Hm, ok dan. Maar de reden dat ik nog steeds de Horizon app gebruik is met het beeld draaien en er was nog iets mee qua beeld (weet ff niet meer wat). Er is dus een versie van de Ziggo app die wel gewoon soort van fatsoenlijk werkt? Langer laden boeit me niet.
Hallo. Sedert de laatste update merk ik dat de TV (W75) niet altijd correct reageert op mijn input met de afstandsbediening. De batterijen al vervangen, maar denk echt dat het aan de TV ligt. Meer mensen?
Gulfstream G650
Nou, ik krijg de Horizon Go app (versie 2.3.3) niet meer goed werkend. Het lijkt er toch echt op dat de framerate is geknepen of iets anders om je te forceren naar de nieuwe Ziggo Go app. Ik gebruikte 'm i.c.m. HAL en het werkte altijd top. Weet iemand welke versie van de Ziggo Go app een beetje fatsoenlijk werkt en dan met name zonder landscape/portrait issues?
Weet iemand wat de netwerkkaart aan snelheid aan kan van een 2015 KD-49X8305C ?
Ik heb ook SONY gevraagd maar daar weten ze het niet , ongelooflijk de onkunde daar
Ik heb ook SONY gevraagd maar daar weten ze het niet , ongelooflijk de onkunde daar
Mijn 50W755c doet 100MBit. Ik denk dat 't bij alle modellen hetzelfde is.
Is er iets wat je, behalve oled kopen, kan doen aan die vreselijke banding?
Lijkt afentoe het 8bit tijdperk wel hier. Vooral zichtbaar in donkere scenes.
Heb een 50w755c. En heb dit als leidraad gebruikt voor een "kalibratie": https://www.rtings.com/tv.../w800c/settings?uxtv=aecb
Overigens is het ook te zien in andere picture modes.
Lijkt afentoe het 8bit tijdperk wel hier. Vooral zichtbaar in donkere scenes.
Heb een 50w755c. En heb dit als leidraad gebruikt voor een "kalibratie": https://www.rtings.com/tv.../w800c/settings?uxtv=aecb
Overigens is het ook te zien in andere picture modes.
De firmware update (Nougat) voor de 2015 modellen is uitgesteld naar volgend jaar..
http://sony-eur-eu-nl-web...gat%29-op-android-tvs-van
Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10
Prima, beter dat dan niks. En misschien scheelt het nog 5% bugs ook.kevinmastah2005 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:13:
De firmware update (Nougat) voor de 2015 modellen is uitgesteld naar volgend jaar..
Heeft iemand hier trouwens een workaround gevonden voor de audio vertraging die ervaart wanneer je youtube filmpjes bekijkt icm een surround set?
We hebben dat hier ook wel eens tijdens Netflix. Dus audio via HDMI ARC terug naar een Onkyo versterker. Geluid loopt dan echt duidelijk merkbaar achter op het beeld.avec_style schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:41:
Heeft iemand hier trouwens een workaround gevonden voor de audio vertraging die ervaart wanneer je youtube filmpjes bekijkt icm een surround set?
Alles even een keer spanningsloos maken is dan meestal de oplossing.
[ Voor 6% gewijzigd door dennisfr op 23-12-2017 10:05 ]
Helaas ga ik dit topic verlaten, zojuist de Sony KD-55XE8599 opgehaald, ik kon hem voor € 697,00 niet laten staan, hij gaat mijn KDL-55W809C vervangen. Gezien de HDMI 2.1 standaard met een jaar is uitgesteld voor 2018, voor nu maar een upgrade gedaan.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Je kan zien dat hier echte liefhebbers rondlopen, die vaak van Tv wisselen, nou ben ik het voorlopig niet van plan, mijn 43W756c is prima, en dingen als een nieuwe vloerbedekking gaan wel voor.
Nou, van wat ik me kan herinneren was het vorige schema met betrekking tot een aankondiging over de release, niet een release zelf. Dus wat dat betreft val het me mee (als in, de aankondiging is nog daadwerkelijk dit jaar gekomen).kevinmastah2005 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:13:
Gaan het zien, hieruit blijkt in ieder geval dat ze er echt mee bezig zijn!
Desondanks erg laat.. Jammer dat software updates zo slecht geregeld zijn, het is nog veel trager dan op Android telefoons. Ik hoop dat dat in de toekomst beter gaat worden door project treble.m0ridin schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:21:
[...]
Nou, van wat ik me kan herinneren was het vorige schema met betrekking tot een aankondiging over de release, niet een release zelf. Dus wat dat betreft val het me mee (als in, de aankondiging is nog daadwerkelijk dit jaar gekomen).
Gaan het zien, hieruit blijkt in ieder geval dat ze er echt mee bezig zijn!
Ik hoop dat een upgrade niet ten koste van snelheid gaat. Mijn 809c gaat nu best wel OK en dat wil ik graag zo houden. Stabiliteit kan nog altijd beter.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Ik heb ze nu naast elkaar, de KD-55XE8599 is sneller.woutur schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:42:
Ik hoop dat een upgrade niet ten koste van snelheid gaat. Mijn 809c gaat nu best wel OK en dat wil ik graag zo houden. Stabiliteit kan nog altijd beter.
Wat is het nou? KD-55XE8699 of KD-55XE8599 volgens je eerder bericht?Jumpman schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:11:
[...]
Ik heb ze nu naast elkaar, de KD-55XE8699 is sneller.Dan moet ik er wel bij vertellen, dat ik de KDL-55W809C niet op de laatste firmware heb draaien (omdat KODI met DTS bij mijn goed werkte, durfde ik niet te upgraden).
Die laatste, die eerste bestaat niet.realphoenikx schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:01:
[...]
Wat is het nou? KD-55XE8699 of KD-55XE8599 volgens je eerder bericht?
Met upgrade bedoelde ik een software upgradeJumpman schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:11:
[...]
Ik heb ze nu naast elkaar, de KD-55XE8599 is sneller.Dan moet ik er wel bij vertellen, dat ik de KDL-55W809C niet op de laatste firmware heb draaien (omdat KODI met DTS bij mijn goed werkte, durfde ik niet te upgraden).
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Ook ik ben best tevreden met onze KDL-50W809C.
Na de nodige updates en een beetje tweaken aan de instellingen is het beeld iedere keer dat ik de kamer inloop een prettige verschijning.
Wat echter nog behoorlijk gammel loopt is de "cast" functionaliteit.
Vooral bij het later toevoegen van nieuwe items aan de afspelende playlist merk ik vaak dat mijn Xiaomi Mi5 opnieuw verbinding moet maken en de controle over de tv kwijt is, niet onoverkomelijk maar soms een best irritant hiccupje.
Hebben andere gebruikers van deze Sony tv daar ook last van, of moet ik dit verschijnsel zoeken in de Xiaomi? (welke overigens bekend staat om zijn agressieve app kill beleid en memory management)
Na de nodige updates en een beetje tweaken aan de instellingen is het beeld iedere keer dat ik de kamer inloop een prettige verschijning.
Vooral bij het later toevoegen van nieuwe items aan de afspelende playlist merk ik vaak dat mijn Xiaomi Mi5 opnieuw verbinding moet maken en de controle over de tv kwijt is, niet onoverkomelijk maar soms een best irritant hiccupje.
Hebben andere gebruikers van deze Sony tv daar ook last van, of moet ik dit verschijnsel zoeken in de Xiaomi? (welke overigens bekend staat om zijn agressieve app kill beleid en memory management)
[ Voor 0% gewijzigd door PalingDrone op 28-12-2017 12:31 . Reden: 55->50 " ;) ]
Ik chromecast alles naar de TV via iPad en iPhone, dat gaat redelijk goed maar soms inderdaad de verbinding kwijt. Ook wil bijvoorbeeld bij de NPO Start app schakelen tussen kanalen of een ander programma voor problemen zorgen. Nee, het werkt nog niet perfect.PalingDrone schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:24:
Daarom ben ik ook blij dat Android Nougat uitgerold wordt naar onze tv's, ik vermoed dat de Google Cast software daar ook weer wordt bijgewerkt. Nu maar hopen dat Oreo ooit ook nog volgt.
youtube.com/@hisrep
Ik ben ook erg tevreden met mijn 50w755c. Maar af en toe vind ik het beeld te donker, bijvoorbeeld bij The Ranch van Netflix. Ik heb gisteren voor de gein helderheid op max gezet en de lichtsensor uit, dan is het net te doen, maar ik heb 't idee dat 't veel beter kan. Heeft iemand suggesties?
De ondertiteling is dan overigens wel heel fel.
[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 28-12-2017 12:31 ]
Ik zal eens kijken. Ik ben zelf in het bezit van een Redmi 3S. Ik gebruik de cast functionaliteit van de TV eigenlijk niet omdat deze behoorlijk veel slechter in elkaar steekt dan de Chromecast. Dus er zit bij mij gewoon een Chromecast (had ik al) in die super werkt.PalingDrone schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:24:
Ook ik ben best tevreden met onze KDL-50W809C.
Je kan ook een andere kleursetting kiezen, misschien helpt dat iets.tiguan schreef op donderdag 28 december 2017 @ 12:30:
Ik ben ook erg tevreden met mijn 50w755c. Maar af en toe vind ik het beeld te donker, bijvoorbeeld bij The Ranch van Netflix. Ik heb gisteren voor de gein helderheid op max gezet en de lichtsensor uit, dan is het net te doen, maar ik heb 't idee dat 't veel beter kan. Heeft iemand suggesties?
neutraal - warm - expert 1 - expert 2 etc.
@b.o.n.s Zijn dat niet gewoon presets die de geavanceerde beeldinstellingen voor je bepalen?
Als je het zo bekijkt wel ja, maar als je voor neutraal kiest is alles 'witter' dan bv. warm of expert, waardoor je aan helderheid wint.tiguan schreef op donderdag 28 december 2017 @ 13:39:
@b.o.n.s Zijn dat niet gewoon presets die de geavanceerde beeldinstellingen voor je bepalen?
Wil je bv. een meer bioscoop achtige ervaring (dus iets geliger) dan kan je voor expert kiezen.
Je kan dan verder tweaken door bepaalde kleuren te boosten of neutraliseren naar smaak in de geavanceerde opties.
Ik gebruik deze instellingen en ben er uiterst tevreden over!lowfi schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:44:En heb dit als leidraad gebruikt voor een "kalibratie": https://www.rtings.com/tv.../w800c/settings?uxtv=aecb
Ook staan er veel tips in de reacties van het desbetreffende artikel.
P.s. voor de PlayStation 4 gebruik ik de beeldinstelling “Spel”.
Ik heb exact hetzelfde toestel en toevallig was ik gisteren bezig met 4k via het netwerk af te spelen. het bestand heeft een bitrate van 65 Mb/s, echter loopt die nét niet lekker terwijl ik hem wel bedraad heb aangesloten.perco schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:00:
Weet iemand wat de netwerkkaart aan snelheid aan kan van een 2015 KD-49X8305C ?
Als ik via ES explorer een bestand van mijn server direct op het interne geheugen kopieer van de TV dan gaat die met ongeveer 8,9 MB/s (71+ Mb/s), dus dit kan het verklaren. Haal ik de kabel uit mijn TV en direct in mijn mijn laptop met 1Gb/s netwerkkaart, kopieer ik hetzelfde bestand gaat die met 100 MB/s. Het probleem zit hem dus in de TV lijkt het. Als ik een speedtest doe via de app speedtest.net haal ik wel 95 Mb/s. (heb glasvezelf 100/100, dus dit lijkt dat wel weer goed te zijn
Iemand enig idee?
Extra info: Probeer het af te spelen met Kodi. het bestand direct op de TV via een USB 3.0 afspelen werkt wel. Ook het 4k bestand via dezelfde methode (via de server) op mijn mobiel met 5 ghz afspelen werkt goed.
edit: extra info
[ Voor 6% gewijzigd door belly89 op 29-12-2017 12:47 ]
Ter info voor tweakers met herstart/reboot problemen van hun tv.Ontbijtkoek schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:53:
[...]
Zoals backupdevice ook al aangaf lijkt het zich vanzelf op te lossen. Bij was dit ook het geval. Niks eraan gedaan maar nu heb ik er geen last meer van.
Bij mij was het probleem dat mijn tv (65XD8505) soms spontaan herstart nog steeds niet opgelost. Ook niet na de laatste update.
Na wat zoekwerk op internet ben ik vooralsnog tot een oplossing gekomen: Wifi op de tv uitzetten.
Ik had deze, ondanks dat ik draadgebonden internet op mijn tv gebruik, aanstaan.
Na het uitzetten van wifi heb ik geen reboots meer gehad. Hopelijk blijft het hierbij.
Heeft iemand bij opnamen ook dat het beeld soms gescrambled wordt en veel blokjes vertoond? Na 20 seconden verdwijnt dit weer. Ik neem veel sport op, misschien dat het daarmee te maken heeft. Ik vermoed dat de decoder van de gebruikte speler wat bugs bevat. Valt denk ik niet te updaten. VLC kan opgenomen content niet vinden.
Sinds de laatste update van Android krijg ik via ARC heel vreemd geluid.
Mijn geluid loopt via ARC naar de Fidelio E6. Maar als ik ARC geluid aan heb via de ps4, dan lijkt het wel alsof ik kanalen mis. Bij Bohemian rapsody hoor ik gewoon geen rechts of links effecten. Hele linker kanaal mist gewoon. Ook bij games. Heel apart.
Ook via de ziggo box, als het geen DD is, mis ik effecten.
Iemand enig idee?
Mijn geluid loopt via ARC naar de Fidelio E6. Maar als ik ARC geluid aan heb via de ps4, dan lijkt het wel alsof ik kanalen mis. Bij Bohemian rapsody hoor ik gewoon geen rechts of links effecten. Hele linker kanaal mist gewoon. Ook bij games. Heel apart.
Ook via de ziggo box, als het geen DD is, mis ik effecten.
Iemand enig idee?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Heeft iemand info of Kodi in zeg 2021 Android O vereist, of niet, hoe gaat dat normaal gesproken.... Zoals we weten is Android O op onze Tv's niet aangekondigd.En stel we zitten in 2023 nog met Android Nougat, hoe groot is de kans dat Kodi dan nog steeds goed werkt, oftewel hoelang is Kodi met ondersteuning?
[ Voor 31% gewijzigd door Sjah op 05-01-2018 00:41 ]
Ga er vanuit dat een fabrikant gemiddeld twee jaar het Smart TV OS onderhoud. KODI biedt vaak nog wat langer ondersteuning voor oudere Android versies. En je kan altijd de laatst mogelijke KODI versie blijven draaien. Verder zit je natuurlijk altijd met nieuwe formaten bijvoorbeeld X265, die de chipset in je TV aan boord moet hebben. Dus de ondersteuning stopt een keer.Sjah schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:39:
Heeft iemand info of Kodi in zeg 2021 Android O vereist, of niet, hoe gaat dat normaal gesproken.... Zoals we weten is Android O op onze Tv's niet aangekondigd.En stel we zitten in 2023 nog met Android Nougat, hoe groot is de kans dat Kodi dan nog steeds goed werkt, oftewel hoelang is Kodi met ondersteuning?
Deze post kan je wellicht helpen. Door de buffer iets te vergroten werkt het wellicht wel soepel. Jay-v in "\[3D/LED/UHD TV] Sony 2015 line-up"belly89 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:26:
[...]
Ik heb exact hetzelfde toestel en toevallig was ik gisteren bezig met 4k via het netwerk af te spelen. het bestand heeft een bitrate van 65 Mb/s, echter loopt die nét niet lekker terwijl ik hem wel bedraad heb aangesloten.
Als ik via ES explorer een bestand van mijn server direct op het interne geheugen kopieer van de TV dan gaat die met ongeveer 8,9 MB/s (71+ Mb/s), dus dit kan het verklaren. Haal ik de kabel uit mijn TV en direct in mijn mijn laptop met 1Gb/s netwerkkaart, kopieer ik hetzelfde bestand gaat die met 100 MB/s. Het probleem zit hem dus in de TV lijkt het. Als ik een speedtest doe via de app speedtest.net haal ik wel 95 Mb/s. (heb glasvezelf 100/100, dus dit lijkt dat wel weer goed te zijn)
Iemand enig idee?
Extra info: Probeer het af te spelen met Kodi. het bestand direct op de TV via een USB 3.0 afspelen werkt wel. Ook het 4k bestand via dezelfde methode (via de server) op mijn mobiel met 5 ghz afspelen werkt goed.
Welke codec heeft de file? De hardware moet het wel kunnen decoden, mijn Sony TV kan bijvoorbeeld geen 10-bits HEVC decoden, dus dat blijft stotteren.
Moeilijk te zeggen natuurlijk, zodra Kodi de ondersteuning stopt, zal Google Play automatisch stoppen met het upgraden van Kodi. Ik maak me meer zorgen over de processor die het modernere werk niet meer aankan (missende decoder, snelheid).Sjah schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:39:
- Kodi v16 requires Android 4.2 (Android 5.0 or later is recommended).
- Kodi v17 requires Android 5.0 or higher.
- Kodi v18 requires Android 5.0 or higher.
[ Voor 23% gewijzigd door Jay-v op 05-01-2018 10:21 ]
Ok, dan Jumpman. Mooi dat laatste versie gewoon blijft werken, 't is toch mijn mediaplayer....Enige is dan wat doen de addons in zeg 2023...
Ik had al een topic hiervoor aangemaakt, maar helaas geen reactie gehad. Misschien heeft iemand hier een idee:
Ik heb sinds een jaar het probleem dat het beeld op mijn 55W809C niet altijd even scherp is. Bepaalde beelden (scherpe randen en lijnen zijn het duidelijkst) trillen. Dit is onafhankelijk van de input, zowel via HDMI als bijvoorbeeld Netflix hebben dit. Een paar maanden geleden is voor dit probleem mijn TV omgeruild door Sony, maar nu is het probleem terug. Zijn er mensen die tips hebben, voor ik weer Sony moet laten langskomen? Factory reset heb ik net geprobeerd, helpt niets. Ook al met de beeldinstellingen gespeeld, maar ook daar niet echt een verbetering. Op internet kan ik niet echt andere vergelijkbare problemen vinden.
Ik heb sinds een jaar het probleem dat het beeld op mijn 55W809C niet altijd even scherp is. Bepaalde beelden (scherpe randen en lijnen zijn het duidelijkst) trillen. Dit is onafhankelijk van de input, zowel via HDMI als bijvoorbeeld Netflix hebben dit. Een paar maanden geleden is voor dit probleem mijn TV omgeruild door Sony, maar nu is het probleem terug. Zijn er mensen die tips hebben, voor ik weer Sony moet laten langskomen? Factory reset heb ik net geprobeerd, helpt niets. Ook al met de beeldinstellingen gespeeld, maar ook daar niet echt een verbetering. Op internet kan ik niet echt andere vergelijkbare problemen vinden.
Dit probleem doet zich bij ons (43W809C) ook wel eens voor. (onscherp/trillend beeld) Alleen is het bij ons, alleen bij TV kijken (M7 stb via een Onkyo receiver) op HDMI input. Ik forceer dan in de stb, de uitgaande resolutie van 1080p naar 1080i en het beeld is weer scherp.AlterMann schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:31:
Ik had al een topic hiervoor aangemaakt, maar helaas geen reactie gehad. Misschien heeft iemand hier een idee:
Boven op onze slaapkamer zit exact dezelfde stb aangesloten op een Samsung 720p tv, en daar doet zich dit probleem nooit voor.
Ik ging er zelf min of meer van uit dat de stb problemen had om 1080p goed uit te sturen, maar het zou dus ook kunnen dat de Sony TV moeite heeft met het inkomende 1080p signaal.
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid.
Ik lees op het internet hier en daar dat de nieuwere afstandsbediening (type RMF-TX200E) ook werkt op de 2015 Sony modellen.
Dit lijkt mij interessant als het gesproken zoeken of ‘Ok, Google’ gebeuren ook werkt.
Weet iemand of dit in het Nederlands ook goed werkt en welke commando’s je dan kan geven? Ik lees namelijk volgens mij dat het nog niet in het Nederlands werkt, maar dat dit er wel aankomt...
Wie heeft meer informatie?
Ik lees op het internet hier en daar dat de nieuwere afstandsbediening (type RMF-TX200E) ook werkt op de 2015 Sony modellen.
Dit lijkt mij interessant als het gesproken zoeken of ‘Ok, Google’ gebeuren ook werkt.
Weet iemand of dit in het Nederlands ook goed werkt en welke commando’s je dan kan geven? Ik lees namelijk volgens mij dat het nog niet in het Nederlands werkt, maar dat dit er wel aankomt...
Voor de Amerikaanse versie is nougat beschikbaar
https://esupport.sony.com...d_id=11397&os_group_id=18
Zal dus wel snel naar Europa komen!
https://esupport.sony.com...d_id=11397&os_group_id=18
Zal dus wel snel naar Europa komen!
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Dit werkt al sinds 2015 met de RMF-TX100E (Ik heb hem zelf) en had een KDL-55W809C.Smobbo schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:11:
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid.
Je kunt het in Kodi gewoon opvragen (was vroeger de toets O). Ik acht de kans groot dat netwerk transfers relatief veel cpu kosten van de SoC. Dat was namelijk vroeger bij kant en klare NAS vaak ook het probleem. Echter zelf heb ik tot heden alles wel via de Wifi kunnen afspelen, waaronder 4K blueray.belly89 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:26:
[...]
Ik heb exact hetzelfde toestel en toevallig was ik gisteren bezig met 4k via het netwerk af te spelen. het bestand heeft een bitrate van 65 Mb/s, echter loopt die nét niet lekker terwijl ik hem wel bedraad heb aangesloten.
Als ik via ES explorer een bestand van mijn server direct op het interne geheugen kopieer van de TV dan gaat die met ongeveer 8,9 MB/s (71+ Mb/s), dus dit kan het verklaren. Haal ik de kabel uit mijn TV en direct in mijn mijn laptop met 1Gb/s netwerkkaart, kopieer ik hetzelfde bestand gaat die met 100 MB/s. Het probleem zit hem dus in de TV lijkt het. Als ik een speedtest doe via de app speedtest.net haal ik wel 95 Mb/s. (heb glasvezelf 100/100, dus dit lijkt dat wel weer goed te zijn)
Iemand enig idee?
Ik heb vorige maand eens een keer een factory reset gedaan (de eerste sinds 2015) en mijn bug in de TV gids is opgelost. Ik heb echter voor English UK gekozen tijdens de setup en nu loopt mijn tijd een uur achter, terwijl dat NIET kan worden aangepast. Vrees dat ik nog een keer moet resetten...
Niemand houd je tegen een oude versie van Kodi te gebruiken. Tegen die tijd zit de tv buiten zijn economische levensduur. Op dit moment is een Mibox van +- 50 euro al een flink vlottere ervaring, laat staan over 5 jaar.Sjah schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:39:
[ Voor 24% gewijzigd door sdk1985 op 17-01-2018 00:36 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Nou , en wat zegt dat economische levensduur? Trouwens, ik stelde daaronder nog een opmerking, en daarop wacht ik nog antwoord....hoe en wat mag ik verwachten van addons met een oude versie Kodi..?
Ha! Top! Dan weet ik wat ik ga halenJumpman schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:33:
[...]
Dit werkt al sinds 2015 met de RMF-TX100E (Ik heb hem zelf) en had een KDL-55W809C.
Ik heb hem een keer voor € 25,00 bij de Wehkamp gekocht.
En gefeliciteerd!
Wat is er zoveel beter dan aan deze remote? Heeft geen 3D knop. Op een paar knoppen na vrijwel hetzelfde.
update: ach ik zie het al. Een compleet nieuwe layout. Ziet er goed uit.
Deze toch?
https://www.remote-contro...30eef8498ce63d41eaa911044
Of deze:
https://www.123afstandsbe...-TX200E/afstandsbediening
[ Voor 55% gewijzigd door razoon op 17-01-2018 17:07 ]
Nee, in de RMF-TX100E zit een ingebouwde microfoon zodat je ook voicecommands (tenminste, makkelijker voice commands... kan ook met een externe microfoon namelijk) kan gebruiken. Daarnaast een touchpad wat qua bediening ook wel handig kan zijn...razoon schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:58:
[...]
Wat is er zoveel beter dan aan deze remote? Heeft geen 3D knop. Op een paar knoppen na vrijwel hetzelfde.
update: ach ik zie het al. Een compleet nieuwe layout. Ziet er goed uit.
Deze toch?
https://www.remote-contro...30eef8498ce63d41eaa911044
Of deze:
https://www.123afstandsbe...-TX200E/afstandsbediening
@Jumpman bedankt! Ik zal Wehkamp in de gaten houden!
Voor de mensen die het niet weten. Je kunt ook je telefoon gebruiken als afstandsbediening. Handig voor spraakcommando's of wanneer je iets moet typen.
Google Play: Android TV Remote Control
Voor spraak werkt dit idd prima.avec_style schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:27:
Voor de mensen die het niet weten. Je kunt ook je telefoon gebruiken als afstandsbediening. Handig voor spraakcommando's of wanneer je iets moet typen.
Toch merk ik steeds meer dat ik touchscreens niet bepaald handig vind voor een afstandsbediening, blindelings zappen omdat je een knopje voelt of even het volume veranderen gaat stukken minder intuitief omdat je echt op je touchscreen moet kijken welke knop je nu aan het indrukken bent.
De combinatie maakt het juist fijn, bij regulier gebruik de infrarood zapper en wanneer er hele woorden of spraakcommando's ingevoerd moeten worden dan is je mobiel (of tablet) juist een topper.
Leuke app, maar alweer verwijderd. Locatie verplicht doorgeven is voor mij echt direct exit! Jammer.
Heb net de nougat update in Argentinië gevonden :
https://esupport.sony.com...d_id=11404&os_group_id=18
Lijkt alleen geschikt voor Latijns Amerika. Nog maar enkele weken/dagen en dan zeker ook in de eu
Ik durf te wedden dat hij hier ook wel te installeren is en dat er alleen bepaalde LA apps voorgeinstalleerd zijn. Wie durft?
Lijkt alleen geschikt voor Latijns Amerika. Nog maar enkele weken/dagen en dan zeker ook in de eu
Ik durf te wedden dat hij hier ook wel te installeren is en dat er alleen bepaalde LA apps voorgeinstalleerd zijn. Wie durft?
[ Voor 46% gewijzigd door HaTe op 22-01-2018 20:32 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Nice catch, ik ga het niet proberen want een tv is zo gebricked (en helemaal als er idd releases voor deze varianten komen, wacht ik liever af).HaTe schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:09:
Heb net de nougat update in Argentinië gevonden :
Daarnaast wordt er volgens mij toch gecontroleerd op regio en model ed, dus kun je hem niet eens op een niet juist versie installeren (maar daar ben ik niet 100% zeker van)
Waar baseer je dat op HaTe dat die hier te installen is, en in verlengde van die vraag, bricken doe je niet zomaar, lijkt mij hoor dat die goed kijkt voordat die Fw flasht (je toestel dus).
Omdat het om hetzelfde type TV gaat als de serie die hier te koop is. Qua hardware zal het dus niet anders zijn.Sjah schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:10:
Waar baseer je dat op HaTe dat die hier te installen is, en in verlengde van die vraag, bricken doe je niet zomaar, lijkt mij hoor dat die goed kijkt voordat die Fw flasht (je toestel dus).
Vlgns mij werkt het niet nee vanwege verschillende regio (het is geen LG ofzo
)
OT>> is Lg dan met alles te flashen, zelfs oudere Fw? Klinkt als walhalla...
Sinds enige tijd blijft de source bovenaan in beeld staan op mijn KD-65X8505C na het aanzetten van de tv. Voorheen verdween deze na een aantal seconden. Waarschijnlijk heeft vrouw of kind ergens een keer op gedrukt. Ik krijg hem wel weg door op het "i" knopje te drukken maar hoe zorg ik ervoor dat deze weer automatisch verdwijnt na het aanzetten?
Ff aan-en-uitknop vasthouden, zodat Android reboot. Heb daar ook met enige regelmaat last van. Na de reboot verdwijnt de source weer na een paar seconden zoals het hoort...
OK - Ik ben gek aan het worden. Sinds mijn laatste factory reset blijft de tijd op mn KD55-X8505C verkeerd staan. Hij gebruikt de "uitzendtijd" en de opties om dit aan te passen zijn greyed out. Iemand enig idee hoe ik mn tijdzone weer goed krijg?
Ik heb al wederom een factory reset gepoogd ...
Er is/was een work around met de ios app.Yahiko750 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:20:
OK - Ik ben gek aan het worden. Sinds mijn laatste factory reset blijft de tijd op mn KD55-X8505C verkeerd staan. Hij gebruikt de "uitzendtijd" en de opties om dit aan te passen zijn greyed out. Iemand enig idee hoe ik mn tijdzone weer goed krijg?
Video&tv side view.
Als je dan de muis optie selecteren en dan naar de tijd en datum ging.
Kon je het via de app wel instellen.
Dus op je tv naar instellingen van datum&tijd.
Dan de app gebruiken op je telefoon en met muis cursor tijd aanklikken en dan zo aanpassen.
Hier idem. Dit is ook ontstaan na een factory reset en ik weet vrijwel zeker dat ik de tijd niet verkeerd heb ingesteld. Lijkt dus een bug te zijn.Yahiko750 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:20:
Held! Dit werkt gewoon ... App op mn iPhone, koppelen, met de remote naar de datum/tijd setting en dan met de "muis" uit de app erop drukken ...kevinmastah2005 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:53:
[...]
Er is/was een work around met de ios app.
Video&tv side view.
Als je dan de muis optie selecteren en dan naar de tijd en datum ging.
Kon je het via de app wel instellen.
Dus op je tv naar instellingen van datum&tijd.
Dan de app gebruiken op je telefoon en met muis cursor tijd aanklikken en dan zo aanpassen.
Ik heb het opgelost met bovenstaande quote!Aghanim schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:57:
[...]
Hier idem. Dit is ook ontstaan na een factory reset en ik weet vrijwel zeker dat ik de tijd niet verkeerd heb ingesteld. Lijkt dus een bug te zijn.
Edit: En zojuist nog een issue opgelost. Het afspelen van 4K HDR content op mijn X85C via KODI kreeg ik met geen mogelijkheid de geadvanceerde contrastoptimalisatie uit. Telkens als je het action menu wil openen dan stopt de playback en stel je de "app" in ... wat voor non-hdr playback prima werkt trouwens.
Grappig genoeg dacht ik - eens proberen in VLC - en verhip in VLC bleef hij wel spelen en was dus ook meteen duidelijk dat het beeldprofiel de naam "HDR" had ipv "Apps". Nu de optie wel uitgezet en werkt uiteraard ook perfect in KODI.
Bottom line; Geadvanceerde contrastoptimalisatie voor 4K HDR kan je uitzetten door het even via VLC af te spelen en het via action menu --> beeld uit te zetten.
[ Voor 47% gewijzigd door Yahiko750 op 31-01-2018 00:49 ]
Ik heb ondertussen de RMF-TX200e in gebruik. Dit is dus de opvolger van de originele afstandsbediening voor de 2015 modellen en heeft net als de touchpad remote een ingebouwde microfoon. Hij werkt perfect en vooral het met stem in kunnen geven van YouTube opdrachten is echt handigJumpman schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:33:
[...]
Dit werkt al sinds 2015 met de RMF-TX100E (Ik heb hem zelf) en had een KDL-55W809C.
Daarnaast is het een soort van 1 vlakke afstandsbediening met bultjes, hierdoor is hij volgens mij wat minder gevoelig voor vocht ongelukjes (met een klein kind niet ongebruikelijk).
Zeer tevreden, voor 30€ via eBay kunnen scoren
Hier gebruiken we die afstandsbediening ook dagelijks (ook de kinderen), ideaal. Het is ook een stuk lastiger om per ongeluk instellingen te wijzigen en voor het Smart TV gedeelte is hij perfect. Zo blijft mijn standaard afstandbediening ook netjes.Smobbo schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:05:
[...]
Ik heb ondertussen de RMF-TX200e in gebruik. Dit is dus de opvolger van de originele afstandsbediening voor de 2015 modellen en heeft net als de touchpad remote een ingebouwde microfoon. Hij werkt perfect en vooral het met stem in kunnen geven van YouTube opdrachten is echt handig!
Daarnaast is het een soort van 1 vlakke afstandsbediening met bultjes, hierdoor is hij volgens mij wat minder gevoelig voor vocht ongelukjes (met een klein kind niet ongebruikelijk).
Zeer tevreden, voor 30€ via eBay kunnen scoren
Top! Dit heeft het probleem inderdaad opgelost!
Dielie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:39:
Ff aan-en-uitknop vasthouden, zodat Android reboot. Heb daar ook met enige regelmaat last van. Na de reboot verdwijnt de source weer na een paar seconden zoals het hoort...
Toch niet weer bij Tummers geweest heJumpman schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:11:
[...]
Ik heb ze nu naast elkaar, de KD-55XE8599 is sneller.Dan moet ik er wel bij vertellen, dat ik de KDL-55W809C niet op de laatste firmware heb draaien (omdat KODI met DTS bij mijn goed werkte, durfde ik niet te upgraden).
Klopt, € 697,00 was te goedkoop om niet te upgraden.
Ik heb de 809C daar gehaald en twijfelde heel erg dit jaar. Kreeg de 809C alleen niet zo snel verkocht dus toch maar overgeslagenJumpman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:32:
[...]
Klopt, € 697,00 was te goedkoop om niet te upgraden.
Hier eerst de KD-55XE8599 opgehaald en toen de KDL-55W809C verkocht (en voor een hele goede prijsAghanim schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:33:
[...]
Ik heb de 809C daar gehaald en twijfelde heel erg dit jaar. Kreeg de 809C alleen niet zo snel verkocht dus toch maar overgeslagen
De KDL-55W809C is ook een erg goede TV.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 02-02-2018 11:38 ]
Ik heb een 43XD8305. Op zich best tevreden met het toestel, maar de laatst tijd valt me wel iets vreemds op.
Als ik via Netflix app kijk dan wordt het beeld lichter/fletser wanneer er ondertitels in beeld komen. Dit is vooral te zien bij de zwarte balk boven.
Bekend probleem? Of "hoort" dit bij dit type scherm?
Bij de 46HX900 die ik in de woonkamer heb staan heb ik dat probleem niet, alhoewel daar geen Netflix app op zit maar kijk via de Apple TV.
Als ik via Netflix app kijk dan wordt het beeld lichter/fletser wanneer er ondertitels in beeld komen. Dit is vooral te zien bij de zwarte balk boven.
Bij de 46HX900 die ik in de woonkamer heb staan heb ik dat probleem niet, alhoewel daar geen Netflix app op zit maar kijk via de Apple TV.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Weet even niet hoe het de setting heet maar is een of andere image enhancement setting. Ik zet meestal alle 'enhancing' zut uit en heb nergens last van...johoo schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:25:
Ik heb een 43XD8305. Op zich best tevreden met het toestel, maar de laatst tijd valt me wel iets vreemds op.
Waarschijnlijk deze: Action menu -> Beeld -> geavanceerde instellingen -> helderheid -> geav. contrastoptimalisatie op uit zetten
Ik heb een KD-65XD9305 uit 6/2016 welke opeens gisteren niet meer aanging, geen lampjes met foutcodes niets. Natuurlijk eerst de afstandsbediening van mijn andere sony-tv gepakt (welke ook hierop werkt), maar niets. Proberen de rebooten door de knop op de tv ingedrukt te houden, maar ook geen reactie. Stroom eraf door de voeding (blok) los te koppelen en de aangesloten dragen te controleren, zelfs voor de zekerheid een ander stopcontact geprobeerd. Echter zonder resultaat
. Na wat zoeken op het www zag ik op van Engelstalig forums dat er meer personen hier last van hadden gehad. Uiteindelijk op een pagina van Sony uitgekomen waaruit blijkt dat er een fabricage fout is onder Artikelnummer: 141564 is te lezen:
"Kennisgeving voor gratis reparatie: KD-55XD9305 en KD-65XD9305 tv's
Geachte BRAVIA-klant, Er kan een probleem optreden met het opstarten van sommige KD-55XD9305 en KD-65XD9305 tv's vanwege een probleem met de voeding van de printplaat.
Om dit probleem op te lossen, zullen wij, in navolging van de voorwaarden van de beperkte garantie bij deze modellen, uw getroffen tv tot 31 januari 2021 gratis repareren. Als u een getroffen model hebt dat niet meer kan worden ingeschakeld, kunt u contact opnemen met ons productondersteuningsteam. Als ons team bevestigt dat het probleem wordt veroorzaakt door de een storing in de voeding van de printplaat, wordt de tv, in navolging van bovenstaande richtlijnen, gratis gerepareerd."
http://sony-eur-eu-nl-web...xd9305-en-kd-65xd9305-tvs
Aanvraag gisteren ingediend, maar helpdesk van Sony heeft helaas geen weekenddienst. Hopelijk wordt het snel opgelost en wordt de printplaat vervangen met een exemplaar waarbij dit niet meer kan plaatsvinden! Als het vervangen wordt met een zelfde exemplaar heeft deze tv een houdbaarheidsdatum gekregen tot 31-01-2021 en dat is wat mij betreft te kort voor een tv van EUR 3500,--.
Aangezien ik hier niets op dit forum over gelezen heb (misschien overheen gelezen) leek het mij goed om dit te melden voor de andere bezitters van een XD9305 toestel.
Geachte BRAVIA-klant, Er kan een probleem optreden met het opstarten van sommige KD-55XD9305 en KD-65XD9305 tv's vanwege een probleem met de voeding van de printplaat.
Om dit probleem op te lossen, zullen wij, in navolging van de voorwaarden van de beperkte garantie bij deze modellen, uw getroffen tv tot 31 januari 2021 gratis repareren. Als u een getroffen model hebt dat niet meer kan worden ingeschakeld, kunt u contact opnemen met ons productondersteuningsteam. Als ons team bevestigt dat het probleem wordt veroorzaakt door de een storing in de voeding van de printplaat, wordt de tv, in navolging van bovenstaande richtlijnen, gratis gerepareerd."
http://sony-eur-eu-nl-web...xd9305-en-kd-65xd9305-tvs
Aanvraag gisteren ingediend, maar helpdesk van Sony heeft helaas geen weekenddienst. Hopelijk wordt het snel opgelost en wordt de printplaat vervangen met een exemplaar waarbij dit niet meer kan plaatsvinden! Als het vervangen wordt met een zelfde exemplaar heeft deze tv een houdbaarheidsdatum gekregen tot 31-01-2021 en dat is wat mij betreft te kort voor een tv van EUR 3500,--.
Aangezien ik hier niets op dit forum over gelezen heb (misschien overheen gelezen) leek het mij goed om dit te melden voor de andere bezitters van een XD9305 toestel.
Bummer. Mijn ervaring met de Sony service is trouwens erg goed (40w4500 welke kapot ging na garantie). Kosteloos thuis gerepareerd.
Wat heb je gevangen voor de 55w809c? Ik zit er aan te denken om mijn 50w809c te verkopen en een 65 aan te schaffenJumpman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:36:
[...]
Hier eerst de KD-55XE8599 opgehaald en toen de KDL-55W809C verkocht (en voor een hele goede prijs). De upgrade kostte me dus maar weinig. Nu wachten op een leuke Sony OLED televisie aanbieding.
De KDL-55W809C is ook een erg goede TV.

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Ik heb eigenlijk sinds het begin al problemen met mijn 50W756C.
De laatste weken heeft de TV het wel erg bont gemaakt.
De TV toont erg vaak geen GUI, alleen het geluid is afspeelbaar, de tuners zie je niet en het beeld blijft zwart. Ongeacht bron.
De afstandsbediening is ook niet responsief.
Heb de TV niet zo lang geleden naar fabrieksinstellingen gebracht. Dat lost dus niet echt iets op.
De laatste weken heeft de TV het wel erg bont gemaakt.
De TV toont erg vaak geen GUI, alleen het geluid is afspeelbaar, de tuners zie je niet en het beeld blijft zwart. Ongeacht bron.
De afstandsbediening is ook niet responsief.
Heb de TV niet zo lang geleden naar fabrieksinstellingen gebracht. Dat lost dus niet echt iets op.
Gulfstream G650
Hoi allemaal,
Na héél lang zoeken op alle fora geen bevredigend antwoord op het volgende:
Mijn surface pro 2017 en desktop ondersteunen miracast, en dat werkt wonderbaarlijk goed op de dongle van microsoft, héél handig voor presentaties op externe locatie met een scherm zonder gedoe met kabels en vanaf mijn eigen laptop.
Mijn Sony 55X8507c heeft dit ook ingebouwd en verbindt netjes met de laptop of desktop, maarrrrr de lag is belachelijk: 30 seconden tot ruim een aantal minuten...
Alles geprobeerd, factory reset, game modus voor minder input lag - geen soelaas. Wifi signaal is uitstekend, 4K streamt moeiteloos dus waarom zo'n probleem met 1080p 30hz signaal van miracast?
Herkent iemand dit probleem en, niet te vergeten, weet je een oplossing?
Na héél lang zoeken op alle fora geen bevredigend antwoord op het volgende:
Mijn surface pro 2017 en desktop ondersteunen miracast, en dat werkt wonderbaarlijk goed op de dongle van microsoft, héél handig voor presentaties op externe locatie met een scherm zonder gedoe met kabels en vanaf mijn eigen laptop.
Mijn Sony 55X8507c heeft dit ook ingebouwd en verbindt netjes met de laptop of desktop, maarrrrr de lag is belachelijk: 30 seconden tot ruim een aantal minuten...
Alles geprobeerd, factory reset, game modus voor minder input lag - geen soelaas. Wifi signaal is uitstekend, 4K streamt moeiteloos dus waarom zo'n probleem met 1080p 30hz signaal van miracast?
Herkent iemand dit probleem en, niet te vergeten, weet je een oplossing?
[ Voor 13% gewijzigd door Jasper1911 op 03-03-2018 09:31 ]
Reparatie is uitgevoerd, tv werkt weer. Volgens de monteur is het een aangepaste printplaat. Hopelijk blijft deze werkenHelahola! schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:23:
Ik heb een KD-65XD9305 uit 6/2016 welke opeens gisteren niet meer aanging, .....Uiteindelijk op een pagina van Sony uitgekomen waaruit blijkt dat er een fabricage fout is onder Artikelnummer: 141564 is te lezen:
Geachte BRAVIA-klant, Er kan een probleem optreden met het opstarten van sommige KD-55XD9305 en KD-65XD9305 tv's vanwege een probleem met de voeding van de printplaat....."
Lijkt er dan toch op dat Nougat er echt bijna aan zit te komen 
https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00178825
https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00178825
Als ik naar updates zoek is er ook één beschikbaar. Zou 't m al zijn?
Youtube had al een frisse interface recentelijk op Android TV en bij het opstarten liep het toestel de laatste dagen regelmatig te hikken en te zuchten om netwerk, na stug op ok te blijven rammen vond de Sony gelukkig gewoon verbinding.
Zal zo s kijken of er een update klaar staat.
-edit-
Nope
Zal zo s kijken of er een update klaar staat.
-edit-
Nope
Zit je nu al op 3.925? Dan, ja, dat zou wel ns de nieuwe kunnen zijn...tiguan schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 00:10:
Ben erg benieuwd wanneer ik 7.0 op mijn tv kan vinden. Ik moet zeggen dat ik de laatste maanden 0 problemen ondervind met mijn tv. (W809c)
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Mijn tv (43W805c) vond gisteravond nog niets en ook op de NL support site was nog niks te vinden...tiguan schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 00:10:
Het is dat ik een melding op mijn tv zelf zag (zo'n item in het home schermpje) die me naar een support pagina verwees van sony want anders had ik het ook niet geweten.
Er is iig een nieuwe update beschikbaar.
https://www.sony.nl/elect...id-/kd-55x8509c#downloads
Top, nu inderdaad ook te downloaden... vanavond maar even proberen, ziet eruit alsof dit dan toch Nougat iskevinmastah2005 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:52:
Er is iig een nieuwe update beschikbaar.
En de Nougat update voor de Full HD modellen is er nu ook:
https://www.sony.nl/elect...3w809c/downloads/00015061
https://www.sony.nl/elect...3w809c/downloads/00015061
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Het is inderdaad Nougat 7.0, met security patch level van 5 december 2017. (KD-43X8307C)m0ridin schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:01:
[...]
Top, nu inderdaad ook te downloaden... vanavond maar even proberen, ziet eruit alsof dit dan toch Nougat is
Laten we eerst ns de voordelen op een rijtje zetten....ik zie ze nagenoeg niet.
Ik ga vanavond de upgrade doen met vervolgens een volledige factory reset en laat het jullie weten.
Ik hoop op betere integratie met Google Home. Nu gebruik ik vaak mijn ChromeCast in plaats van de GoogleCast in de tv omdat deze nu eenmaal beter werkt én de TV aan kan zetten.Sjah schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 16:02:
Laten we eerst ns de voordelen op een rijtje zetten....ik zie ze nagenoeg niet.
IK heb de update uitgevoerd op mijn 50W809C maar ben niet onder de indruk, zappen gaat nog steeds traag en heb het idee dat de programmagids ook weer traag is.
Na de installatie moet je Sambatv nog activeren maar dat heb ik overgeslagen, geen idee wat ik eraan heb.
Na de installatie moet je Sambatv nog activeren maar dat heb ik overgeslagen, geen idee wat ik eraan heb.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Ik heb zojuist Nougat erop gezet en de TV een factory reset gedaan en merk geen performance problemen tot nu toe. Menu's zijn wel sterk veranderd, zeker de instellingen!
Hij is hier aan het updaten (wat duurt dat toch altijd lang), dus ben benieuwd...
Ik zie hem hier nog niet, kdl-w755c
youtube.com/@hisrep
Downloaden via de website.DeNachtwacht schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 20:55:
Ik zie hem hier nog niet, kdl-w755c
Is er nog een roll-back mogelijkheid of zit je vast op de laatate firmware na een update? Ik wacht de bevindingen wel even af
.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Geen rollback mogelijkheid las ik ergens.Tiwazz schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 21:26:
Is er nog een roll-back mogelijkheid of zit je vast op de laatate firmware na een update? Ik wacht de bevindingen wel even af.
Ik heb vanmiddag me tv geüpdated en alles lijkt prima in orde te zijn.
Nog niet heel veel grote verschillen gezien.
Wel samba.tv en settings aan de zijkant zijn vernieuwingen.
Let op:
Let op!
Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297
Let op!
Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297