Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Webdesign door erkend bedrijf valt tegen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 9.601 views

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-11 18:24

NLF

Jozzle schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:50:
"Copyright"....

Presenteert zich als tekstschrijver, maar kent het verschil niet tussen copywrite, en copyright. De naam is overigens ook niet vindbaar via google. Louche zaak dit.
Alleen de persoon Peter Vriens is te vinden als Directeur van FLEXPER MEDIA B.V.

[ Voor 1% gewijzigd door NMe op 21-01-2015 14:30 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
crab- schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:46:
Bedankt en we zien graag nog enkele reactie's :)!
Het zou ook tof zijn als je zélf deelnam aan de discussie i.p.v. one-liners te plaatsen. Er zijn de nodige vragen gesteld in dit topic die wel een antwoord verdienen.

Zo zijn we er nog steeds niet uit wat de daadwerkelijke kosten zijn (2,95, 29,50 of 295,- per maand?) en wat er nou precies is opgeleverd voor dat bedrag.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
3 profielen hebben ook hun voornaam als image naam, Karin Almeling heet echter http://flexper.nl/images/member4.jpg

:D

Verwijderd

Zullen we een tweakers police-web-squad oprichten?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

xelfer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:53:
[...]

Bedrog over wie bepaalde werkzaamheden zal vervullen kan in principe wel gezien worden als een vorm van bedrog. Als het bedrijf op hun website adverteert met een ervaren marketeer die bij de marketingafdeling werkt, maar deze persoon uiteindelijk niet voor het bedrijf blijkt te werken, dan wordt de klant bedrogen.

'Van dwaling is sprake indien de overeenkomst is gesloten bij 'het ontbreken van een juiste
voorstelling van zaken'. Vereist is dat bij een juiste voorstelling van zaken de overeenkomst niet of
op andere voorwaarden zou zijn gesloten. In beginsel komt dwaling voor eigen rekening en risico
van de dwalende. In een drietal gevallen echter, kan dwaling een grond opleveren voor vernietiging:

(a) indien de wederpartij relevante informatie niet heeft verstrekt;
(b) indien de wederpartij onjuiste informatie heeft verstrekt; en
(c) indien beide partijen handelden onder een onjuiste voorstelling van zaken, wederzijdse
dwaling.

In deze gevallen is de overeenkomst overigens niet steeds vernietigbaar. Indien de dwalende
bijvoorbeeld niet aan zijn onderzoeksplicht heeft voldaan, blijft de dwaling voor zijn rekening. '
Redelijk juridische discussie, maar ik denk dat het twijfelachtig is of de aanwezigheid van de marketeer onderdeel is van de overeenkomst. Anywho, dat het prutsers zijn mag duidelijk zijn. Of ze een juiste voorstelling van zaken hebben gegeven is een tweede.

• Viper®
  • Niet online
Flexper Group B.V.
Hoofdvestiging

KVK 54479096
Vestigingsnr. 000024240575
Ravenswade 2
3439LD
Nieuwegein

54479096 0000 000024240575 Flexper Group BV. Flexper Group BV, Photo4Budget, Flexper, Cazzello. ... Flexper Group BV. Flexper Group BV. ...

Bestel nu

Flexper Group B.V.

KVK 54479096
Rechtspersoon

54479096 851321446. Flexper Group BV. Flexper Group BV. Besloten vennootschap met gewone structuur.
Schijnbaar is er ook een Holding structuur :P

Ze zoeken nog Sales mensen
>:)

[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 20-01-2015 16:02 ]

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
MikeyMan schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:59:
[...]
Redelijk juridische discussie, maar ik denk dat het twijfelachtig is of de aanwezigheid van de marketeer onderdeel is van de overeenkomst. Anywho, dat het prutsers zijn mag duidelijk zijn. Of ze een juiste voorstelling van zaken hebben gegeven is een tweede.
Ik denk in ieder geval dat het wel de moeite waard is om te kijken naar:

1. Of de hovenier geleverd heeft gekregen wat je redelijkerwijs mag verwachten.
2. Of er bij de totstandkoming van het contract sprake is van bedrog/misleiding etc.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-11 17:34

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:05

BaRF

bijna kerst

ook zo mooi hoe een forum als Tweakers een beginnen webdesignclubje compleet kan verwoesten :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-11 18:24

NLF

BaRF schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:32:
ook zo mooi hoe een forum als Tweakers een beginnen webdesignclubje compleet kan verwoesten :+
Flexper bestaat al 3 jaar ongeveer :*)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

NLF schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:35:
[...]

Flexper bestaat al 3 jaar ongeveer :*)
*proest* verdorie, koffie over mn scherm :+

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 09:14

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Hoop dat de TS genoeg info heeft gekregen om dit bedrijf aan te pakken. Ben ook erg benieuwd naar de uitkomst.

• Viper®
  • Niet online
Schijnbaar doet hij ook iets met foto's en trouwerijen

http://www.trouw-fotograf...exper-Group-BV_1000317511

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 00:36
Ja is een haastklusje geweest zo te zien al vraag ik me af wat ze kunnen. Zie in de html + css code uit andere sites zoals openingstijden en css voor een webshop.

Lijkt wel iets van een CMSje achter te zitten? Als ik Contact-6 Verander in Contact-3 kom ik mooi uit op de tuinaanleg pagina :P Nog nooit van slugs gehoord denk ik :P

Verwijderd

Wat ik een beetje mis is hoe dit bedrijf zich opstelt. Hier wordt net gedaan alsof men geen overleg wil plegen, terwijl ik uit de eerste post opmaak dat ze bereid zijn aanpassingen te doen.

Vormgeving blijft toch altijd lastig. Is iemand niet tevreden - ook als die zelf niet kritisch genoeg is geweest - zul je vooral samen in overleg een oplossing moeten verzinnen. Pas als men daartoe niet bereid is heb je een probleem.

• crab-
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-11 13:50
Sorry als dit onduidelijk is gebleken, maar het gaat hier om 295,- p maand gedurende 24 maanden.
Hetgeen wat opgeleverd is, is naar mijn weten de website en wat aanmelding bij Google.

Ik/wij houden jullie op de hoogte, nogmaals bedankt.
RobIII schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:56:
[...]

Het zou ook tof zijn als je zélf deelnam aan de discussie i.p.v. one-liners te plaatsen. Er zijn de nodige vragen gesteld in dit topic die wel een antwoord verdienen.

Zo zijn we er nog steeds niet uit wat de daadwerkelijke kosten zijn (2,95, 29,50 of 295,- per maand?) en wat er nou precies is opgeleverd voor dat bedrag.

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 16:50
Wat er ook beloofd is qua zoekmachine marketing. De website richt zich op zulke algemene zoektermen dat deze nooit in de eerste pagina's van Google terecht zullen komen de eerste 12 maanden.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

oh god :P

"Binnen uw budget altijd de juiste fotograaf in uw regio!" Wat hebben die lui toch met regio

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
7k totaal voor die website...
Voor 1000,- per pagina (die er zo uitziet) wil ik ook wel web developer worden!
Toen ik de website zag, dacht ik echt dat dit om een grap ging, maar er zit dus echt een web developers bedrijf achter.

Geld terug proberen te krijgen en naar een bedrijf gaan die wel het geld waard zijn, meer dan genoeg talent in Nederland te vinden die je niet oplichten.

• Jozzle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:24
Dit bedrijf heeft al aardig wat sites in de lucht die ze om duidelijke redenen niet in hun portfolio op willen nemen. Ze maken naar mijn mening gewoon matige websites en verkopen die kennelijk voor goed geld. Op zich niet strafbaar.

Een greep uit hun werk, (veel copy, paste zo te zien)
http://www.lexictservice.nl/
http://www.getsigned.nl/
http://www.thaudiotechniek.nl/
http://www.blok72.nl/
http://www.vanbaalbouw.nl/
http://www.tommasobafaro.nl/

Met bovenstaand lijstje in ogenschouw heeft www.hoveniersbedrijflast.nl niet veel te klagen over de vormgeving. Ik vraag me dan ook af of hoveniersbedrijf Last ook deze sites heeft gezien en meegenomen in de beeldvorming of dat ze andere voorbeelden gezien hebben die kwalitatief niet vergelijkbaar zijn.

Wat gewoon heel kwalijk is en blijft, is dat ze zichzelf (met 99% zekerheid) op hun eigen site anders voordoen dan dat ze zijn. Of dit strafbaar is weet ik niet, maar ik denk dat als je dit aankaart & bewijst zij wel anders moeten gaan reageren.

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 17:05
Wat een lelijke website. Dat is nog geen twee uur werk. En zelfs dan zou het een wanprestatie zijn.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
crab- schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:41:
Sorry als dit onduidelijk is gebleken, maar het gaat hier om 295,- p maand gedurende 24 maanden.
Hetgeen wat opgeleverd is, is naar mijn weten de website en wat aanmelding bij Google.

Ik/wij houden jullie op de hoogte, nogmaals bedankt.

[...]
Waarom heb je trouwens het woordje "erkend" in de topic titel toegevoegd? Goede ervaringen van anderen? Aanname? Of aandikken van de situatie?

Hoe is jouw bekende aan dit bedrijf gekomen? Hoe is het contact verder gegaan? Persoonlijke contact? Alles via mail? Telefonisch?
Wat heeft hij getekend? Staat er een opzegclausule in de overeenkomst?

m.a.w. geef eens wat meer details over wat er gebeurd is vanaf het eerste contact.

• wolfero
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 13:53
Dit riekt naar pure oplichting, zelf heb ik websites gemaakt toen ik op de middelbare school zat die er gelijk of nog mooier uit zagen en waarbij eenmalig 250 euro betaald werd. Meer is dit ook niet waard.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Crotchy schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:53:
Voor 1000,- per pagina (die er zo uitziet) wil ik ook wel web developer worden!
Nogmaals, een internetbureau doet véél meer dan alleen designen, véél meer dan alleen developen. Een goed internetbureau denkt mee over het concept (en durft daar ook op te schieten). Het neemt het design en de development uit handen en communiceert regelmatig terug naar de klant. Het regelt hosting en levert SLA op zowel de site zelf als op die hosting. Er gaat al snel een account manager, een project manager, een designer, een developer en een marketeer over zo'n site heen. Voor dat soort service betaal je gewoon geld, en 7k is helemaal geen absurd bedrag. Iedereen die roept dat hij een site kan maken voor 200 euro: fijn voor je, maar dat is net zoiets als tegen de eigenaar van een Mercedes roepen dat hij voor een fractie van de prijs ook een Lada had kunnen krijgen. Je kán als developer alleen gewoon niet hetzelfde niveau van dienstverlening leveren, en zeker niet voor die prijs tenzij je verlies wil maken.

Dat gezegd hebbende is de site niet heel erg mooi en is het redelijk dubieus om de klant nooit een preview te geven van het design of een work in progress tussendoor. SEO-technisch is er een en ander op te merken. Al met al zijn er vraagtekens te zetten bij de kwaliteit van het product. Hoe je daar juridisch vervolgens voor staat als je niet tevreden bent is helaas iets dat je met een advocaat of rechtsbijstand moet overleggen, daar hebben wij gewoon veel te weinig kennis van met zijn allen.

Hoe dan ook, ik ga dit topic sluiten. Een aantal users hier lijkt dit topic als mooi excuus te zien om op kruistocht te gaan tegen een bedrijf dat jullie niet eens kennen, laat staan dat je er zelf zaken mee hebt gedaan. Met dat soort gebash is de topicstarter niet geholpen en daarmee heeft dat soort kinderachtige onzin op Tweakers dus ook geen plaats.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.