Hallo Tweakers,
Ik ben opzoek naar een geschikte game laptop maar vind het lastig om er een te vinden. Dus daarom dit topic. De laptop moet aan de volgende eisen voldoen of goed genoeg zijn om het te kunnen spelen.
Mag niet over verhit raken!
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen en dan wil ik games gaan spelen zoals DayZ, LOL, Saint Row IV enz.
Wat is je budget?
Ik wil rond de 800 euro wil ik uitgeven
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja maar ik hoef hem niet onderweg te gebruiken en het gewicht is voor mij ook geen punt. Het zelfde voor de accuduur want ik sluit de laptop toch aan de stroom aan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zat zelf te kijken naar een Lenovo/Asus/Acer en misschien een MSI. maar ik weet niet of deze merken met mijn eisen haalbaar zijn voor mijn budget.
Alvast bedankt en hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Gr. Luuk
Ik ben opzoek naar een geschikte game laptop maar vind het lastig om er een te vinden. Dus daarom dit topic. De laptop moet aan de volgende eisen voldoen of goed genoeg zijn om het te kunnen spelen.
Mag niet over verhit raken!
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen en dan wil ik games gaan spelen zoals DayZ, LOL, Saint Row IV enz.
Wat is je budget?
Ik wil rond de 800 euro wil ik uitgeven
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja maar ik hoef hem niet onderweg te gebruiken en het gewicht is voor mij ook geen punt. Het zelfde voor de accuduur want ik sluit de laptop toch aan de stroom aan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zat zelf te kijken naar een Lenovo/Asus/Acer en misschien een MSI. maar ik weet niet of deze merken met mijn eisen haalbaar zijn voor mijn budget.
Alvast bedankt en hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Gr. Luuk