Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[bug][frontpage] Boostpunten weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik hier toch ben zal ik meteen nog maar even een bug posten;
Voordat de .Plan uitrol is gedaan van de Tweakers versie met reactie-weergave had ik redelijk wat boost punten verzameld, direct na die uitrol was ik m'n boost punten kwijt, en vele mensen met mij posten dit ook.

Nog geen uur later had ik weer ergens 25 boostpunten voor gekregen, maar ik zie nog steeds m'n vorige aantal niet terug? Zijn deze verloren? komt dit nog terug? is dit probleem uberhaupt goed bekend bij jullie?

Het maakt me eerlijk gezegd niet heel veel uit of ik ze terug krijg, want ik gebruikte ze al niet, maar ben wel benieuwd hoe dit zit.

Verwijderd

@ olivierh :
Karma punten niet meer bijgeschreven? :P

Is dus reeds opgelost.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 13:48 ]

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Hij heeft het over boostpunten, niet over karma. ;)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Verwijderd

_David_ schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:02:
Hij heeft het over boostpunten, niet over karma. ;)
De boostpunten zijn toch ook wederom terug? In ieder geval bij mij wel...

Edit:
Boostpunten verdwenen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 14:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, bij mij niet, weet niet precies hoeveel ik er had, maar weet wel dat het er meer dan 25 waren. (ik denk aan 200)

Nogmaals, geen drama verder, als koku zegt dat het nu opgelost is zal het vast nu opgelost zijn, misschien is mijn profiel gewoon ergens tussen wal en schip gevallen tijdens het oplossen van de bug en zijn ze daarom foetsie, kan gebeuren.

Dank voor de info (over dat het dus al opgelost schijnt te zijn)