Ik kijk met mijn android Sony, maar zie niet staan dat HDR erop zit (laat staan uit), kunnen anderen dat bevestigen dat ik daar niet bijkan??absrnd schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:40:
[...]
Ik kijk nu alleen Netfilx via Apple-TV, dan kan ik HDR wel uitzetten.
Bij mij werkt het prima. Sterker nog, sinds de update werkt casten een stuk vaker een stuk beter.W84 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 00:39:
[...]
Jup, hier ook. Ook als ik het volume aanpas gaat de boel schokken en stotteren. Beetje jammer.
Ja, maar Ziggo Go was bij mij altijd al ruk. Het is enkel slechter geworden.Motion2 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:03:
Na de laatste Android update lijkt de TV meer moeite te hebben met Casten.
Als ik Ziggo Go cast dan loopt dit ongeveer met 10 FPS en is de TV machtig traag ( action menu openen en scrollen duurt seconden ).
Zijn er meer mensen die dit gezien hebben?
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Je kunt ook gewoon een oudere Ziggo Go Android App op de TV installeren. Voor mij werkt dit goed.Motion2 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:03:
Na de laatste Android update lijkt de TV meer moeite te hebben met Casten.
Als ik Ziggo Go cast dan loopt dit ongeveer met 10 FPS en is de TV machtig traag ( action menu openen en scrollen duurt seconden ).
Zijn er meer mensen die dit gezien hebben?
Zie deze post:
Ziggo Go voor Ziggo gebruikers
Streamen van Replay TV via telefoon/tablet is uitgeschakeld, dus streamen van replay TV via de ingebouwde chromecast kan dus niet en dat kan wel wanneer Ziggo Go op je Android TV geinstalleerd is.
Wanneer je Ziggo Go wil installeren op je Android TV, kan dat, inclusief Replay. Echter moet je dan niet de laatste versie gebruiken.
De oudere versie die wel werkt: Ziggo GO_v2.3.17 _apkpure.com.apk
Nadeel is dat de startschermen in portrait mode staan en dat je voor de replay schuin moet bedienen totdat je replay hebt gestartMaar het werkt wel in combinatie met Sony SideView.
Een oudere Horizon Go heeft het probleem met portrait mode niet, maar dan is de bediening moeilijk met de Sony SideView app: com.lgi.orionandroid-2.3.9 Production-11607.apk
Als ik de ziggo go app naar mijn KD-49X8307 probeer te casten, dan is het geluid prima maar het beel stottert gigantisch. Zeer irritant met Formule 1!
Ik heb de laatste update geinstalleerd...Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb de laatste update geinstalleerd...Hebben meer mensen hier last van?
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Thanks. Ik heb even de laatste versie geprobeerd alleen sluit de app als ik iets probeer af te spelen. Heb je daarom de oudere versie nodig?ZuinigeRijder schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 09:51:
[...]
Je kunt ook gewoon een oudere Ziggo Go Android App op de TV installeren. Voor mij werkt dit goed.
Zie deze post:
[...]
Verwijderd
Hallo, even een tijdje meegelezen te hebben wil ik zelf ook reageren in deze lange topic. Zelf was ik in bezit van een Sony 50w756c met toch beeldproblemen als het gaat om snelle acties of bewegingen en last van ghosting. Dit probleem speeld zich al 2 jaar en 4 maanden. Tv is diverse keren te reparatie geweest zonder resultaat , vaak bij MM geweest om raad maar ook bij Sony zelf. Na 2 jaar garantie voorbij maar zit toch met een product die niet goed is of voldoet aan normaal tv kijken zonder haperingen en zo. Wat doe je als bijde partijen niet mee willen werken, je niet gerepareerde tv niet accepteren en de poot goed stijf houden, ja en dat werk bij MM. Zo krijg ik na dik 2 jaar mijn volledige aankoopbedrag terug van dit model 2015 en ja...nu kijken voor iets beters.
Ja. En sommige versies hadden het beeld in twee gesplitst. Dus echt de versie downloaden op usb die ik aangegeven heb en dan via usb installeren. Ook fojn dat replay tv dan werkt.Motion2 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:05:
[...]
Thanks. Ik heb even de laatste versie geprobeerd alleen sluit de app als ik iets probeer af te spelen. Heb je daarom de oudere versie nodig?
Ik heb sinds de update een probleem met mijn TV Guide. De zenders staan er dubbel in, met de bovenste wel de programmering en daaronder niet, als in:
NPO 1 12:00 NIEUWS 12:10 WEER
NPO 1
NPO 2 12:00 NIEUWS 12:10 WEER
NPO 2
Meer mensen last van? Scrollen lukt hierdoor dus niet, software al hersteld naar fabrieksinstellingen.
NPO 1
NPO 2
Meer mensen last van? Scrollen lukt hierdoor dus niet, software al hersteld naar fabrieksinstellingen.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Lijkt me een open source tool voor Raspberry Pi. Loopt dit ook op W10 of is daar een alternatief voor?alex3305 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 23:01:
@Robus Pi-hole kun je ook requests mee loggen. Dat gebruikte ik altijd.
Heb even Paessler PRTG geevalueerd, maar dat was én overkill én ik kon de traffic van mijn apparaten (wo TV) niet terugvinden.
Nog steeds vermoeden dat TV mijn router en daarmee thuisnetwerk aan het flooden is. Ook in mijn router (3928) software/webconsole gekeken, maar zeer beperkte mogelijkheden. Geen native software want Ziggo...
"A man has got to know his limitations..."
Hoi,
Momenteel heb ik een Kingston 64 GB USB3-stick om tv-programma's op te nemen. Hier heb ik eigenlijk constant te weinig, dus zoek ik een goede vervanger. Ik zit te denken aansandisk-ultra-usb-30-flash-drive-128gb. Gaat dit werken?
En daarnaast, is er een manier om mijn eerder opgenomen programma's die op mijn oude USB-stick staan te kopieren naar de nieuwe stick? Ik kan de USB stick niet verkennen in mijn computer, dus simpel kopieren en plakken zal niet werken.
Momenteel heb ik een Kingston 64 GB USB3-stick om tv-programma's op te nemen. Hier heb ik eigenlijk constant te weinig, dus zoek ik een goede vervanger. Ik zit te denken aansandisk-ultra-usb-30-flash-drive-128gb. Gaat dit werken?
En daarnaast, is er een manier om mijn eerder opgenomen programma's die op mijn oude USB-stick staan te kopieren naar de nieuwe stick? Ik kan de USB stick niet verkennen in mijn computer, dus simpel kopieren en plakken zal niet werken.
[ Voor 3% gewijzigd door AMD1800 op 09-05-2018 16:02 ]
Hoi, ik heb de sony kdl-65w855c en nou is deze telkens het wifi signaal kwijt. De router staat er een meter vandaan. Op het moment dat ik weer verbinding maak is deze direct weer hersteld maar het is wel irritant om dat elke x te doen wanneer ik internet wil gebruiken. Heeft iemand hier een oplossing voor? Groet kupsani
Als de router er een meter naast staat, eens via de (ethernet)kabel proberen?kupsani schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:17:
Hoi, ik heb de sony kdl-65w855c en nou is deze telkens het wifi signaal kwijt. De router staat er een meter vandaan. Op het moment dat ik weer verbinding maak is deze direct weer hersteld maar het is wel irritant om dat elke x te doen wanneer ik internet wil gebruiken. Heeft iemand hier een oplossing voor? Groet kupsani
Heb je de televisie al eens opnieuw opgestart?kupsani schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:17:
Denk via een bit copy aka clone programma. Mss wel via gparted?AMD1800 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 16:01:
Hoi,
Zal ik eens proberen, was daar niet een knoppencode voor op de afstandsbediening?
Precies dit doe ik nu dagelijks en is behoorlijk irritant.tiguan schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:50:
@kupsani Herstarten doe je door de powerknop op de AB ingedrukt te houden.
Tv aan > YouTube heeft geen verbinding > ab powerknop ingedrukt houden > android reboot > tv heeft verbinding, YouTube werkt.
Dit gedoe is begonnen na de laatste update, al het andere (non netwerk) loopt gewoon goed na het aanzetten.
Lineair tv kijken gaat hier via een extern kastje via hdmi.
Probleem zit echt in de netwerkverbinding (wifi) sinds de update
Ik gebruik zelf geen wifi, maar bedraad en eigenlijk nooit problemen.
Vervelend! Ik ondervind geen problemen met WiFi. Heb je de televisie al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen?PalingDrone schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:57:
[...]
Precies dit doe ik nu dagelijks en is behoorlijk irritant.
Tv aan > YouTube heeft geen verbinding > ab powerknop ingedrukt houden > android reboot > tv heeft verbinding, YouTube werkt.
Dit gedoe is begonnen na de laatste update, al het andere (non netwerk) loopt gewoon goed na het aanzetten.
Lineair tv kijken gaat hier via een extern kastje via hdmi.
Probleem zit echt in de netwerkverbinding (wifi) sinds de update
Ik heb deze problemen ook gehad met Wifi. Zeer vervelend, aangezien ik de TV vooral voor Netflix en YouTube gebruik. Ik heb van alles geprobeerd, inclusief een factory reset, maar niets hielp. Uiteindelijk TV maar aan een kabel gehangen. Als iemand een oplossing weet?
Aha, er zijn dus meer mensen met dit probleem. In het begin deed ie het prima bij mij dus ik denk ook aan de software update. Welke software versie draaien jullie? Ik draai op 6.01 maar zie nu dat er een nieuwe software versie 7.0 uit is. Die ga ik even proberen en dan laat ik weten of het is opgelost. Groet Kup
Hi,
Ik heb nu al een poos de KDL-50W809C in huis staan, nog steeds een fijne tv. Maar wil nu toch wel eens een 3d brilletje aanschaffen om uit te proberen. Helaas is de Samsung SSG-P51002 die eerder werd aangeraden niet meer voor een leuke prijs te koop. Maar heeft iemand nog een tip? Misschien een brilletje via Ali Express die goed werkt met de tv?
Hoor het graag!
Ik heb nu al een poos de KDL-50W809C in huis staan, nog steeds een fijne tv. Maar wil nu toch wel eens een 3d brilletje aanschaffen om uit te proberen. Helaas is de Samsung SSG-P51002 die eerder werd aangeraden niet meer voor een leuke prijs te koop. Maar heeft iemand nog een tip? Misschien een brilletje via Ali Express die goed werkt met de tv?
Hoor het graag!
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Ik heb trouwens wel heel vaak dat Netflix niet lekker werkt, als ik iets wil kijken blijft hij de hele tijd hangen op x% bufferen. Netflix afsluiten (of force closes via settings) helpt daarbij niet, ik moet echt de TV opnieuw opstarten.
Iemand met eenzelfde ervaring en evt tips? Gaat puur om netflix, youtube ed doen het prima, dus volgens mij geen internet probleem maar zal dit in de toekomst nog eens dubbelchecken. TV hangt aan de ethernet kabel btw.
Iemand met eenzelfde ervaring en evt tips? Gaat puur om netflix, youtube ed doen het prima, dus volgens mij geen internet probleem maar zal dit in de toekomst nog eens dubbelchecken. TV hangt aan de ethernet kabel btw.
Wk voetbal in 4k uhd hdr10 en hlg aangeboden door de nos alleen Ziggo doet weer niet mee
Die van Xiaomi werken in ieder geval.keverjeroen schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:52:
Hi,
Hoor het graag!
https://www.gearbest.com/home-gadgets/pp_175951.html
Kijk, dat zijn leuke prijzen. Maar helaas ook niet meer leverbaar zie ik..dennisfr schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 07:52:
[...]
Die van Xiaomi werken in ieder geval.
https://www.gearbest.com/home-gadgets/pp_175951.html
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Na de update 2-3x factory reset gedaan ivm de tijd. Ondertussen merk ik toch problemen met deze versie. Zo is regelmatig de library van Kodi ineens leeg. Reboot lost dat op. Ook is de signaal sterkte een paar dB gedaald waardoor het net zo ver is gezakt dat ik de bekende spikkels krijg.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik heb na wat speurwerk de WiFi direct functie van de tv eens uitgezet gisteren en bij het aanzetten van de tv vandaag deed YouTube het zonder rebootSonnyBBQ schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:24:
Ik heb deze problemen ook gehad met Wifi. Zeer vervelend, aangezien ik de TV vooral voor Netflix en YouTube gebruik. Ik heb van alles geprobeerd, inclusief een factory reset, maar niets hielp. Uiteindelijk TV maar aan een kabel gehangen. Als iemand een oplossing weet?
Dit ga ik eens in de gaten houden, mochten de netwerkproblemen terugkomen/aanhouden dan gaan we over op een factory reset.
(Ik had nl weinig zin om de hele tv opnieuw in te stellen met rtings settings erbij, wil je dat fatsoenlijk doen dan zit je in totaal wel een klein uurtje te klooien voordat alles weer zo mooi is als nu)
Na wat googelen kom ik een drietal oplossingen tegen;m0ridin schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:17:
Ik heb trouwens wel heel vaak dat Netflix niet lekker werkt, als ik iets wil kijken blijft hij de hele tijd hangen op x% bufferen. Netflix afsluiten (of force closes via settings) helpt daarbij niet, ik moet echt de TV opnieuw opstarten.
- Televisie en/of de app updaten
- Cache van Netflix app legen (https://youtu.be/uuAL0yEHhCA)
- Vervelendste.. Terug naar fabrieksinstellingen
De problemen zijn voorbij sinds de update!kupsani schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:45:
Aha, er zijn dus meer mensen met dit probleem. In het begin deed ie het prima bij mij dus ik denk ook aan de software update. Welke software versie draaien jullie? Ik draai op 6.01 maar zie nu dat er een nieuwe software versie 7.0 uit is. Die ga ik even proberen en dan laat ik weten of het is opgelost. Groet Kup
Ondertussen de bekende retourfilter op de kabel gezet die naar de tv gaat. Daarmee inderdaad de storing eruit, terwijl de dB hetzelfde is gebleven (54). Kosten iets van 18 euro, verzendkosten 5.95 terwijl er 3 euro wordt gefrankeerd door Cable Home BV...sdk1985 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:27:
Na de update 2-3x factory reset gedaan ivm de tijd. Ondertussen merk ik toch problemen met deze versie. Zo is regelmatig de library van Kodi ineens leeg. Reboot lost dat op. Ook is de signaal sterkte een paar dB gedaald waardoor het net zo ver is gezakt dat ik de bekende spikkels krijg.
Sinds mijn factory resets nog altijd wel problemen met de tijd die een uur achter loopt en de tv is een stuk trager dan net na de originele update.
[ Voor 10% gewijzigd door sdk1985 op 26-05-2018 22:17 ]
Ja sinds de update naar v7. bij mij zelfs 4x elke zender. En naar beneden scrollen gaat een paar regels, niet verder. Naar rechts gaat wel.THE_BASE schreef op maandag 30 april 2018 @ 08:43:
Ik heb sinds de update een probleem met mijn TV Guide. De zenders staan er dubbel in, met de bovenste wel de programmering en daaronder niet, als in:
NPO 1
NPO 2
Ik gebruik de guide veel om te zien wat er waar is, dus erg irritant.
Iemand al een oplossing gezien?
Factory reset.pauldaytona schreef op zondag 27 mei 2018 @ 18:14:
[...]
Ja sinds de update naar v7. bij mij zelfs 4x elke zender. En naar beneden scrollen gaat een paar regels, niet verder. Naar rechts gaat wel.
Ik gebruik de guide veel om te zien wat er waar is, dus erg irritant.
Iemand al een oplossing gezien?
THE_BASE schreef dat het bij hem niet hielp. Maar als dit toch de oplossing moet zijn, dan weinig keus. Wel een gedoe om alles weer in te stellen, apps te configureren enzovoort.
Ik had zelf bij de vorige update, dus niet de aller nieuwste. Na factory reset zenders opnieuw gescanned en toen waren de dubbele eruit.pauldaytona schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:49:
THE_BASE schreef dat het bij hem niet hielp. Maar als dit toch de oplossing moet zijn, dan weinig keus. Wel een gedoe om alles weer in te stellen, apps te configureren enzovoort.
Dat bracht me op het idee: tv uit, ci kaart eruit, tv weer aan, nu werkte de guide weer goed. Tv weer uit, ci kaart erin en het is allemaal weer ok.
Straks gelijk proberen!pauldaytona schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:39:
Dat bracht me op het idee: tv uit, ci kaart eruit, tv weer aan, nu werkte de guide weer goed. Tv weer uit, ci kaart erin en het is allemaal weer ok.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Even een kleine update met goed nieuws:
Blijkbaar heeft het uitzetten van de Wifi-direct functie hier de verbindingsproblemen en weigerende YouTube app opgelost.
Sinds deze functie uit staat hebben zich geen netwerkproblemen meer voorgedaan.
Blijkbaar heeft het uitzetten van de Wifi-direct functie hier de verbindingsproblemen en weigerende YouTube app opgelost.
Sinds deze functie uit staat hebben zich geen netwerkproblemen meer voorgedaan.
De HDMI poort van mijn KD-55X8505C maakte geen goed contact. Daardoor is het moederbord vorige week vervangen, maar nu heb ik enorme spijt. Ik heb namelijk zeer het gevoel dat de beeldkwaliteit behoorlijk achteruit is gegaan. Ik zie meer ruis en heb soms het gevoel dat het geen 100 Hz meer is. Ik vind het ook lastig om de reparateur te vertellen dat het beeld minder is, want minder is relatief.
Eén ding is zeker; als je niets vertelt, gaat het zeker niet verbeteren. En garantie op een reparatie is heel gewoon hoor, zolang je maar bijtijds aan de bel trekt. Ook een reparateur kan fouten maken...realphoenikx schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:55:
Ik vind het ook lastig om de reparateur te vertellen dat het beeld minder is, want minder is relatief.
Doodstil op het forum. Heeft iedereen inmiddels een nieuwe tv? Ik wacht nog op een mooie aanbieding, maar dan wel met een (echte) HDMI 2.1 poort.
Kunnen we überhaupt nog software updates voor deze reeks verwachten?
Geen idee of we nog updates kunnen verwachten, ik reken er in ieder geval niet op. En om eerlijk te zijn: ik ben nog steeds tevreden met mijn 80xC. Gelukkig nooit vastlopers, de apps die ik gebruik werken naar behoren en de beeldkwaliteit is gewoon prima. Sure, het is geen 4K, maar het bronmateriaal dat ik gebruik is dat ook niet.
De mijne mag zeker nog een aantal jaar mee, misschien dat ik ooit nog eens overstap als de PS5 een jaar of 2 oud (en dus meer betaalbaar) is
De mijne mag zeker nog een aantal jaar mee, misschien dat ik ooit nog eens overstap als de PS5 een jaar of 2 oud (en dus meer betaalbaar) is
Same here, zolang de fabrikanten van Android TV OLED's geen moderne SOC en Oreo leveren hoef ik even geen nieuwe TVBundin schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:11:
Geen idee of we nog updates kunnen verwachten, ik reken er in ieder geval niet op. En om eerlijk te zijn: ik ben nog steeds tevreden met mijn 80xC. Gelukkig nooit vastlopers, de apps die ik gebruik werken naar behoren en de beeldkwaliteit is gewoon prima. Sure, het is geen 4K, maar het bronmateriaal dat ik gebruik is dat ook niet.
Nee idd... en dat is precies de reden dat ik hoop dat er nog firmware updates uit zullen komen. De chipset is identiek aan modellen uit 2018 en uiteindelijk is dat natuurlijk het belangrijkst voor een firmware update.
youtube.com/@hisrep
Nope, het belangrijkste is ons zover krijgen dat we ze meer geld cadeau doen, dus updaten doe je zo min mogelijk:DeNachtwacht schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:28:
Nee idd... en dat is precies de reden dat ik hoop dat er nog firmware updates uit zullen komen. De chipset is identiek aan modellen uit 2018 en uiteindelijk is dat natuurlijk het belangrijkst voor een firmware update.
- bugs die je imago te veel schaden
- beloftes die je hebt gedaan om mensen tot aankoop te verleiden
Verder liefst niet, want als je dat toestel uit 2015 blijft updaten, waarom zou de klant dan na 4 jaar een nieuwe kopen ipv na 8 jaar? Het verschil met de nieuwere modellen moet natuurlijk niet te klein zijn.
Ik wacht met interesse de OLED803 van philips af... Dat zou een kanshebber voor een nieuwe tv zijn. Ondertussen hier ook nog tevreden over de W805c, paar kleine irritatiepunten maar overall prima en ben nog steeds fan van het androidtv os...
Ben nog steeds dik tevree, de 75xc was de laatste goeie 43 incher, en 50 inch wil ik nog steeds niet.
Verwijderd
heb zelf de KD-55x9305C.
Bevalt nog steeds prima, geen problemen en zeer goed beeld/geluid
Bevalt nog steeds prima, geen problemen en zeer goed beeld/geluid
Zit hier ook nog steeds met een 50W807C, zat te kijken naar een LG Oled E7 of een Sony 9005/9305 maar ben eigenlijk wel tevreden met mijn 2015 model.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Same. Best gek dat het al een 2015 model is, zo voelt het niet.
Ik heb zelf dan wat lag momentjes, vooral in de YT app. Maar verder echt een prima toestel nog.
Ik sluit me aan bij de meningen hierboven. De tv doet wat is moet doen en nog regelmatig denk ik, wat is het toch een mooie televisie. Hij doet wat ie moet doen, dus dan valt er weinig te bespreken. Volgende BTW actie gaat het wellicht weer kriebelen, wie weet.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Ik denk dat als je een goede 4K TV hebt je zeker niet moet updaten nu, beter inderdaad er één met HDMI te kopen.realphoenikx schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:53:
Doodstil op het forum. Heeft iedereen inmiddels een nieuwe tv? Ik wacht nog op een mooie aanbieding, maar dan wel met een (echte) HDMI 2.1 poort.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Al 2015? Mijn tv moet toch langer mee dan een jaar of 4-5. Ik hoop toch tot minstens 2021 toe te kunnen.W84 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 16:33:
Same. Best gek dat het al een 2015 model is, zo voelt het niet.Ik heb zelf dan wat lag momentjes, vooral in de YT app. Maar verder echt een prima toestel nog.
Ik heb net m'n tv of fabrieks instellingen terug gezet omdat ik Asphalt Nitro er af wilde hebben (wat achteraf een ingebouwd spel blijkt te zijn
). Maar nu probeer ik SNES9x weer werkend te krijgen. Ik kom niet meer op de USB stick die in de tv zit. Heeft iemand enig idee hoe ik daar weer bij kom?
Ik vind het inderdaad nog steeds een erg fijne tv om naar te kijken.
Gebruik bijna nooit de smart dingen, vanwege de Ziggo box + mijn PS4.
Pas op het moment dat de PS5 uitkomt, ga ik eens kijken voor een Oled. Baal nog een beetje dat de inputlag van de Sony Oleds nog zo hoog is.
Soms heb ik de verleiding nog wel eens: Ik wil ook God of War in HDR spelen etc. maar dit ding tovert nog steeds erg fijne beelden.
Gebruik bijna nooit de smart dingen, vanwege de Ziggo box + mijn PS4.
Pas op het moment dat de PS5 uitkomt, ga ik eens kijken voor een Oled. Baal nog een beetje dat de inputlag van de Sony Oleds nog zo hoog is.
Soms heb ik de verleiding nog wel eens: Ik wil ook God of War in HDR spelen etc. maar dit ding tovert nog steeds erg fijne beelden.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Hier ook nog erg tevreden met mijn 55W809C. Beeld is super en smart functies werken prima. Mocht dat minder goed werken of bepaalde apps niet meer ondersteund worden dan ga ik over op een Chromecast of hanteer ik de interne Google cast functionaliteit.
Via ES FileExplorer? Geen ervaringen met SNES9x maar gebruik zelf RetroArch uit de play store en dat werkt prima!tiguan schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 15:26:
Ik heb net m'n tv of fabrieks instellingen terug gezet omdat ik Asphalt Nitro er af wilde hebben (wat achteraf een ingebouwd spel blijkt te zijn). Maar nu probeer ik SNES9x weer werkend te krijgen. Ik kom niet meer op de USB stick die in de tv zit. Heeft iemand enig idee hoe ik daar weer bij kom?
Oef, volgens mij kun je niet meer schrijven met externe apps op sd/usb kaarten sinds lollipop (er zou zo'n 'toestemmingsvenster' moeten komen en die verschijnt niet oid)...tiguan schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 15:26:
Ik heb net m'n tv of fabrieks instellingen terug gezet omdat ik Asphalt Nitro er af wilde hebben (wat achteraf een ingebouwd spel blijkt te zijn). Maar nu probeer ik SNES9x weer werkend te krijgen. Ik kom niet meer op de USB stick die in de tv zit. Heeft iemand enig idee hoe ik daar weer bij kom?
Developer options aanzetten en dan externe bronnen toestaan voor installatie aanvinken?tiguan schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 15:26:
Of werkt dat inmiddels ook niet meer?
RetroArch kan wel bij de USB stick idd. Na het installeren van RetroArch krijg ik ook de vraag of de app dat mag. Bij SNES9x kreeg ik die vraag helemaal niet. Maar ik vind RA veel te ingewikkeldJay-v schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:11:
[...]
Via ES FileExplorer? Geen ervaringen met SNES9x maar gebruik zelf RetroArch uit de play store en dat werkt prima!
@m0ridin Oh dat zou sneu zijn. Het gaat overigens alleen om lezen.
@PalingDrone Ik heb "Toestaan van apps op externe opslag afdwingen" aan gezet. Is dat 'm? Helpt helaas niet.
[ Voor 41% gewijzigd door tiguan op 30-07-2018 18:38 ]
@tiguan die bedoelde ik idd, helaas dus...
Toestel daarna al eens een volledige reboot gegeven?
Toestel daarna al eens een volledige reboot gegeven?
Ik denk dat 't een app dingetje is. RetroArch kan wel bij de USB stick, maar SNES9x niet. Voor nu los ik 't anders op. Ik kopieer de games wel naar de interne storage van de tv.
Verwijderd
Mijn Kodi werkt al sinds maart niet meer. Ik kan gewoon geen add ons installeren. Ik krijg dan een 'dependency error'. Werkt Kodi bij jullie of is er door de nieuwe update iets veranderd?
Werkt hier prima, gebruik alleen een plugin voor Emby en een plugin om de afstandsbediening te remappen.Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:29:
Mijn Kodi werkt al sinds maart niet meer. Ik kan gewoon geen add ons installeren. Ik krijg dan een 'dependency error'. Werkt Kodi bij jullie of is er door de nieuwe update iets veranderd?
Sinds vandaag helaas een vervelend probleem met mijn Sony KDL-W809c. Tijdens het tv kijken werd het beeld eerst zwart en nu blijft hij wit/grijs. Een egaal beeld (geen waas). Geluid blijft het wel doen en op zich de programma's ook. YouTube casten geeft wel gewoon het geluid door.
Zijn jullie bekend met dit probleem? Is er iets wat ik eraan kan doen?
@StecaGrid ben bang dat ik je hiermee niet kan helpen. Wil hier wel laten weten dat we recentelijk ook een storing hebben gehad en opgelost. Betreft Sony/Ziggo/CI+ combi. Oorzaak bleek nieuw Compal modem te zijn. Dat signaal stoorde op onze TV (alleen digitale zenders), alleen met CI+ module. Nadat Ziggo monteur was geweest en alle kabels en contacten had gecheckt en zonodig vervangen, bleven we storing houden. Vanuit de Ziggo Community uiteindelijk verholpen door een zgn sperfilter te plaatsen in Coax kabel tussen TV en AOP.
Nogmaals voor jou waarschijnlijk geen oplossing, maar voor iedereen die last heeft van blokken, strepen en atrefacten zou het sperfilter een oplossing kunnen zijn.
Nogmaals voor jou waarschijnlijk geen oplossing, maar voor iedereen die last heeft van blokken, strepen en atrefacten zou het sperfilter een oplossing kunnen zijn.
Ik zit al een tijdje met het volgende. Ik heb de 50w755c en ik heb 't idee dat het beeld beter ingesteld kan worden. Ik zat net een film te kijken met veel donkere beelden. Zo donker dat 't bijna niet te zien is. Ik heb contrast en helderheid op max gezet. Licht sensor uit. Zwart optimalisatie uit gezet. Het helpt wel iets, maar ik heb 't idee dat 't veel beter kan. Tevens zie je dat motionflow een soort ghosting effect achterlaat bij dit soort donkere beelden. M'n vorige tv had dit niet zo erg, ook een Bravia. De film is kwestie is Arrival op Netflix.
Lichte beelden worden overigens weer veel te fel met deze settings.
Ik had hetzelfde met Ghost in the Shell BR, en dat kwam door HDR,tiguan schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:42:
Ik zit al een tijdje met het volgende. Ik heb de 50w755c en ik heb 't idee dat het beeld beter ingesteld kan worden. Ik zat net een film te kijken met veel donkere beelden. Zo donker dat 't bijna niet te zien is. Ik heb contrast en helderheid op max gezet. Licht sensor uit. Zwart optimalisatie uit gezet. Het helpt wel iets, maar ik heb 't idee dat 't veel beter kan. Tevens zie je dat motionflow een soort ghosting effect achterlaat bij dit soort donkere beelden. M'n vorige tv had dit niet zo erg, ook een Bravia. De film is kwestie is Arrival op Netflix.
bij de laatste update is HDR toegevoegd, en is het kijken van HDR op deze serie tv's erbamelijk geworden.
het wordt bij mij weer goed als ik handmatig HDR uit zet op de TV of Xbox, maar dat kan niet bij Netflix.
alleen als ik netflix via AppleTV 4K kijk, dan kan ik wel HDR uitzetten.
Volgens mij heeft deze film geen HDR, het staat er iig niet bij? Overigens heb ik dit eigenlijk altijd al ervaren met deze tv, ook voordat Netflix begon met HDR. Is het gewoon een beperking van deze tv misschien?
[ Voor 53% gewijzigd door tiguan op 13-08-2018 22:25 ]
Misschien probeert je TV toch als een soort HDR weer te geven, maar je kan proberen all je beeld instellingen weer naar default te zetten, en vandaar weer te beginnen ?tiguan schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:24:
Volgens mij heeft deze film geen HDR, het staat er iig niet bij? Overigens heb ik dit eigenlijk altijd al ervaren met deze tv, ook voordat Netflix begon met HDR. Is het gewoon een beperking van deze tv misschien?
Zelf heb ik ook wel eens een film die zich slecht laat weergeven, ik probeer dan via de XBox of AppleTV 4K af te spelen, dan kan ook soms andere beeld kwaliteit geven.
Da's een goed idee. Ga ik eens proberen.
Heb een 756c, daar heb ik de digitale out van nodig, maar niet de optische (die is al bezet op DAC), maar de coax, maar die zit er niet op....wat zijn mijn mogelijkheden? Op de dac zit ook een usb aansl. zou dat gewoon simnpel werken, van usb in Tv naar de (DAC) usb??
[ Voor 22% gewijzigd door Sjah op 16-08-2018 16:28 ]
HDMI out (ARC) is geen optie?Sjah schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:23:
Heb een 756c, daar heb ik de digitale out van nodig, maar niet de optische (die is al bezet op DAC), maar de coax, maar die zit er niet op....wat zijn mijn mogelijkheden? Op de dac zit ook een usb aansl. zou dat gewoon simnpel werken, van usb in Tv naar de (DAC) usb??
In de zin dat dije op het DAC (wat ik nog aan uitzoeken ben) zit, nee zit er niet in, ik zoek het goedkoop (absoluut geen echte versterker waar alles opzit, mijn analoge voor en ejindtrap is goed zat). Wat wel kan is hdmi naar coax lijkt mij, maar ik kwam er niet uit met een simpele google welk/wat ik moet hebben.
edit: heb al wat gevonden tx (hdmi naar audio extractor)
edit: heb al wat gevonden tx (hdmi naar audio extractor)
[ Voor 8% gewijzigd door Sjah op 16-08-2018 19:40 ]
Gebruikt iemand hier zijn Sony 4K tv icm Kodi nightly? Welke modi hebben jullie op de whitelist?
Ok, ben ik weer, heb een DAC, en heb de 756c optisch aangesloten. Nu kom ik niet van een koude kermis thuis, klinkt prima. Maar 2 vragen:
1 de geluidsvolume van de optische uit lijkt niet te reageren op harder en zachter en dit lijkt niet te verhelpen op een ver verborgen vaste regelaar na, waarvoor je de opties inmoet? Oplossing,als je geen voorversterker met AB hebt? Is er niet denk ik, behalve opstaan natuurlijk.
2 De tik tik geluidjes van als je in de android tv zit, de smarttv scherm zeg maar waar je met de pijltjes navigeert en die tik geluidjes maakjt, komen dan weer niet uit de boxen, maar uit de Tv-boxjes, pff wat is dit joh?
ps negeer wat ik in voorgaande berichten zei over verloopkabel, mijn DAC heeft 2 optische ingangen dus dat zit goed, gewoon optisch aangesloten dus.
1 de geluidsvolume van de optische uit lijkt niet te reageren op harder en zachter en dit lijkt niet te verhelpen op een ver verborgen vaste regelaar na, waarvoor je de opties inmoet? Oplossing,als je geen voorversterker met AB hebt? Is er niet denk ik, behalve opstaan natuurlijk.
2 De tik tik geluidjes van als je in de android tv zit, de smarttv scherm zeg maar waar je met de pijltjes navigeert en die tik geluidjes maakjt, komen dan weer niet uit de boxen, maar uit de Tv-boxjes, pff wat is dit joh?
ps negeer wat ik in voorgaande berichten zei over verloopkabel, mijn DAC heeft 2 optische ingangen dus dat zit goed, gewoon optisch aangesloten dus.
[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 22-08-2018 18:58 ]
Er gaat geen data over infrarood (optisch) dus via je TV AB zal je nooit het geluid harder kunnen zetten; de tv kan dit immers niet 'doorgeven' aan de receiver. Enige optie is dus met het handje of een universele afstandsbediening (want de receiver zelf kun je natuurlijk wél aansturen met AB).Sjah schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 18:53:
1 de geluidsvolume van de optische uit lijkt niet te reageren op harder en zachter en dit lijkt niet te verhelpen op een ver verborgen vaste regelaar, waarvoor je de opties inmoet? Oplossing,als je geen voorversterker met AB hebt? Is er niet denk ik, behalve opstaan natuurlijk.
youtube.com/@hisrep
Is hier inmiddels een fix voor? Ik heb een KDL...755C en had dit probleem een tijd geleden waardoor ik van wired naar wireless over was gestapt voor de tv.Carreon schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:36:
Heel m'n intern netwerk was down dankzij mijn Sony TV
Vanmiddag als test weer eens een ethernetkabel in de tv geprikt en binnen een kwartier lag heel m'n netwerk plat. Ethernet kabel uit de tv en alles werkt weer. Heb geen static IP ingesteld voor zover ik weet, alles automatisch.
edit: na een factory reset van de tv nog hetzelfde. Na een kwartiertje met de ethernetkabel in de tv m'n hele netwerk plat. Zodra ik de ethetnetkabel uit de tv trek is het meteen weer in de lucht.
[ Voor 15% gewijzigd door catchingfire op 27-08-2018 10:04 ]
Zou dat een IP conflict zijn ofzo? Je zou kunnen proberen een vast IP adres toe te kennen aan de tv (wow, is dat nederlands?). Misschien default de tv naar het ip adres van je router waardoor het hele netwerk down gaat.catchingfire schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:20:
[...]
Is hier inmiddels een fix voor? Ik heb een KDL...755C en had dit probleem een tijd geleden waardoor ik van wired naar wireless over was gestapt voor de tv.
Vanmiddag als test weer eens een ethernetkabel in de tv geprikt en binnen een kwartier lag heel m'n netwerk plat. Ethernet kabel uit de tv en alles werkt weer. Heb geen static IP ingesteld voor zover ik weet, alles automatisch.
edit: na een factory reset van de tv nog hetzelfde. Na een kwartiertje met de ethernetkabel in de tv m'n hele netwerk plat. Zodra ik de ethetnetkabel uit de tv trek is het meteen weer in de lucht.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Er is nog steeds geen fix voor zo ver ik weet... Je kan enkel hopen dat het je niet overkomtwoutur schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:50:
[...]
Zou dat een IP conflict zijn ofzo? Je zou kunnen proberen een vast IP adres toe te kennen aan de tv (wow, is dat nederlands?). Misschien default de tv naar het ip adres van je router waardoor het hele netwerk down gaat.

Niet iedereen heeft er dus last van, en het probleem duikt ook op willekeurige tijdstippen op (of het wordt pas problematisch op een willekeurig tijdstip - het is mogelijk dat mijn router de vele requests op dit moment nog kan verwerken).
Mijn TV is nu terug aangesloten via de kabel en voorlopig heb ik geen problemen, maar als de problemen terug beginnen zal ik zeker eerst naar m'n Sony TV kijken...
PSN: Carreon_TO
Raar: de TV hangt bij ons al drie jaar bedraad in het netwerk en nog nooit problemen mee gehad.
Misschien dat het toch alleen gebeurt bij een bepaalde 'default' netwerk range (192.168.1.x) of zo? Ik gebruik zelf namelijk een andere.
Misschien dat het toch alleen gebeurt bij een bepaalde 'default' netwerk range (192.168.1.x) of zo? Ik gebruik zelf namelijk een andere.
Static IP helpt helaas niet...woutur schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:50:
[...]
Zou dat een IP conflict zijn ofzo? Je zou kunnen proberen een vast IP adres toe te kennen aan de tv (wow, is dat nederlands?). Misschien default de tv naar het ip adres van je router waardoor het hele netwerk down gaat.
Mijn KDL-W809c was bijna helemaal dood, 3 weken voor afloop garantie. Na wat op en neer gemail met Sony ter reparatie weg gebracht. 3 weken later terug met nieuw mainboard, dus zo goed als nieuw. Ook was ie tot de laatste firmware geupdate. Dus alle installatie weer opnieuw gedaan. Alles gelukt, alleen de tijd in Android staat op een uur te vroeg omdat ie engelse tijdzone heeft, en de aanpassing van tijdzone op hand/auto is greyed out even als alle andere datum tijd instellingen. De guide heeft de juiste tijd.
iemand een idee?
iemand een idee?
Ik heb dit probleem ook een aantal keer gehad! Was elke keer even zoeken maar was alle keren inderdaad de netwerk kabel uit de tv halen.woutur schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:50:
[...]
Ik heb ook een leuke computer..
pauldaytona schreef op zondag 9 september 2018 @ 18:04:
Mijn KDL-W809c was bijna helemaal dood, 3 weken voor afloop garantie. Na wat op en neer gemail met Sony ter reparatie weg gebracht. 3 weken later terug met nieuw mainboard, dus zo goed als nieuw. Ook was ie tot de laatste firmware geupdate. Dus alle installatie weer opnieuw gedaan. Alles gelukt, alleen de tijd in Android staat op een uur te vroeg omdat ie engelse tijdzone heeft, en de aanpassing van tijdzone op hand/auto is greyed out even als alle andere datum tijd instellingen. De guide heeft de juiste tijd.
iemand een idee?
Het is een lastig iets begreep ik. Even zoeken op 'Tijd instellen' in dit topic en de laatste pagina bezoeken.kevinmastah2005 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:53:
[...]
Er is/was een work around met de ios app.
Video&tv side view.
Als je dan de muis optie selecteren en dan naar de tijd en datum ging.
Kon je het via de app wel instellen.
Dus op je tv naar instellingen van datum&tijd.
Dan de app gebruiken op je telefoon en met muis cursor tijd aanklikken en dan zo aanpassen.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
uiteindelijk is de oplossing TV terug naar fabrieksinstellingen, bij de eerste setup kies je voor Belgie als land en dan kan je het wel normaal instellen. Gewoon een bug in de laatste software versie, als je vanaf de eerste versie het goed had staan heb je er geen last van. Ik weet niet eens hoe ie eerst stond, zolang het werkt ga ik nooit een tijdzone aanpassen.
Verwijderd
Tv op fabrieksinstellingen gezet en nu werkt Kodi wel.Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:29:
Update:StecaGrid schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 21:14:
Sinds vandaag helaas een vervelend probleem met mijn Sony KDL-W809c. Tijdens het tv kijken werd het beeld eerst zwart en nu blijft hij wit/grijs. Een egaal beeld (geen waas). Geluid blijft het wel doen en op zich de programma's ook. YouTube casten geeft wel gewoon het geluid door.
TV is binnen garantie aangeboden aan hifi-corner. Na 6 week met 0 pro actieve communicatie is de tv door Sony vervangen door een identiek exemplaar (productiedatum mei 2015). Het paneel bleek defect en blijkbaar hebben ze er nog een aantal op voorraad.
Weinig.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:04:
Maken we enige kans op een oreo 8.0 update?
Dan moet Oreo toch wel wat sneller zijn dan Nougat om het een beetje een fatsoenlijke update te laten zijn. Ik vind mij w809c echt tergend traag. Vandaag eens met een LG uit hetzelfde bouwjaar gespeeld, die laadt YouTube en andere apps vrijwel instant en kent 0 lag in de menu's.
Het is dat het beeld een stuk minder mooi was
Het is dat het beeld een stuk minder mooi was
De toezegging voor nougat werd vrij snel gedaan, oreo heeft sony tot op heden niets over laten weten. Zou toch wel schandalig zijn dat je met een product dat toch minimaal 5 tot 8 jaar mee hoort te gaan, na 3 jaar al geen software updates meer krijgt. De hardware in de tv is nota bene nagenoeg gelijk aan 2016 en 2017 modellen... ik blijf er dus nog wat op hopen.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:04:
Maken we enige kans op een oreo 8.0 update?
youtube.com/@hisrep
Het blijkt dat de laatste versie van de ziggo go apk (2.3.35) redelijk werkt op android tv (volgende stappen);
1. sideloaden en installeren
2. orientatie op landscape/automatic fullscreen zetten
Ook video afspelen werkt nu fullscreen, dat was een issue met eerdere versies...Alleen schokt de video nogal, als in niet te kijken... Dat herken ik ook van de foxsports app en ik vermoed een codec issue.
Vroeg me af of dit ook het geval is voor mensen met nieuwere modellen en dus cpu's?(En sowieso of dit het geval is voor anderen...).Heb zelf de W805c, eerste keer dat dit stotteren zo met de ziggo go app optreedt.
Overigens ook nog steeds last van netflix video issues eens in de zoveel tijd.
Eerste symptomen is dat ik alleen audio bij de trailers krijg, video begint niet... Netflix reageert overal nog alleen begint er geen video. Als iik dan alsnog op play druk blijft hij hangen op zoveel procent laden.
Netflix checks zijn ok (netwerk, etc), reloaden van de app danwel geforceerd afsluiten en opnieuw opstarten werkt niet, ik moet de tv echt opnieuw opstarten.
Volgens mij valt dit samen met een youtube issue waarbij de video vastloopt na enkele seconden. Beiden alleen op te lossen door een restart van de tv.
Anderen die dit herkennen of enig idee hebben? Heb overigens pas een factory reset gedaan (specifiek hiervoor), maar dat heeft dus niet geholpen.
*Edit*
Grrr... en nu werkt de home button ineens niet meer! Verschillende oplossingen geprobeerd (system sw update data wipen, bravia sync uitzetten, restart, etc... zonder resultaat. Dat lijkt dus WEER een factory reset te worden. Dit begint nu wel irritant te worden zeg.
Zag toevallig dat de oled873 van philips voor 1700 via de ing te krijgen is... Het is dat ik liever wacht op een androidtv met een beetje een normale cpu, maar anders.
1. sideloaden en installeren
2. orientatie op landscape/automatic fullscreen zetten
Ook video afspelen werkt nu fullscreen, dat was een issue met eerdere versies...Alleen schokt de video nogal, als in niet te kijken... Dat herken ik ook van de foxsports app en ik vermoed een codec issue.
Vroeg me af of dit ook het geval is voor mensen met nieuwere modellen en dus cpu's?(En sowieso of dit het geval is voor anderen...).Heb zelf de W805c, eerste keer dat dit stotteren zo met de ziggo go app optreedt.
Overigens ook nog steeds last van netflix video issues eens in de zoveel tijd.
Eerste symptomen is dat ik alleen audio bij de trailers krijg, video begint niet... Netflix reageert overal nog alleen begint er geen video. Als iik dan alsnog op play druk blijft hij hangen op zoveel procent laden.
Netflix checks zijn ok (netwerk, etc), reloaden van de app danwel geforceerd afsluiten en opnieuw opstarten werkt niet, ik moet de tv echt opnieuw opstarten.
Volgens mij valt dit samen met een youtube issue waarbij de video vastloopt na enkele seconden. Beiden alleen op te lossen door een restart van de tv.
Anderen die dit herkennen of enig idee hebben? Heb overigens pas een factory reset gedaan (specifiek hiervoor), maar dat heeft dus niet geholpen.
*Edit*
Grrr... en nu werkt de home button ineens niet meer! Verschillende oplossingen geprobeerd (system sw update data wipen, bravia sync uitzetten, restart, etc... zonder resultaat. Dat lijkt dus WEER een factory reset te worden. Dit begint nu wel irritant te worden zeg.
Zag toevallig dat de oled873 van philips voor 1700 via de ing te krijgen is... Het is dat ik liever wacht op een androidtv met een beetje een normale cpu, maar anders.
[ Voor 13% gewijzigd door m0ridin op 25-09-2018 22:45 ]
Weleens bij LG gekeken met de webos updates? Geloof dat die net 1 jaar doenDeNachtwacht schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:12:
[...]
De toezegging voor nougat werd vrij snel gedaan, oreo heeft sony tot op heden niets over laten weten. Zou toch wel schandalig zijn dat je met een product dat toch minimaal 5 tot 8 jaar mee hoort te gaan, na 3 jaar al geen software updates meer krijgt. De hardware in de tv is nota bene nagenoeg gelijk aan 2016 en 2017 modellen... ik blijf er dus nog wat op hopen.
Ik heb er geen problemen mee als mijn product niet de nieuwste Android versie krijgt. Dan moet hij echter wel foutloos werken. De bugs moeten er wel uit worden gehaald....
Zie trouwens bij de huidige modellen quadcores staan, afaik hebben wij 2 cores.
Ik heb dit probleem al zeker een half jaar. Na 3 factory resets en een software update niet opgelost... Als ik je goed begrijp zit het probleem in 'Nederland' en heb je er bij 'Belgie' geen last van?pauldaytona schreef op zondag 9 september 2018 @ 18:04:
iemand een idee?
[ Voor 38% gewijzigd door sdk1985 op 28-09-2018 01:01 ]
Weet iemand een hack om de uitstuurvolume vd 756c tv optical out hoger te kijrgen? Bij mijn panasonic kan ik wel een hoger dan maximaal signaal geven aan de optical, gewoon handig als de rest van je apparatuur (op de versterker) niet aansluit bij het zachte volume van de tv...
Of zit dit al, in Nougat? Zit hier nog op Marshmellow...
Of zit dit al, in Nougat? Zit hier nog op Marshmellow...
[ Voor 9% gewijzigd door Sjah op 28-09-2018 02:35 ]
Let op:
Let op!
Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297
Let op!
Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297