Zelf al een paar jaar tevreden over WP na 2 jaar een HTC 8X en inmiddels al weer een half jaar een Lumia 830...
Afgelopen weekend heb ik mijn vader een Lumia 535 laten aanschaffen, want die vond dat mijn telefoon er zo eenvoudig en duidelijk uit zag vanwege het 5" scherm en het WP. Hij kon maar geen vrienden worden met zijn Android Samsung en kleine display de kleine icoontjes en irriteerde zich vaak aan die telefoon. Volgens mij een Galaxy Star.
Hij is er erg blij, maar vind de accuduur wel vrij kort (dat was bij zijn Samsung ook al zo). Volgens mij heeft hij alleen BT aan staan, want een internet abonnement heeft hij (nog) niet. WiFi is alleen gebruikt om zijn Hotmail account van zijn W8 laptop over te nemen en staat nu af en toe maar aan... Misschien komt het door het "spelen'' in het begin.
Maar zelf doe ik zo'n beetje 1.5 dag met mijn 830 en dan staat WiFi, internet data en BT altijd aan... De accu is wel groter dan in 535, maar met WiFi en internet data uit zou de 535 het toch ook wel 2 dagen moeten kunnen doen? Of heb ik dat mis?
Aan de andere kant mist mijn vader misschien ook de standby tijd van 5 dagen, zoals jaren terug op zijn Nokia...
In de reviews van Coolblue staan bijna alleen maar positieve reacties over de 535. Maar de ervaringen met de accu lopen wel uiteen. De een is positief over de levensduur, terwijl de ander juist weer negatief is vanwege de accu duur...
Overigens lijkt WP wel een ouwe lullen smarthphone te worden, want ik lees in dit topic al meerdere berichten dat ouderen hem aanschaffen....

. Geef ze groot gelijk vanwege de eenvoud in WP...
[
Voor 6% gewijzigd door
Suntoro op 14-05-2015 14:11
]