Toon posts:

Boxen die kraken.

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met winamp muziek luister is er niks aan de hand, maar ga ik wat doen zoals browsen of ik krijg een icq bericht binnen. dan gaan mijn boxen kraken en piepen. de meeste ergenis is als je de balk recht naar beneden scrolt hoor je " iiiiieerrgggggg " wie weet hoe ik dit kan oplossen? heeft het te maken met EAX? ik heb echt geen flauw idee.

Verwijderd

Smooth scrolling uitzetten?
Probeer de search optie eens,werkt best aardig af en toe

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Bij mij hoor je altijd m'n CD(ROM) draaien door de boxen heen :( Geeft op een of andere manier best wel veel storing zo'n spelertje :(

Ik ben fan van dingen

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoiets heeft mijn broer ook, maar dan als er veel gelaadt word. Ik denk zelf dat het aan de in de moederbord gebouwde audiochip komt, die hij niet meer gebruikt, want hij gebruikt nu een normale geluidskaart. Misschien is dat bij jullie ook zo, kan maar zo.
Als dat niet het geval is dan weet ik het ook niet meer.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
gebruik je toevallig een isa geluidskaart op een PIII systeem?

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 14:53 schreef ThE_ED het volgende:
Bij mij hoor je altijd m'n CD(ROM) draaien door de boxen heen :( Geeft op een of andere manier best wel veel storing zo'n spelertje :(
Ja, heb ik ook weleens last van, maar toen ik een nieuwe ROM-speler kocht was het over,

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 15:45 schreef Mystic_Jack het volgende:
Zoiets heeft mijn broer ook, maar dan als er veel gelaadt word. Ik denk zelf dat het aan de in de moederbord gebouwde audiochip komt, die hij niet meer gebruikt, want hij gebruikt nu een normale geluidskaart. Misschien is dat bij jullie ook zo, kan maar zo.
Als dat niet het geval is dan weet ik het ook niet meer.
Als je winamp gebruikt moet jeje buffer hoger zetten (Ctrl+P; Output Plugin; Nullsoft WaveOut plugin (configure); daar kun je het instellen.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Op donderdag 14 juni 2001 13:12 schreef TFaLCoN het volgende:
Als ik met winamp muziek luister is er niks aan de hand, maar ga ik wat doen zoals browsen of ik krijg een icq bericht binnen. dan gaan mijn boxen kraken en piepen. de meeste ergenis is als je de balk recht naar beneden scrolt hoor je " iiiiieerrgggggg " wie weet hoe ik dit kan oplossen? heeft het te maken met EAX? ik heb echt geen flauw idee.
Laat me raden, je hebt de Creative SB128 pci. Zo ja, dan kan het kloppen, deze kaart geeft wel vaker problemen als je meerdere dingen tegelijk doet. (niet bij iedeeen overigens, dus anderen, ga niet meteen krijsen dat het onzin is). Heb je een andere kaart, beschouw dit dan als ongeschreven (tenzij je een nog slechtere kaart hebt natuurlijk).

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de Creative SoundBlaster Pro Live en ik gebruik de LiveWare drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 13:14 schreef InSaNe400 het volgende:
Smooth scrolling uitzetten?
Probeer de search optie eens,werkt best aardig af en toe
Yeah right :? waar kan ik deze functie vinden?

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Tweakui ff downloaden en dan kun je het uitzetten

nieuwste versie is te vinden op

www.microsoft.com/windowsme/guide/TweakUI.exe

Tis de nieuwste versie voor win 98 - 98 ce - en ME

Voor windows 2000 moet je ff deze link gebruiken

www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/powertoys/Networking/NTTweakui.asp

Staat volgens mij onder general tab ofzo en dan staat er volgens mij vanzelf ergens smooth scrolling + de rest. Zet alles onder dat lijstje maar uit want dat bevorderd de systeem prestaties weer een beetje

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
Heb ik ook, op de Trust Gamer beast 3D hoord eik ook altijd gekraak als ik scrollde, ik denk dat de speakers dan niet goed afgeschermd zijn, wanneer je scrollt verandert het magnetisch veld van je scherm, zodoende, ik heb nu een 21" HP A4033A, en daar heb ik geen last mee (Trinitron Beeldbuis).
Er is verder weinig aan te doen, andere speakers kopen, proberen te aarden of simpelweg, wat wijder van je monitor zetten!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op zaterdag 16 juni 2001 10:25 schreef TFaLCoN het volgende:
Ik gebruik de Creative SoundBlaster Pro Live en ik gebruik de LiveWare drivers.
Creative SoundBlaster Pro Live :?

Is het een Creative SoundBlaster Pro of een Creative SoundBlaster Live ?

Loop ik achter ofzo? Ik denk dat je een sb live bedoelt. over dat storen, probeer de kaart eens in een ander pci slot te doen. Soms wordt de kaart gedeeld met de ide poorten e.d. en dat kan problemen en vertraging opleveren.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:38

Sharky

Skamn Dippy!

gebruik je win2K?
ik heb het namelijk niet onder 98 en wel onder 2K. alhoewel het sindskort weer over is
Op zaterdag 16 juni 2001 10:58 schreef LiquidSmoke het volgende:
Heb ik ook, op de Trust Gamer beast 3D hoord eik ook altijd gekraak als ik scrollde, ik denk dat de speakers dan niet goed afgeschermd zijn, wanneer je scrollt verandert het magnetisch veld van je scherm, zodoende, ik heb nu een 21" HP A4033A, en daar heb ik geen last mee (Trinitron Beeldbuis).
Er is verder weinig aan te doen, andere speakers kopen, proberen te aarden of simpelweg, wat wijder van je monitor zetten!
het magnetisch veld van je monitor veranderd continue, dan zou je het echt de hele tijd moeten horen, niet alleen als je scrollt.

This too shall pass

Verwijderd

Probeer eens EM_EXEC af te sluiten, is voor je muis. Werkte bij mij.
Pagina: 1