sneller nog (octacore) en zelfde prijsklasse.
Er zit een Mediatek 6732 in. Dat is een quadcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Tdocter schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:38:
[...]

Ik ben ook geïnteresseerd in deze telefoon, maar kan nergens een beschermhoesje ervoor vinden, gezien dat jij deze telefoon hebt, heb jij een idee voor mij?
Er zijn nog geen hoesjes uit voor deze telefoon omdat hij pas 3 weken te koop is.
Pagina: 1