Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game laptop 850€

Pagina: 1
Acties:

• LuukSchouten
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-11 14:20
Hallo Tweakers,

Ik ben opzoek naar een geschikte game laptop maar vind het lastig om er een te vinden. Dus daarom dit topic. De laptop moet aan de volgende eisen voldoen of goed genoeg zijn om het te kunnen spelen.

Mag niet over verhit raken!

Wat ga je met je laptop doen?
Gamen en dan wil ik games gaan spelen zoals DayZ, LOL, Saint Row IV enz.

Wat is je budget?
Ik wil rond de 800 euro wil ik uitgeven

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja maar ik hoef hem niet onderweg te gebruiken en het gewicht is voor mij ook geen punt. Het zelfde voor de accuduur want ik sluit de laptop toch aan de stroom aan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zat zelf te kijken naar een Lenovo/Asus/Acer en misschien een MSI. maar ik weet niet of deze merken met mijn eisen haalbaar zijn voor mijn budget.

Alvast bedankt en hopelijk kunnen jullie mij helpen. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Gr. Luuk

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
Misschien moet je toch eerst even zelf wat onderzoek doen, hier hebben we natuurlijk niks aan.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

We zijn hier geen Google, en wij verwachten dat een topic starter zelf onderzoek heeft gedaan.

Gezien de recommended specs van zowel Dayz alsmede Saint Row 4, dien je opzoek te gaan naar een pc met een GTX 850m.

Voor inspiratie kan je kijken in de volgende topic: Gaming/School laptop.

Voor een 850m in combinatie met een leuke i7 zal je budget wel omhoog moeten naar circa EUR 1000.

Heb je echt een laptop nodig? Een desktop is goedkoper en heeft dan betere specs.

Succes!

[ Voor 36% gewijzigd door Vidra op 21-01-2015 06:26 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• LuukSchouten
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-11 14:20
Dank je voor je hulp. Ik ga er naar kijken. En ik heb zelf ook wat gekeken naar laptops en ik dacht dat dit er misschien een zou kunnen zijn Lenovo Y40-70 Laptop - 59423036. Maar is de videokaart in deze laptop goed genoeg?( ik heb een laptop nodig omdat mijn ouders gescheiden zijn en ik hem graag wil mee nemen).

• Derck0509
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-05-2023
Ik neem zelf elk 2 jaar een nieuwe game latop van Xnootbooks bevald prima.

Prijs/kwalteit is erg goed als geen software neemt zoals windwos ect....

Ze hebben ook wel is een aanbieding van rond de 1000 euro daar zal ik voor gaan als kleiner bugdet had.

Ik bouw aan Fast Furious scooters en Scooteronderdelenshop of Ikbensieraden

• monoking
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-11 20:51
Ik speel zelf ook dayz en de snelheid van de cpu is zeer belangrijk voor een fatsoenlijke fps, vooral in steden.
Dan ik zou zeker niet gaan voor een U processor want die zijn lager geklokt.

Als je beetje over je budget heen kan gaan dan zou ik voor deze kiezen.
pricewatch: Asus N551JK-CN158H

Verwijderd

Heb je gekeken voor een Alienware? Die zijn namelijk van hoogwaardige kwaliteit voor games.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:06:
Heb je gekeken voor een Alienware? Die zijn namelijk van hoogwaardige kwaliteit voor games.
Nee doe maar niet, Alienware is overpriced en ligt ver boven zijn budget, je gaat flink betalen omdat er 'Alienware' op staat.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-11 17:44

Kirpeknots

Wazzup!

Je zou voor een clevo w230ss kunnen kijken. Huidige hd/sdd meenemen als besparing en dan kom je in de buurt. De Bto 13.3" met 860m gtx is de zefde.
Pagina: 1