![]() IntroIk heb dit topic aangemaakt, omdat ik net een aantal van deze telefoons aangeschat heb voor familie leden.De eerste echte Microsoft telefoonDe Microsoft Lumia 535 is een smartphone van Microsoft. Het toestel is de eerste smartphone van Microsoft die ontwikkeld werd door Microsoft en uitgebracht onder diens naam. Het toestel is bedoeld als lowbudgettelefoon en is de opvolger van de Nokia Lumia 530.De Lumia 535 beschikt over een 5 inch-scherm en heeft eveneens een dual-core processor van 1,2 GHz, 1 GB RAM-geheugen, 8 GB opslagruimte en een 5 megapixel-camera vooraan en achteraan. De Lumia 535 werd officieel aangekondigd op 11 november 2014. Ze worden in zes smaken uitgebracht, deze zijn:
nieuws: Microsoft brengt Lumia 535 voor 119 euro op de Nederlandse markt De specificaties
Stuur me even een bericht als je de TS wil helpen aanpassen. Ik heb de layout van de Lumia 930 topic gebruikt. Met dank aan shizoframia en FricoRico* |
[ Voor 6% gewijzigd door ImpaileR op 09-01-2015 20:21 . Reden: Verkoop in nederland gestart ]