Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://www.mobiflip.de/wp-content/uploads/2014/11/Microsoft-Lumia-535-Header.jpg

Intro

Ik heb dit topic aangemaakt, omdat ik net een aantal van deze telefoons aangeschat heb voor familie leden.

De eerste echte Microsoft telefoon

De Microsoft Lumia 535 is een smartphone van Microsoft. Het toestel is de eerste smartphone van Microsoft die ontwikkeld werd door Microsoft en uitgebracht onder diens naam. Het toestel is bedoeld als lowbudgettelefoon en is de opvolger van de Nokia Lumia 530.

De Lumia 535 beschikt over een 5 inch-scherm en heeft eveneens een dual-core processor van 1,2 GHz, 1 GB RAM-geheugen, 8 GB opslagruimte en een 5 megapixel-camera vooraan en achteraan. De Lumia 535 werd officieel aangekondigd op 11 november 2014.

Ze worden in zes smaken uitgebracht, deze zijn:
  • Wit
  • Zwart
  • Groen
  • Orange
  • Grijs
  • Blauw (turquoise)
En hij is nu ook gewoon in Nederland te koop
nieuws: Microsoft brengt Lumia 535 voor 119 euro op de Nederlandse markt

De specificaties

• [b]Basics[/b]
  • 5 " qHD LCD IPS(960 x 540) 220 ppi
  • Quad-core 1.2 GHz Snapdragon 200
  • 1GB RAM
  • 8Gb of internal storage
  • Uitbreidbaar geheugen MicroSD maximumgrootte: 128 GB.
  • 1905mAh Li-Ion

Camera voor
  • 5 MP Camera f/2.4
  • autofocus

Camera achter
  • 5 MP Camera f/2.4
  • groothoek

Sensors
  • Omgevingslichtdetector
  • Accelerometer
  • Nabijheidssensor

GPS
  • A-GPS
  • A-Glonass

Behuizing
  • 140 x 72 x 8.8 mm
  • 146g
  • Gorilla Glass 3

Verbindingen
  • Bluetooth 4.0 met A2DP
  • USB 2.0
  • Wi-Fi 802.11 b/g/n
  • DLNA
  • HSPA+ 42Mbps 850/900/1900Mhz
  • EDGE/GPRS 850/900/1800/1900Mhz

Audio en video
  • H.263, H.264/AVC, MPEG-4, VC-1, Windows-video
  • AAC LC, AMR-NB, GSM FR, HE-AAC, HE-AACv2, MP3, WMA 10 Pro, WMA 9.
  • 3.5mm Ear Jack
  • Internetradio, FM-radio.

Stuur me even een bericht als je de TS wil helpen aanpassen.
Ik heb de layout van de Lumia 930 topic gebruikt. Met dank aan shizoframia en FricoRico*

[ Voor 6% gewijzigd door ImpaileR op 09-01-2015 20:21 . Reden: Verkoop in nederland gestart ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:38

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Goed initiatief dit topic! Super leuk toestel, ongeveer een maand geleden had m'n vader een nieuwe smartphone nodig. Helaas was deze nog niet verkrijgbaar (ook niet in Duitsland) daarom voor hem maar een 630 gekocht.

Ben echter wel benieuwd hoe serieus de "problemen" zijn met het touchscreen. Als jij ze binnen hebt kun je hier vast meer over vertellen. Een fix is volgens mij al onderweg

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:55
TS: Kijk even naar de specs van de camera. Ik denk niet dat 'camera voor' een 'LED Flash' heeft ;)

Lijkt me een leuk toestelletje voor een leuke prijs. Denk dat ik deze binnenkort maar eens ga halen als toestelletje voor erbij en dev/test werkzaamheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Topicstarter
dreameater schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:15:
Goed initiatief dit topic! Super leuk toestel, ongeveer een maand geleden had m'n vader een nieuwe smartphone nodig. Helaas was deze nog niet verkrijgbaar (ook niet in Duitsland) daarom voor hem maar een 630 gekocht.

Ben echter wel benieuwd hoe serieus de "problemen" zijn met het touchscreen. Als jij ze binnen hebt kun je hier vast meer over vertellen. Een fix is volgens mij al onderweg
Wij hadden ze ruim een week voor kerst binnen via Amazon.fr. Waren goedkoper dan in Duitsland en mocht iemand het een voordeel vinden, ze zijn dualsim.
Ik heb hier thuis nog niemand horen klagen over het touchscreen, maar het zijn ook geen powerusers.

Voordeel van het toestel: 1GB geheugen, frontcamera en een ledflitser aan de achterkant.
Verwacht geen wonderen van het scherm, de voor en achter camera. Maar ik vergelijk hem dan ook met een Lumia 930. :)
InZane schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:40:
TS: Kijk even naar de specs van de camera. Ik denk niet dat 'camera voor' een 'LED Flash' heeft ;)
aangepast. Iets teveel gecopy-pasted :)

EDIT:
Gisteren kwam er opeens een update voorbij en nu merk ik de verbeteringen met het touchscreen wel.
Het werkt nu zoals je verwacht dat een scherm zou moeten werken, snel en accuraat.
Ik dacht eerst dat het bij zo'n goedkoop toestelletje hoorde, want toen ik het er met een collega over had, merkte hij geen verschil met zijn android toestel. :P

[ Voor 12% gewijzigd door ImpaileR op 07-01-2015 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Is het een aanrader?
Hoe snel reageert het toestel in verhouding tot de Lumia 930?

Ik heb dit toestel aan familieleden aangeraden op basis van de specs en prijs...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:38

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Mooi dat de update voor het touchscreen probleem inmiddels is opgelost!
@dfrenner; Ik heb het toestel zelf niet, maar op basis van de 630 / 625 /520 kan ik je vertellen dat het navigeren door het OS op een low end WP toestelletje lekker soepel gaat. Hier merk je niet zoveel verschil met een highend toestel. Naar mijn mening ga je pas (duidelijk) verschil merken als je applicaties gaat opstarten. Bijv. spotfiy en whatsapp, daar merk je het wel.

Moet ik wel bijzeggen dat de 630 van m'n vader Whatsapp duidelijk sneller opstart dan m'n 1020. Blijkbaar hebben apps duidelijk baat bij zo'n low end quadcore SOC

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Topicstarter
dfrenner schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:05:
Is het een aanrader?
Hoe snel reageert het toestel in verhouding tot de Lumia 930?

Ik heb dit toestel aan familieleden aangeraden op basis van de specs en prijs...
Als instapper is het in mijn ogen zeker een aanrader. Veel opties voor een redelijke prijs. Camera voor, flitser achter, 1GB geheugen, Gorilla glass 3 en diverse sensoren die andere instappers missen.

Hoe reageert het toestel? Whatsapp starten voor de eerste keer, gaat bij beide net zo snel. De tweede keer wint de 930 het met een fractie van een seconde. Staan er eerlijk gezegd wel heel veel meer chats op de 930. Voor het starten van mail, agenda enz., moet je wel heel goed kijken om überhaupt verschil te zien.

Als je ze naast elkaar legt, zie je dat de 930 iets soepeler door de applijst scrolt bijvoorbeeld. Maar als je geen vergelijk hebt, ziet alles soepel en snel uit. De kinderen spelen op de 535 veel spelletjes, die heb ik nog niet horen klagen over traagheid in spelletjes.

Mijn vader van 76 vind de grootte van het scherm erg fijn en weet hem prima te bedienen. Wel zou ik een hoesje aanraden. Ik vind het plastic vrij glad.
Thanks! Staat er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ben benieuwd wanneer de winkels het binnen hebben...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Dit zou een perfect toestel zijn voor mijn moeder. Goedkoop, eenvoudig en veel opties die andere telefoons niet kunnen bieden voor dit geld. Ik ben zelf erg tevreden met mijn 925, mijn vriendin met haar 820 en mijn schoonzus met haar 925. Ik ga dit topic zeker volgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Dual Sim in het zwart bij amazon.fr voor 106,30€ inclusief verzendkosten.
Andere kleuren zijn iets duurder.

http://www.amazon.fr/gp/p...psc=1&smid=A1X6FK5RDHNB96

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas balen dat ik de aanbieding van de Saturn in duitsland heb gemist die dit weekend in een speciale aanbieding voor 79 euro de Lumia 535 aanboden.
http://wmpoweruser.com/de...9-euro-this-weekend-only/
Blijkbaar ging die aanbieding zo snel dat het toestel al ruim voor het einde van het weekend van de site verdwenen is.
Anders had ik er wel een paar gekocht voor familie en vrienden.
Zo goedkoop zien we ze zeker een half jaar niet meer ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Topicstarter
Geeft wel aan hoe ver ze met deze toestellen kunnen stunten. :)
Sinned123 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:52:
Dual Sim in het zwart bij amazon.fr voor 106,30€ inclusief verzendkosten.
Andere kleuren zijn iets duurder.

http://www.amazon.fr/gp/p...psc=1&smid=A1X6FK5RDHNB96
Ik had daar vier witte in december voor 101 EUR/st. Eigenlijk wilde we andere kleuren, maar dit scheelde vergeleken met Duitsland 18 euro.

[ Voor 79% gewijzigd door ImpaileR op 11-01-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:07
Zal dit toestel een interessante update zijn van een 520? Het grotere scherm, flits, en front facing camera zijn zeker erg mooi! Zit hier nou ook zo een sensor in dat als je je omdraait ofzo dat je telefoon dan weet welke kant je kijkt? ( heet dat gewoon kompas?) Dat is wel iets wat ik mis op de 520. Zou ik nog even moeten wachten, of zullen de prijzen niet zakken binnenkort?

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
dat is hij zeker waard 5 mp voor en achter een groter scherm meer ram en een snellere processor. het is in mij ogen een waardige opvolger van de 529. wil je een 4 incher wacht dan gewoon op de 532 of 435.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu al in prijs verlaagd. Bij diverse webshops 109 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:21
Heeft iemand een idee wanneer de dual-sim variant in Nederland uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Weet iemand of de andere kleuren covers/shells ook al los te koop zijn? Zag ik het nou goed dat deze glimmend zijn? ;(

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:21
Hier lijkt alleen de groene te glimmen: http://static.trustedrevi...002f444/79f3/P1060144.jpg
Net zoals hier alleen de oranje glimt: http://www.gsmdome.com/wp...1/20141108_153517_333.jpg
En hier de groene en oranje: http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/microsoft/lumia-535

Dus na mijn zeer gefundeerde internet onderzoek zou je kunnen concluderen dat alleen de oranje en groene cover glimmen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie telefoon, maar heeft wel slechte multitouch.
https://www.youtube.com/watch?v=hrSAR-xl47Q

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-03-2022
Kan iemand die het toestel al in handen heeft gehad of zelfs gekocht heeft bevestigen dat de zwarte variant een stroeve cover heeft? Althans stroever dan de glimmende oranje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-09 15:29
Dit lijkt me een geweldig toestel voor die 109 euro.
Jammer dat ik al een 1320 heb - die trouwens ook geweldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Ik hoop dat Microsoft dit probleem snel gaat fixen.
Deze telefoon gaat goed verkopen, dus dat gaan anders heel veel klagende mensen worden wat natuurlijk geen goede reclame is voor Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ.daCosta
  • Laatst online: 07-07 15:11
Marcel1891 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 23:23:
Kan iemand die het toestel al in handen heeft gehad of zelfs gekocht heeft bevestigen dat de zwarte variant een stroeve cover heeft? Althans stroever dan de glimmende oranje?
De telefoon in het zwart is mat en heeft geen gladde achterkant (heb hier een zwarte en een witte liggen). Het touchscreen probleem heb ik opgelost door onderstaande:

Until then you may want to try to turn off the Screen Magnifier (turned on by default) from Settings -> Ease of Access - users are reporting this will improve your touch sensitivity in the right direction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
RJ.daCosta schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:49:
[...]

De telefoon in het zwart is mat en heeft geen gladde achterkant (heb hier een zwarte en een witte liggen). Het touchscreen probleem heb ik opgelost door onderstaande:

Until then you may want to try to turn off the Screen Magnifier (turned on by default) from Settings -> Ease of Access - users are reporting this will improve your touch sensitivity in the right direction.
Dank voor deze info. Ik ga er denk ik maar eentje halen om eens te proberen.

Weet toevallig iemand hier of dit model al bij de Mediamarkt ligt?

[ Voor 4% gewijzigd door Marcel1891 op 25-01-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Topicstarter
Vaag, in ons gezin hebben we er vier en na die fix hebben ze hier geen probleem meer met het touchscreen.
Kan iemand anders dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Wat zijn jullie meningen over de on-screen knoppen van het OS (Back, Start, Search)? Ik heb het gezien op een L630 maar vond dat verschrikkelijk armoedig en onhandig werken. Ik heb wel gehoord dat je sinds Denim heel makkelijk deze bar kan wegdoen/laten zien. Ik ben er nog niet van overtuigd of ik wel een toestel wil zonder fysieke knoppen...

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik de L630 en mij vriendin heeft de L535. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat de on-screen knoppen niets onderdoen tov de fysieke knoppen. Uiteraard is dit persoonlijk. Het klopt inderdaad dat je ze sinds Denim weg kan doen. Met een slide komen ze dan weer tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 09:15
Weet een van jullie wat het verschil is tussen de processor van de lumia 535 en de 735? Er zit toch beiden een quadcore 1,4 mhz in?

Update:
Na wat zoeken kom ik erachter dat de qualcomm snapdragon 200 van de lumia 535 op a5 chip draait en de snapdragon 400 van de 735 op a7 cortex. Allemaal leuk, maar wat scheelt dat in de snelheid?

[ Voor 44% gewijzigd door Joel22 op 23-01-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Nou gisteren de Lumia 535 gekocht voor mijn schoonvader.
Mooi toestel voor die prijs!

Wat ik hier las over een update voor multitouch, waar is die beschikbaar? Krijg geen updates als ik ernaar zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 09:15
Ik heb ook nog steeds problemen met multitouch. Iemand suggesties?

Update:
Na een aantal keer herstarten lijkt het probleem verholpen...

[ Voor 35% gewijzigd door Joel22 op 24-01-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Topicstarter
Joel22 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:32:
Weet een van jullie wat het verschil is tussen de processor van de lumia 535 en de 735? Er zit toch beiden een quadcore 1,4 mhz in?

Update:
Na wat zoeken kom ik erachter dat de qualcomm snapdragon 200 van de lumia 535 op a5 chip draait en de snapdragon 400 van de 735 op a7 cortex. Allemaal leuk, maar wat scheelt dat in de snelheid?
Voor de interface van Windows Phone maakt het niet uit. Met het starten van apps en vooral spelletjes ga je het wel merken, zeker als je ze naast elkaar houd.

Multitouch: Ik heb dat tooltje uit dat filmpje hierboven ook gedraaid. Die gast moet gewoon terug met zijn telefoon. Twee of drie vingers, hier gaat het wel gewoon goed (na patchen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Heb sinds gisteren een Lumia 535 gekocht voor 109 euro en was verrast door de dual-sim. Ik wil met dit toestel gaan kijken of Windows Phone wat voor mij is en sta te kijken van de soepelheid van het OS en dat op een toestel van net 100 euro.
Eerste indruk is dat je veel toestel hebt voor dit geld.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
ImpaileR schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:04:
[...]
Voor de interface van Windows Phone maakt het niet uit. Met het starten van apps en vooral spelletjes ga je het wel merken, zeker als je ze naast elkaar houd.

Multitouch: Ik heb dat tooltje uit dat filmpje hierboven ook gedraaid. Die gast moet gewoon terug met zijn telefoon. Twee of drie vingers, hier gaat het wel gewoon goed (na patchen).
Hoe kom je aan die patch????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Hoe zit het nou eigenlijk met die multitouch / touchscreen problemen?
Ik lees dat sommige mensen er geen last van hebben, terwijl het bij andere mensen nog niet is opgelost.

Hoe is dit bij jullie op dit moment?

Mijn vriendin wil namelijk deze telefoon kopen, maar zolang deze problemen er zijn lijkt dat me niet een heel goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
dfrenner schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:08:
Nou gisteren de Lumia 535 gekocht voor mijn schoonvader.
Mooi toestel voor die prijs!

Wat ik hier las over een update voor multitouch, waar is die beschikbaar? Krijg geen updates als ik ernaar zoek.
Iemand?
Stravincy schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:46:
Hoe zit het nou eigenlijk met die multitouch / touchscreen problemen?
Ik lees dat sommige mensen er geen last van hebben, terwijl het bij andere mensen nog niet is opgelost.

Hoe is dit bij jullie op dit moment?

Mijn vriendin wil namelijk deze telefoon kopen, maar zolang deze problemen er zijn lijkt dat me niet een heel goed plan.
Er is sowieso bevestigd dat het geen hardware probleem is, maar met de instellingen van het touchscreen en de gevoeligheid te maken heeft.
Uiteindelijk komt hier gewoon een goede patch voor.

Maar de mensen die al een patch hebben geinstalleerd:
Waar en hoe krijg je die???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:48:
Heb sinds gisteren een Lumia 535 gekocht voor 109 euro en was verrast door de dual-sim. Ik wil met dit toestel gaan kijken of Windows Phone wat voor mij is en sta te kijken van de soepelheid van het OS en dat op een toestel van net 100 euro.
Eerste indruk is dat je veel toestel hebt voor dit geld.
Ben ook geïnteresseerd in deze telefoon, waar heb jij die duale -sim gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
Weet iemand of de 535 al bij de mediamarkt ligt? In de webstore komt hij nog niet voor namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Marcel1891 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:54:
Weet iemand of de 535 al bij de mediamarkt ligt? In de webstore komt hij nog niet voor namelijk..
Ik heb hem daar idd gekocht afgelopen week...
Met het idee om woensdag de BTW terug te vragen...

Dus dan kost hij 90 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
dfrenner schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:10:
[...]

Ik heb hem daar idd gekocht afgelopen week...
Met het idee om woensdag de BTW terug te vragen...

Dus dan kost hij 90 euro :)
Thanks!

Ik twijfel alleen nog een beetje tussen deze en de 735 , als laatstgenoemde ook in de BTW actie zit bij de MM wordt het toch de 735 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Marcel1891 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:27:
[...]

Thanks!

Ik twijfel alleen nog een beetje tussen deze en de 735 , als laatstgenoemde ook in de BTW actie zit bij de MM wordt het toch de 735 denk ik.
Hier hetzelfde "probleem".
Maar als ik op de MM site kijk verkopen ze beide telefoons sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Stravincy schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:59:
Hier hetzelfde "probleem".
Maar als ik op de MM site kijk verkopen ze beide telefoons sowieso niet.
In de winkels wel...
Vorige week 535 in de winkel gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-09 15:35
Ik heb nu een Acer Liquid S1 (android). Maar deze nokia 535 lijkt mij wel een mooie vervanger. Ga ik er dan wel op vooruit?

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
anconakip schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:35:
Ik heb nu een Acer Liquid S1 (android). Maar deze nokia 535 lijkt mij wel een mooie vervanger. Ga ik er dan wel op vooruit?
Puur qua specs ga je er op achteruit.
Maar qua OS ga je er heel erg op vooruit natuurlijk. ;)
dfrenner schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:27:
[...]

In de winkels wel...
Vorige week 535 in de winkel gehaald...
Ah oke.
Laatst keek ik bij mijn lokale MM en toen hadden ze de 535 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Laatst online: 12-09 14:32
Vraagje aan de bezitters van dit toestel, hoe is de batterijduur?

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:54
JP_S schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:18:
Vraagje aan de bezitters van dit toestel, hoe is de batterijduur?
M'n moeder haalt er bij licht gebruik plus ongeveer uurtje patience per dag zonder moeite 2 dagen uit. Ik denk dat het wat minder dan dat kan worden bij meer bellen/3g data/etc., maar ik verwacht dat je dan eerder naar de 30-36 uur dan de 12 uur gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
thanx, ga vanavond kijken of ze hem bij de locale mediamarkt hebben, nu mijn 925 is overleden ben ik hard opzoek naar wat anders, want de lumia 800 is echt behelpen

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
JP_S schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:25:
thanx, ga vanavond kijken of ze hem bij de locale mediamarkt hebben, nu mijn 925 is overleden ben ik hard opzoek naar wat anders, want de lumia 800 is echt behelpen
Heb gister hier bij de lokale MM gekeken en daar verkochten ze de Lumia 535 voor 150 euro. :X
Zelfs met de BTW korting ben je dan goedkoper uit bij webwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
Stravincy schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:24:
[...]

Heb gister hier bij de lokale MM gekeken en daar verkochten ze de Lumia 535 voor 150 euro. :X
Zelfs met de BTW korting ben je dan goedkoper uit bij webwinkels.
Wow, welke MM was dat? ga wel ff kijken in ieder geval in Rotterdam misschien dat ze de prijzen nu aangepast hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scandic2008
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 15:54
Wehkamp en Kijkshop bieden ook aan voor 109 euro (?) all in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
Gisterenavond voor €90,00 opgepikt bij de Mediamarkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
JP_S schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:05:
Gisterenavond voor €90,00 opgepikt bij de Mediamarkt :)
Nice!
Laat even weten of je problemen met je touch/multitouch hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag deze mobiel gekocht, omdat ie simlockvrij is. nu krijg ik mijn simkaart er niet in. ik heb een simkaart in mijn oude mobiel, samsung galaxy young zitten, deze moet dus in mijn windows lumia 535. kan dit of moet ik een andere kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ja wat voor kaartje dan wel? is mij niks over verteld bij de kijkshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:14:
ik heb vandaag deze mobiel gekocht, omdat ie simlockvrij is. nu krijg ik mijn simkaart er niet in. ik heb een simkaart in mijn oude mobiel, samsung galaxy young zitten, deze moet dus in mijn windows lumia 535. kan dit of moet ik een andere kopen?
Ik denk dat er in je Young een gewone sim-kaart zit. In de 535 moet een microSIM. Deze kunnen ze in de winkel voor je bijknippen.
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NTM0WDgwMA==/$(KGrHqJHJC!E9!S!lMoRBPVhrYirJQ~~60_20.JPG

[ Voor 9% gewijzigd door SuikerBrood op 29-01-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt. ook bij phonehouse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ja, dat kan. Is mij toentertijd wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerobase
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Heb de 535 (dual-sim) nu een week in gebruik. Gebruik het toestel zakelijk en prive. Ik hoef nu niet meer rond te lopen met twee toestellen.

Voor de prijs een prima toestel. Beeldscherm is geen full-HD maar dat vind ik niet zo belangrijk.

Let op: Toestel heeft geen 4G, alleen 3G. Nu bel ik hoofdzakelijk met het ding en voor mail/whatsapp is 3G (of zelfs 2G) snel zat.. Voor full-blown mobiel internet gebruik ik wel een tablet met 4G sim.

De dual-sim heb ik in Nederland nog niet gezien, daarom heb ik 'm net als een aantal andere forumleden maar bij Amazon Frankrijk besteld (Donderdag besteld, zaterdag binnen).

Na de softwareupdate ook hier geen problemen meer met het touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Zerobase schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:11:
Na de softwareupdate ook hier geen problemen meer met het touchscreen.
Hoe kom jij aan die update!?
Bij mijn schoonvader komt er niets bij te staan bij updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerobase
  • Niet online
Updates kwam 'vanzelf' binnen, heb ik niks bijzonders voor hoeven doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
Stravincy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:22:
[...]

Nice!
Laat even weten of je problemen met je touch/multitouch hebt?
Touchscreen is duidelijk van minder kwaliteit dan die van de Lumia 925, je merkt het name als je twee vingers boven elkaar in 1 lijn gebruikt dan herkent hij maar 1 input signaal ipv 2. Verder is de touch wat minder precies.

De batterijduur is prima, ik kan er makkelijk de dag mee doorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
JP_S schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:01:
Verder is de touch wat er precies.
Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Maar heb jij de update al gedaan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Waarom krijg ik die update niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
Welke update? ik kan als ik bij telefoonupdates kijk geen updates vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Voor de touchscreen, ik zie daar dus ook maar niets (week verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren overleed mijn 520 na een kleine zwemles dus vandaag maar een 535 opgepikt.
Tot nu moet ik zeggen dat het best een vooruitgang is het blijft verbazend wat je eigenlijk krijgt met deze "lowend" phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ook al in het Lumia 620 topic gepost, maar lijkt me hier toch ook wel erg op zijn plek:

Heb de Lumia 620 (8.1 cyan) en Lumia 535 (8.1 denim) direct met elkaar kunnen vergelijken in een aantal testen.
Hier mijn bevindingen:

Om de browser test eerlijk te maken heb ik er voor gezorgd dat alle instellingen precies hetzelfde waren op beide toestellen.
Vervolgens alle openstaande tabs gesloten en geschiedenis verwijderd.
Ik heb vervolgens sites als tweakers, fok, geenstijl, youtube en nog wat geopend en wat links lopen klikken etc.

De Lumia 535 was op elke site veel sneller dan de Lumia 620.
Echt een groot verschil. Browsen gaat sowieso veel lekkerder op de Lumia 535 vanwege het grotere scherm.

De volgende testen gingen om de snelheid van het openen van apps/games.
Sommige apps/games openen/laden een beetje sneller op de Lumia 535, terwijl bij andere apps/games het verschil een stuk groter was. Weer wint de Lumia 535 met gemak dus.

Vervolgens heb ik ook de snelheid van het installeren van apps getest.
Hier zat geen groot verschil in, maar toch was het wel weer duidelijk dat de Lumia 535 sneller was.

Het opstarten van de Lumia 535 gaat overigens ook een stuk sneller.
Maar goed, dit is voor de meeste mensen niet iets dat ze dagelijks doen.

Zijn er dan geen minpunten?
Zeker wel!

- het scherm is duidelijk minder mooi
- minder PPI
- geen clearblack (zwart is niet echt zwart op de Lumia 535)
- geen camera knop op de telefoon zelf

Maar deze testen gingen mij puur om de snelheid te testen, niet de telefoon in het algemeen en dan kan ik makkelijk zeggen dat de Lumia 535 een stuk sneller is dan de Lumia 620 (en Lumia 520 + 720 aangezien die dezelfde CPU en aantal RAM hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Bezitters van een 535 gevraagd:
Hebben jullie ook wel eens last van een soort van vastloper?

Als je de telefoon erbij pakt en hem activeerd middels de aan/uit knop, is de gekozen foto veel groter dan hoort.
Vervolgens kun je de telefoon niet activeren doorvan onder naar boven te swipen.

Het enige dat help is een herstart, dat werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wt114
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:19
Volgensmij staat in de toegankelijkheidsopties standaard aan dat je in het besturingssysteem zelf kunt inzoomen. Hierdoor kan de telefoon in je broekzak (bijv.) activeren en inzoomen waardoor jij een grote foto ziet. Dit is dus makkelijk te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
wt114 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:19:
Volgensmij staat in de toegankelijkheidsopties standaard aan dat je in het besturingssysteem zelf kunt inzoomen. Hierdoor kan de telefoon in je broekzak (bijv.) activeren en inzoomen waardoor jij een grote foto ziet. Dit is dus makkelijk te verhelpen.
Thanks, dit probleem ook al een keer gehad hopelijk nu verholpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 14:33
Hoe is de 535 eigenlijk tegenover de 630?

aangezien de 630 een betere processor heeft, slechter scherm en 512 mb, maar de 535 groter scherm, slomere processor en 1 gb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Kraanmachinist schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:43:
Hoe is de 535 eigenlijk tegenover de 630?

aangezien de 630 een betere processor heeft, slechter scherm en 512 mb, maar de 535 groter scherm, slomere processor en 1 gb ram.
https://www.youtube.com/watch?v=18XV27lqudU

Versta er geen fuck van, maar vanaf 3:00 doet ie een aantal vergelijkingen.
In het kort: soms is de Lumia 535 sneller en soms is de Lumia 630 sneller.

Overigens ken ik nu twee mensen met een Lumia 535 en beide hebben geen (multi)touch problemen.
Ja, het scrollen gaat niet altijd even vloeiend, maar dat komt volgens mij gewoon omdat er een budged CPU in zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Stravincy op 03-02-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 14:33
Stravincy schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:28:
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=18XV27lqudU

Versta er geen fuck van, maar vanaf 3:00 doet ie een aantal vergelijkingen.
In het kort: soms is de Lumia 535 sneller en soms is de Lumia 630 sneller.

Overigens ken ik nu twee mensen met een Lumia 535 en beide hebben geen (multi)touch problemen.
Ja, het scrollen gaat niet altijd even vloeiend, maar dat komt volgens mij gewoon omdat er een budged CPU in zit.
Ik heb van iemand uit het WP team gehoord dat scrollen veel vloeiender gaat worden in W10, dus dat zou goed moeten zijn.

Ik twijfel nu tussen de 630 en 535 als vervanging voor mijn ativ s als samsung weer zoiets flikt als vorige keer (duurde een half jaar tot alle kritieke bugs waren gefixt.. maar nog naar bijna niemand uitgerold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Kraanmachinist schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:44:
[...]

Ik heb van iemand uit het WP team gehoord dat scrollen veel vloeiender gaat worden in W10, dus dat zou goed moeten zijn.

Ik twijfel nu tussen de 630 en 535 als vervanging voor mijn ativ s als samsung weer zoiets flikt als vorige keer (duurde een half jaar tot alle kritieke bugs waren gefixt.. maar nog naar bijna niemand uitgerold)
Persoonlijk zou ik voor de 535 gaan.
1GB RAM is mij meer waard dan de iets snellere CPU.

Je kan natuurlijk ook voor de 730/735 gaan, maar die is alweer iets duurder (maar ook veel beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Laatst online: 12-09 17:37
Ik heb mijn 535 op 17 januari opgepikt voor 119 euro.

Tot en met gisteren tot volle tevredenheid gebruikt, maar vanochtend bleef het scherm op zwart. Reset uitgevoerd, ook die Microsoft Recovery Tool gebruikt, niks hielp.

Ik laat hem zsm ophalen voor reparatie, zal mij benieuwen....

Edit: Lumia 535 is gisteren door UPS opgehaald, gaat naar Arvato in Duitsland. Heb gisteren bij BCC in Amersfoort maar even een nieuwe 535 opgehaald, moet toch wat.

Als die andere terugkomt, bewaar ik die wel als reservetoestel.

[ Voor 28% gewijzigd door Fd1sk op 18-02-2015 15:34 . Reden: Nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Topicstarter
Bij Coolblue staat hij op #1 in de top-10 van best verkochte smartphones. :)

In de top 10 best verkochte Windows Phones staat hij dan niet eens tussen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

Fd1sk schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:25:
Tot en met gisteren tot volle tevredenheid gebruikt, maar vanochtend bleef het scherm op zwart. Reset uitgevoerd, ook die Microsoft Recovery Tool gebruikt, niks hielp.

Ik laat hem zsm ophalen voor reparatie, zal mij benieuwen....
Net hetzelfde hier meegemaakt gisteren! Scherm blijft zwart, hoewel ik de indruk heb dat het toestel zelf nog werkt (af en toe zoemt het, waarschijnlijk notifications van apps ...).

Heb hem besteld via Amazon.fr en vanavond gaat hij terug. Ze gaan me blijkbaar al deze week een vervangtoestel sturen.

Verder moet ik zeggen dat ik uitermate tevreden was over de telefoon. Heel wat beter dan mijn vorige Sony Xperia P met Android (af en toe geen geluid bij beantwoorden van een oproep, batterij die zichzelf leegzuigt, pff, ik kan het niet meer opnoemen maar het ging erover dat hij ronduit onbetrouwbaar was als telefoon, zelfs in die mate dat ik vorig jaar een Nokia 108 gekocht heb om te kunnen bellen).

Enige dat ik mis, is misschien een kompas. En dat er geen 4G op zit. Maar goed, ik wou ook niet meer uitgeven dan ik gedaan heb, dus kan ik er goed mee leven. De gps werkt uitstekend bijvoorbeeld, ook zonder dat kompas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Het exemplaar wat ik snel opgehaald heb bij BCC Amersfoort, is veel beter dan het toestel wat ik voorheen bij de MM kocht en nu retour is naar Duitsland.

Geen echo meer bij het bellen, touchscreen reageert vlotter en de behuizing is veel meer solide dan de vorige. Ik ben supertevreden over de Lumia 535, voor 109 euro een koopje.

Dat andere toestel mik ik dan wel in de kast voor reserve....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:08

P_Tingen

omdat het KAN

... en gaat over tot de orde van de dag

• dfnl88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 20:33
Voor die prijs kon je hem ook niet laten liggen 8)7 Achteraf wel spijt dat ik er (nog) niet voor ben gegaan.
Wat mij weerhield was dat het nogal overkwam als een 'dumpprijs'. Wellicht een slechte batch? Op dit forum wordt gesproken over de multitouch problemen en de correlatie met bepaalde hardware batches?

Dat brengt mij ook op het volgende; zou eigenlijk graag Windows Phone willen proberen en met de prijs van de Lumia 535 is dit wel erg aantrekkelijk. Ook vanwege het vooruitzicht naar Windows 10 is het interessant om alvast een Windows toestel in bezit te hebben.

Vraag aan de ervaringsdeskundigen; zijn de nadelen die onderandere worden benoemd in de review van Phonearena in de praktijk erg merkbaar?
  • Is de belkwaliteit zoals wordt beweerd in de review erg kunstmatig, met vervormingen etc?
  • Komen crashes en bugs voor wanneer men gaat browsen op grote websites/YouTube?

• InZane
dfnl88 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:25:
Vraag aan de ervaringsdeskundigen; zijn de nadelen die onderandere worden benoemd in de review van Phonearena in de praktijk erg merkbaar?
  • Is de belkwaliteit zoals wordt beweerd in de review erg kunstmatig, met vervormingen etc?
  • Komen crashes en bugs voor wanneer men gaat browsen op grote websites/YouTube?
  1. Dit herken ik totaal (nog?) niet, maar ik heb er nog niet heel veel mee gebeld om eerlijk te zijn.
  2. Voor YouTube heb ik een app. De browser is bij mij verder nog niet gecrashed.

• F97
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

dfnl88 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:25:
  • Belkwaliteit is in orde. Nog niets vreemds opgemerkt.
  • Van het browsen kan ik weinig zeggen: ik doe het nauwelijks op de telefoon, maar heb nog geen problemen gehad. Voor YouTube gebruik ik ook een afzonderlijke app (Tubecast)

• dfnl88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 20:33
Dank voor de reacties!
Zijn toch van die punten waarvan je eigenlijk verwacht dat een telefoon van tegenwoordig het prefect doet. Iets wat mijn huidig toestel soms vergeet...

Offtopic: F97 ook een slachtoffer van de Xperia P, jouw korte samenvatting is helaas erg herkenbaar ;(

• Fd1sk
De 535 van de MM die ik retour heb gestuurd (is ook weer onderweg naar mij toe) was qua bellen niet best: veel ruis en ik hoorde voordurend mijzelf praten, erg irritant.

Exemplaar wat ik bij BCC haalde, is superhelder als ik er mee bel, geen probleem. Wat ik nog wel eens heb, is dat de 535 niet reageert nadat je hem uit standby haalt: duurt 3-4 seconden voordat het touchscreen reageert op aanrakingen.

Voor dit geld was mij het inderdaad geen probleem eens kennis te maken met Windows Phone, tot nu toe klaag ik niet over dit besturingssysteem, werkt eigenlijk best wel goed.

• InZane
Fd1sk schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:23:
Exemplaar wat ik bij BCC haalde, is superhelder als ik er mee bel, geen probleem. Wat ik nog wel eens heb, is dat de 535 niet reageert nadat je hem uit standby haalt: duurt 3-4 seconden voordat het touchscreen reageert op aanrakingen.
Dat even niet reageren heb ik ook al een paar keer gehad. Best wel irritant als je even snel op je telefoon wilt kijken. Kan er nog niet echt de vinger op leggen waar het nou vandaan komt en ik herken het ook niet van andere Windows Phone toestellen die ik eerder heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Mijn eerste toestel is vandaag retour, nieuw IMEI nummer en dus omgeruild, mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
Bel kwaliteit is prima in orde, al moet ik wel zeggen dat het minder helder is dan wat ik had bij de 925.
InZane schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:34:
[...]

Dat even niet reageren heb ik ook al een paar keer gehad. Best wel irritant als je even snel op je telefoon wilt kijken. Kan er nog niet echt de vinger op leggen waar het nou vandaan komt en ik herken het ook niet van andere Windows Phone toestellen die ik eerder heb gehad.
Toevallig niet de Live lockscreen app in gebruik? die gaf op mijn vorige WP dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
JP_S schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:58:

[...]

Toevallig niet de Live lockscreen app in gebruik? die gaf op mijn vorige WP dit probleem.
Nee die app heb ik nog nooit gebruikt. Gelukkig heb ik het probleem lang niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien al bekend, maar ik kreeg geen update via ota, wel via de microsoft recovery tool:

http://www.microsoft.com/...ingleTopic&topic=FA142987

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 21:19:
Mischien al bekend, maar ik kreeg geen update via ota, wel via de microsoft recovery tool:

http://www.microsoft.com/...ingleTopic&topic=FA142987
Ow? Wat is dan nu de meest actuele firmware/update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fd1sk schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 21:32:
[...]

Ow? Wat is dan nu de meest actuele firmware/update?
Hij is nu geupdate naar:

Firmware version: 02060.00000.15053.24002
Operating system version: 9651.14234

Gaat om een single sim versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Belangrijk! Als u de Software Recovery Tool gebruikt, wordt alle inhoud die op uw telefoon is opgeslagen, gewist, inclusief apps en games (en ook app-gegevens en voortgang in games), tekstberichten, gespreksgeschiedenis, muziek, foto's en meer. Maak indien mogelijk eerst een back-up van uw telefoon (Instellingen > back-up.) Nadat de telefoon is hersteld, kunt u een back-up terugzetten.
Mwah, doe maar even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Ik heb het wel gedaan, daarna wordt automatisch een backup teruggezet, heb wel vooraf even handmatig een actuele backup gemaakt :)

Nadere info: ik merk een aanmerkelijke verbetering in het reageren van het touchscreen.

[ Voor 25% gewijzigd door Fd1sk op 01-03-2015 21:18 . Reden: Nadere info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Aahhhh nice. Same here! Nu even opladen en dan de update uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Is hier iemand die tegen touchscreen problemen aanloopt met de Lumia 535, op de meerdere vingers op het scherm probleem na dan. Ik heb het toestel nu een halve maand en kwam erachter dat het touchscreen niet goed werkt wanneer ik bijvoorbeeld in het midden van het scherm naar benden wil scrollen in het applicatie overzicht. Dit probleem begon ineens een week geleden, en ik word om eerlijk te zijn best wel gefrustreerd hiervan, mijn telefoon is namelijk gewoon niet te gebruiken!

Een reactie terug zou ik erg waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Daar heb ik geen last van. Klinkt als een hardware falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Avatar_Aang schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:15:
Is hier iemand die tegen touchscreen problemen aanloopt met de Lumia 535, op de meerdere vingers op het scherm probleem na dan. Ik heb het toestel nu een halve maand en kwam erachter dat het touchscreen niet goed werkt wanneer ik bijvoorbeeld in het midden van het scherm naar benden wil scrollen in het applicatie overzicht. Dit probleem begon ineens een week geleden, en ik word om eerlijk te zijn best wel gefrustreerd hiervan, mijn telefoon is namelijk gewoon niet te gebruiken!

Een reactie terug zou ik erg waarderen.
Heb je de laatste updates gedaan? Ook via Windows Phone Recovery Tool?

Maak wel eerst even een backup!

Pagina: 1 2 3 Laatste