Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games spelen zoals World of Warcraft, League of Legends ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb al een PC op het oog binnen mijn prijscategorie: maximum 650 euro. Specs plaats ik hieronder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee. Enkel om te gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Nee.
Ben samen met een vriend wat aan het zoeken geweest naar een betaalbare PC die toch nog een tijdje mee zal gaan en waar ik de laatste games op minstens medium kwaliteit mee kan spelen. Mijn vriend stelde voor om hier even de specs te zetten zodat we mogelijke bottlenecks eruit kunnen halen. Volgens hem leek alles in orde maar hij weet niet veel van processors en moederborden daarom ben ik hier gearriveerd. Nu al bedankt voor alle feedback en hulp die ik krijg.
Moederbord: GIGABYTE GA-970A-DS3P
Processor: AMD FX-4300 ( 4x 3800 Mhz ) Quad Core
Overclock: Geen Overclock
Processor-Koeler: Standaard AMD Processor koeler
Geheugen[RAM]: 8GB DDR3 1600Mhz (Crucial Ballistix - Dual Channel)
Videokaart: NVIDIA GTX 750 Ti (MSI 2GD5/OCV1 2G GDDR5)
Geluidskaart: Onboard audio 7.1
Hardeschijf 1: 500GB Harde Schijf
Netwerk: Gigabit LAN (100/1000 Mbit) aansluiting
Drive: DVD-RW Dual Layer Brander
Voeding: Corsair VS Series VS450
Bekabeling: Standaard Bekabeling
Besturingssysteem: Windows 8.1 64Bit NL
Denk dat dit alles is wat jullie nodig hebben. Zelf weet ik hier niet zoveel van en daarom ben ik nog dankbaarder voor alle hulp die ik krijg.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games spelen zoals World of Warcraft, League of Legends ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb al een PC op het oog binnen mijn prijscategorie: maximum 650 euro. Specs plaats ik hieronder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee. Enkel om te gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Nee.
Ben samen met een vriend wat aan het zoeken geweest naar een betaalbare PC die toch nog een tijdje mee zal gaan en waar ik de laatste games op minstens medium kwaliteit mee kan spelen. Mijn vriend stelde voor om hier even de specs te zetten zodat we mogelijke bottlenecks eruit kunnen halen. Volgens hem leek alles in orde maar hij weet niet veel van processors en moederborden daarom ben ik hier gearriveerd. Nu al bedankt voor alle feedback en hulp die ik krijg.
Moederbord: GIGABYTE GA-970A-DS3P
Processor: AMD FX-4300 ( 4x 3800 Mhz ) Quad Core
Overclock: Geen Overclock
Processor-Koeler: Standaard AMD Processor koeler
Geheugen[RAM]: 8GB DDR3 1600Mhz (Crucial Ballistix - Dual Channel)
Videokaart: NVIDIA GTX 750 Ti (MSI 2GD5/OCV1 2G GDDR5)
Geluidskaart: Onboard audio 7.1
Hardeschijf 1: 500GB Harde Schijf
Netwerk: Gigabit LAN (100/1000 Mbit) aansluiting
Drive: DVD-RW Dual Layer Brander
Voeding: Corsair VS Series VS450
Bekabeling: Standaard Bekabeling
Besturingssysteem: Windows 8.1 64Bit NL
Denk dat dit alles is wat jullie nodig hebben. Zelf weet ik hier niet zoveel van en daarom ben ik nog dankbaarder voor alle hulp die ik krijg.