| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
Verwijderd
Ik heb maar 1 probleem met deze camera; Iets dat snel beweegt, bv een klein kind dat zwaar druk doet, komt niet scherp op de foto. Dus als je een auto wilt fotograferen die heel snel voorbij rijdt...4get it!
Overigens was ik in de veronderstelling dat er een CompactFlash reader bijgeleverd werd? (dacht het ergens gelezen te hebben...) ...
Nog een ander vraagje dan: Zit er zoveel prijsverschil tussen een geheugenuitbreiding van Kodak zelf (Kodak@shop 32MB - 255,-) en andere aanbieders (Budgetfoto Hitachi (Mr. Flash) 32 MB - 95,-)???
<edit> iets beter lezen de volgende keer
cam werkt perfect vind ik, en uiterlijk ook toppie >> klein, licht, compleet in stijl
Verwijderd
echt een goed ding.. alleen inderdaad als je iets fotografeerd wat beweegt krijg je een onduidelijk foto
Leuk speeltje!!
En van dat bewegen is heel erg als et wat donker is.
Gebruik gewoon altijd de flits.
En waarom er een digitale zoom op zit, weet ik niet, maar ik zie bijna geen verschil
Maarja, je kan nie alles hebben voor die prijs
Voor wat voorbeelden:
http://www.home.zonnet.nl/i-zone/Test/fotoboek/
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Bij Budgetfoto is hij 829,-
Ik wilde er ook zo'n hitaschi CF-card bijkopen (32MB voor 95,-) ik weet alleen nog steeds niet waarom die prijs zoveel scheelt met de kodak spullen zelf.... iemand?
'k heb die dus genomen met digitale zoom, en die werkt nie zo goed
Verwijderd
Ik heb zelf het idee dat ik met 32MB een heel eind kom (60 - 240 foto's) of zie ik dat verkeerd?
Verwijderd
Ik zal eens kijken naar de levensduur van de DC3800, maar ik zag bij de Kodak site volgens mij niet zoveel staan....
Ik denk dat het net zo verstandig is om voor die 64MB te gaan, het scheelt een 50,- maar dan weet ik zeker dat ik lekker kan doorflitsen.....
Over de kwaliteit ben ik zeer tevreden. Ik vind alleen wel dat die dingen wel iets kleiner mogen zijn.
http://toink.da.ru
Verwijderd
Zijn dat die hele smalle batterijen? Hoe duur zijn die eigenlijk?Op maandag 18 juni 2001 11:09 schreef Jamez_Joint het volgende:
Ik bedoel de levensduur van het CF kaartje en de snelheid waarmee je de volgende foto kunt schieten. Ik flits er ook op los. Krijg mn kaartje vol op 1 setje GP 1800 NiMH (die groene) alle foto's met flits. Wel bout dattie niet op gewone alkalines werkt, als je eens op te laden. maar daarom heb ik ook vier setjes gehaald.
Dit zijn Varta Photo Accu, en die gaan best lang mee. Denk tussne de 50 en 70 foto's incl. flits en gebruik display
Groot??? ding is harstikke compact man!!!Op maandag 18 juni 2001 11:09 schreef DataCopy het volgende:
Ik dacht dat de DC3800 wel een aardig formaat had. De Canon IXUS-lijn is wel errug klein en mooi, maar dan betaal je d'r ook gelijk een paar honderd piek meer voor......
Ja ik wet er is en prijsverschil, maar voor de 300 piek zou ik het wel weten. Dit is btw de directe link http://www.xs4all.nl/~2pac
Wie zegt dat ie groot is?Op maandag 18 juni 2001 11:43 schreef rolo het volgende:
[..]
Groot??? ding is harstikke compact man!!!
maar zit er ook een soort webcam functie op?
hij maakt wel mooie foto's dat geef ik ook toe.
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Volgens mij niet, altans ik heb t nog niet kunnen vinden op de demo op de website + specificaties.Op maandag 18 juni 2001 21:40 schreef Bass64 het volgende:
hmmm ik heb dat ding nu staan op het werk
maar zit er ook een soort webcam functie op?