Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe budgettelefoon, maar vroeg mij af, hoeveel het uitmaakt als deze telefoon niet de nieuwste versie van Android draait.
Ik zat namelijk te denken aan de Honor 3C, maar deze draait Android 4.2
Daarom had ik enkele vragen:
1. Merk je dit in het dagelijks gebruik?
2. Komen er voor telefoons (in deze klasse) updates voor het besturingssysteem?
3. Zo nee, is het voor in de teokomst ene probleem als je nu een mobiel met een oude versie koopt?

Alvast heel erg bedankt!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Het is onveilig, sommige apps zullen niet werken en er komen geen updates. Het is ook voor de toekomst een probleem om dat je met een achterstand begint die je nooit meer kan inhalen.

Op z'n best kan je 3rd party firmware installeren, maar gezien je vragen is dat geen goed idee.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:58

TommieW

Numa numa.

Zoek de grootste verschillen tussen verschillende Android versies --> kijk of de nieuwe features nodig hebt --> beoordeel zelf.
Meestal zal je het niet echt merken als je een oudere versie draait. Als je een Android versie ouder dan Android 4.0 hebt, heb je wel kans dat sommige apps niet meer werken. Als je zeker wil zijn van updates, kan je kijken naar een Motorola Moto G.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-11 20:57
Neem een Lumia, Microsoft heeft beloofd dat alle lumia's die zijn geleverd met Windows phone 8 of hoger ook een update gaan krijgen naar windows 10. Daarbij is het besturings systeem veiliger dan Android. Lumia 535 wellicht een optie?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.
Heeft iemand hier ervaring met de Lumia 535, ik vroeg mij af of deze kwaliteit vergelijkbaar is met een Moto G!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-11 20:57
Hier kun je info vinden over de lumia 535 \[WP8.1] Ervaringen met de Microsoft Lumia 535 - Deel 1 verder zijn er natuurlijk veel meer lumia's alles over windows phone vind je hier Windows Phone de kracht van windows phone is dat het eigenlijk op alle devices op dezelfde manier draaid. low end tot high end

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals bedankt voor de reactie!
De Lumia klinkt heel interessant en ga deze zeker verder vergelijken.

EDIT: Ik heb net wat verder gekeken naar de Lumia 535, maar zie toch door de bomen het bos niet meer.
Wat is de beste smartphone onder de 150 euro?
Het gaat alleen om standaardapps (Whatsapp etc.)
Ook moet de wifi-verbinding niet opvallend slecht zijn.

Is de beste dan de Lumia 535, Honor 3C of misschien nog een ander?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 15:43 ]

• jort99b
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-03 18:29
Voor 30 euro meer heb je de pricewatch: Motorola Moto G (4G) 8GB Zwart is ook een heel mooi toestel

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

The Wizard

Moderator Mobile
Het is niet de bedoeling dat je 2 topics achter elkaar opent, je kan beide vragen ook in 1 topic zetten. Deze gaat op slot.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.