Hallo again,
Zit met een volgend obstakel. Ik wil artikelen kunnen sharen vanuit de homepage. De social iconen staan klaar en er kan geshared worden. Alleen pakt hij nu de homepage ipv er de permalink aan te plakken van dat artikel. In de Engelse versie heb ik facebook likes per artikel en opgelost met
Ditzelfde wil ik doen met dit stuk code:
Het gaat om de homepage van -niet relevant-
Dit is al mijn 2e vraag van vandaag
Als ik hier een oplossing voor heb kan ik verder zelf aan de gang!
Zit met een volgend obstakel. Ik wil artikelen kunnen sharen vanuit de homepage. De social iconen staan klaar en er kan geshared worden. Alleen pakt hij nu de homepage ipv er de permalink aan te plakken van dat artikel. In de Engelse versie heb ik facebook likes per artikel en opgelost met
code:
toe te voegen aan 1
| data-href="<?php the_permalink(); ?> |
code:
1
| <?php if (strtolower(ICL_LANGUAGE_NAME_EN) == 'english'): ?><div class="fb-like" data-href="<?php the_permalink(); ?>" data-layout="button_count" data-action="like" data-show-faces="false" data-share="true"></div><?php endif; ?> |
Ditzelfde wil ik doen met dit stuk code:
code:
1
| <div class="social-content"><?php if (ICL_LANGUAGE_CODE=='zh-hans'): ?><div class="bshare-custom"><div class="bsPromo bsPromo2"></div><a title="分享到微信" class="bshare-weixin" href="javascript:void(0);"></a><a title="分享到新浪微博" class="bshare-sinaminiblog" href="javascript:void(0);"></a><a title="分享到QQ空间" class="bshare-qzone"></a><a title="更多平台" class="bshare-more bshare-more-icon more-style-addthis"></a><span class="BSHARE_COUNT bshare-share-count" style="float: none;">19.5K</span></div><?php endif; ?></div> |
Het gaat om de homepage van -niet relevant-
Dit is al mijn 2e vraag van vandaag
[ Voor 1% gewijzigd door BtM909 op 21-01-2015 16:52 ]