Tweakers,
Ik zit met een issue waar ik niet uit kom. De situatie is als volgt:
Dus pagina verversen, Form 2 kan verwerkt worden indien Form 1 nog niet is aangepast. Zodra Form 1 wordt aangepast dan kan Form 2 zijn data niet meer verwerken, Form 2 wordt dan wel netjes opgemaakt.
Wat zou het probleem hier voor kunnen zijn?
Kan ik nadat ik een Form met AJAX heb aangepast deze niet meer verzenden met AJAX?
Voor het posten van Form2 gebruik ik dezelfde function alleen dan met een andere 'success message'.
Ik zit met een issue waar ik niet uit kom. De situatie is als volgt:
- Form 1 bevat vele invoervelden.
- Form 1 post middels een AJAX oplossing in jQuery de inhoud van de invoervelden naar de database.
- De AJAX oplossing zorgt ervoor dat Form 2 wordt opgemaakt met extra velden, hiervoor staan opties in Form 1.
- Form 2 post middels een AJAX oplossing in jQuery de inhoud van de invoervelden naar de database.
Dus pagina verversen, Form 2 kan verwerkt worden indien Form 1 nog niet is aangepast. Zodra Form 1 wordt aangepast dan kan Form 2 zijn data niet meer verwerken, Form 2 wordt dan wel netjes opgemaakt.
Wat zou het probleem hier voor kunnen zijn?
Kan ik nadat ik een Form met AJAX heb aangepast deze niet meer verzenden met AJAX?
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| function AjaxRequest(id, url, source) { (function($) { $(source).find(":input").bind('change', function(){ var c = $(this); $.when(c.focusout()).then(function(){ $.ajax({ type: "POST", url: url, data: $(source).serialize(), dataType: "json", success: function(msg){ $("#savemessage").html(msg.sidebar); $('#form2').html(msg.maintenance); }, error: function(xhr, ajaxOptions, thrownError){ alert(xhr.status); alert(thrownError); alert(xhr.responseText); } }); }); }); })(jQuery); } |
Voor het posten van Form2 gebruik ik dezelfde function alleen dan met een andere 'success message'.
[ Voor 29% gewijzigd door Stefan|IA2 op 16-01-2015 11:37 ]