Nieuwe user M-arissaaa spullen tegen spotprijzen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
Ik zat toevallig door de V&A te browsen en kwam een spotgoedkoop moederbord tegen van MSI. Nu blijkt deze user, [Verwijderde gebruiker] pas recent te zijn geregistreerd en allerlei producten nieuw aan te bieden tegen spotprijzen.

Misschien is er geen reden tot zorgen, maar komt mij allemaal een beetje "te mooi om waar te zijn" over.
Opvallend is ook dat er meerdere producten in dezelfde categorie worden aangeboden zoals nieuwe moederborden, camera's en waterkoeling setjes.

Ik denk ik meldt het even om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Aan [Verwijderde gebruiker], mocht ik er helemaal naast zitten, dan mijn welgemeende excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:56
Lijkt mij eerder een WKOA geval. Een webshop die retour gekomen producten iets goedkoper dan de huidige prijs verkoopt. (alleen dan niet zoals zou moeten via de webshop.)

Edit:
M-arissaaa
15 januari 2015 14:08

Ik snap jullie vragen maar wij zijn een bedrijf die artikelen opkopen van winkels waarvan klanten die hebben terug gestuurd om bijvoorbeeld een verkeerd type nummer of een verkeerde kleur. De dozen zijn hierdoor 1x open geweest maar het product is nog volledig nieuw. Hij is getest en verder niet gebruikt door klanten. Maar op marktplaats zitten we inderdaad ook.

Bedankt, jullie ook success! En mochten jullie interesse hebben in iets dan hoor ik het graag
Zoals ze zelf in V&A zeggen: bedrijf dat retour producten verkoopt

[ Voor 63% gewijzigd door nachtnet op 16-01-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:35
Klopt helemaal, wat speurwerk leidt al snel naar een toko die precies dat doet. Zal de naam niet noemen ivm. reclame, maar als je de postcode Googled dan heb je 'm al snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik vorige week ook al gemeld volgens mij. Ze had ergens een tekst in de advertentie staan waaruit bleek dat het om een webshop ging.

Helaas zijn de heren modjes in conclaaf wat nu wel en niet is toegestaan in V&A. Ik had ze precies een voorbeeld als dit al aangedragen maar volgens hunnie klopte het allemaal niet.

Zie ook hier,

Meldingen over advertenties lijkt niets mee te gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het komt regelmatig voor dat 'gebruikers' grote hoeveelheden producten aanbieden die 'geretourneerd' zijn of zelfs in de omschrijving aangemerkt worden als 'etalagemodel' of demoproduct. Ook zijn er 'gebruikers' die een bedrijfsnaam als nickname hebben. Al meerdere keren gemeld, wat vervolgens is afgehandeld door een moderator. Vervolgens blijft de advertentie gewoon bestaan. Persoonlijk laat ik het in het vervolg gewoon passeren, het wordt blijkbaar geduld...

Soms zie je zelfs gebruikers voorbij komen die gemiddeld voor enkele duizenden euro's aan Apple producten te koop hebben staan, met een continue wisselend aanbod en een verkoophistory van 200+ advertenties. Je kan je afvragen of dergelijke gebruikers nog vallen onder particuliere verkopers. Ik kan me niet voorstellen dat je als particulier een dergelijke dure producten over hebt.

[ Voor 35% gewijzigd door Han op 16-01-2015 17:05 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Als een webshop hier 'demo-modellen' o.i.d. Dumpt onder de reguliere prijzen is dat toch juist hartstikke mooi. Staat volgens mij zelfs in de voorwaarden dat bedrijfen dat soort akties dus wel mogen doen. Het gaat meer om bedrijfsmatig flooden wat niet de bedoeling is, dus denk aan een powerseller met 10tallen stuks op voorraad. (Die er ook zat zijn trouwens)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nopen dat staat er dus niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Advertenties zijn begin van de avond verwijderd. Dus nu kan iedereen weer rustig slapen ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1