Toon posts:

welke pc moet ik halen..

Pagina: 1
Acties:
  • 360 views

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

ik wil dayz normaal kunnen runnen

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

maximaal 800euro

ik heb totaal geen verstand van een game pc maar ik heb 2 pcs kunnen samenstellen van 800euro maar ik wil graag weten of ik hiermee dayz goed kan runnen en welke van de 2 de betere is en als ik het niet zou kunnen runnen wat er dan moet veranderen

alvast bedankt :)

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

En welke twee zijn het geworden? Wat zijn de de recommended specs van daat spel?

Hoi!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Wij kunnen niets zeggen of die 2 dat kunnen omdat je de systemen niet post....

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-12-2025
Wat ze hierboven zeggen + dayz ga je nooit normaal kunnen runnen doordat de engine nog niet goed geoptimaliseerd is. Al draai je 5 GTX980 in SLI, krijg je nog steeds te maken met fps drops in de steden. (bij wijze van spreken dan natuurlijk :+ )

Bouw nooit een systeem voor 1 spel en ik zou ook aanraden om hem zelf samen te stellen en te bouwen. Uit je (slechte) openingspost valt weinig op te maken, maar het lijkt alsof je tussen twee systemen gaat kiezen bij een winkel. (die dus al samengesteld dn gebouwt zijn)

Maak een eigen lijst (zit op telefoon dus linkje ter verduidelijking kan ik je zo niet geven) en plaats die in je openingspost. Daarna kun je pas serieuze reacties van mede-tweakers verwachten, voor wat hoort wat natuurlijk. We willen eerst zien dat je jezelf verdiept hebt in het bouwen/samenstellen van een systeem en met een eigen lijstje komt, op basis daarvan kun je tips ontvangen.

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

• niektb
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-02 10:46
Inderdaad. We kunnen geen feedback geven als je de systemen niet post... En is DayZ het enige spel wat je speelt of doe je ook nog andere dingen op je PC?

AMD Athlon II X4 860K Black Edition, MSI A88X-G43, 8GB RAM, be quiet! Pure Power L8 400W, Samsung SSD 840 EVO 120GB, Palit Nvidia GTS450 1GB

• DanielWillems
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Een vriend van mij heeft deze pc en hin runt er onder andere bf4 mee op ultra boven 60FPS en DayZ op high tussen de 40 en de 50FPS. En hij doet ook een beetje editing erop en dat verloopt ook soepel.
Je kan een kleinere ssd er in doen om iets goedkoper uit te komen of een andere case maar nu hoor je minder van de AMD straaljager in je pc.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD FX-8350 Black Edition€ 156,95€ 156,95
1ASRock 990FX Extreme3€ 89,95€ 89,95
1EVGA GeForce GTX 760 2GB Superclocked ACX Cooling€ 193,-€ 193,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 51,95€ 51,95
1NZXT H440 Zwart€ 97,95€ 97,95
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 66,95€ 66,95
1Cooler Master V650 Semi-Modular€ 82,95€ 82,95
1Crucial MX100 256GB€ 95,-€ 95,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 834,70

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:33

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste leandrohoi,
Welkom op het forum. Een paar vragen selecteren en die beantwoorden en de rest weghalen en niet met een eigen opzet komen is niet de bedoeling. Beantwoord alle vragen en kom met een voorstel. Je kunt hiervoor de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best Buy Guide September, November en reviews: Desktop Best Buy Guide: januari 2015

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch kan je vervolgens een mooi lijstje maken. Met die informatie kan er ook gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Dit topic gaat nu op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.