Hallo,
Het betreft de share icoontjes op de homepage van chinasurfreport.com
Als je hovert dan komen de social links tevoorschijn. Ik krijg het niet voor mekaar om het javascript ermee te koppelen, zodat als je erop klikt dan zo'n share venstertje tevoorschijn komt.
In de rechterzijbalk werkt hij prima zoals je kan zien.
De reden is omdat ik de standaard div heb aangepast omdat ik 'm anders wil stylen. Dus standaard is de div class bshare-custom en heb die bshare-cn genoemd en eigen style eraan gegeven.
Al is het mogelijk dat ik bshare-custom op 2 manieren kan stylen dan is het probleem opgelost...
Ideeen?
Ik heb in het javascript ook geprobeerd alles aan te passen van .bshare-custom naar .bshare-cn
Thanks!
JavaScripts:
chinasurfreport.com/javascripts/buttonLite.js
chinasurfreport.com/javascripts/bshareC0.js
Het betreft de share icoontjes op de homepage van chinasurfreport.com
Als je hovert dan komen de social links tevoorschijn. Ik krijg het niet voor mekaar om het javascript ermee te koppelen, zodat als je erop klikt dan zo'n share venstertje tevoorschijn komt.
In de rechterzijbalk werkt hij prima zoals je kan zien.
De reden is omdat ik de standaard div heb aangepast omdat ik 'm anders wil stylen. Dus standaard is de div class bshare-custom en heb die bshare-cn genoemd en eigen style eraan gegeven.
Al is het mogelijk dat ik bshare-custom op 2 manieren kan stylen dan is het probleem opgelost...
Ideeen?
Ik heb in het javascript ook geprobeerd alles aan te passen van .bshare-custom naar .bshare-cn
Thanks!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <div class="bshare-cn">
<div class="bsPromo bsPromo2"></div>
<a title="分享到微信" class="bshare-weixin" href="javascript:void(0);"></a>
<a title="分享到新浪微博" class="bshare-sinaminiblog" href="javascript:void(0);"></a>
<a title="分享到QQ空间" class="bshare-qzone"></a>
<a title="更多平台" class="bshare-more bshare-more-icon more-style-addthis"></a>
<span class="BSHARE_COUNT bshare-share-count" style="float: none; left: 36px; color: rgb(255, 255, 255);">87</span>
</div>
<div class="bshare-custom">
<a title="Share on Facebook" class="bshare-facebook">Facebook</a>
<a title="Share on Twitter" class="bshare-twitter">Twitter</a>
<a title="Share on Weibo" class="bshare-sinaminiblog">Weibo</a>
<a title="Share on QQ" class="bshare-qzone">QQ</a>
<a title="Share on WeChat" class="bshare-weixin">WeiXin</a>
<a title="More Social Media Platforms" class="bshare-more bshare-more-icon more-style-addthis">+</a>
<span class="BSHARE_COUNT bshare-share-count" style="float: none; left: 36px; color: rgb(255, 255, 255);">87</span>
</div> |
JavaScripts:
chinasurfreport.com/javascripts/buttonLite.js
chinasurfreport.com/javascripts/bshareC0.js
[ Voor 51% gewijzigd door Sp0cK_ op 21-01-2015 15:34 ]