Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Karma punten niet meer bijgeschreven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Door een ongeval met mijn fiets zit ik voorlopig thuis. Ben dus ongeveer 16 uur per dag op Tweakers aanwezig. Wat mij opvalt is dat sinds de afgelopen 2 dagen mijn karma punten niet meer worden bijgeschreven. Ik modereer uiterst serieus dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.Is dit misschien een bug,of zit er een bepaalde limiet aan?
Mijn modstatus is uiteraard actief.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 09:40 ]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 13:30

rob_erwt

What does this button do?

De karma aantallen worden iedere nacht bijgewerkt. En als ik het even opzoek heb je gewoon de afgelopen twee dagen karma erbij gekregen. Niet bijzonder veel, maar wel degelijk erbij. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Voor moderaties geldt vziw ook nog eens dat het karma pas wordt bijgeschreven zodra je de moderaties niet meer kan bewerken... dus daar zou dan ook nog weer 48u vertraging in zitten :)

Maar helemaal zeker weten doe ik dat ook weer niet :P

[ Voor 26% gewijzigd door ACM op 08-01-2015 10:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gisterenmiddag om 1630H had ik 40317 karmapunten nu heb ik er 40323 1107H.
Gisteren heb ik ongeveer 100 posts gemod, maar oke ik zit er niet echt mee verder.
Bedankt in ieder geval :)

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Er is wel wat veranderd aan de karma punten voor moderaties, normaal zit ik elke week rond de ~3k karma, maar sinds de laatste iteratie daalt mijn karma aantal alleen maar op het week karma overzicht. }:| :P
ACM schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:40:
Voor moderaties geldt vziw ook nog eens dat het karma pas wordt bijgeschreven zodra je de moderaties niet meer kan bewerken... dus daar zou dan ook nog weer 48u vertraging in zitten :)

Maar helemaal zeker weten doe ik dat ook weer niet :P
Volgens mij kreeg je gewoon elke nacht de karma van de moderaties die je gedaan had, maar dat weet ik ook niet zeker :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Verwijderd

Topicstarter
_David_ schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:12:
Er is wel wat veranderd aan de karma punten voor moderaties, normaal zit ik elke week rond de ~3k karma, maar sinds de laatste iteratie daalt mijn karma aantal alleen maar op het week karma overzicht. }:| :P

[...]

Volgens mij kreeg je gewoon elke nacht de karma van de moderaties die je gedaan had, maar dat weet ik ook niet zeker :P
Aha, nou oké bedankt voor de uitleg in ieder geval. ;)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb dit ook gemerkt inderdaad, ik krijg er ook al een dag of 2 geen punten meer bij. Als ik http://tweakers.net/gallery/karma kijk zie ik al 2 dagen 619.600 terwijl ik wel moderaties etc gedaan heb.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:24:
Ik heb dit ook gemerkt inderdaad, ik krijg er ook al een dag of 2 geen punten meer bij. Als ik http://tweakers.net/gallery/karma kijk zie ik al 2 dagen 619.600 terwijl ik wel moderaties etc gedaan heb.
@ wildhagen, ja het is heel vreemd, sinds gisteren heb ik vanaf 1220H veel gemodereerd echter de punten zijn niet bijgeschreven. Wel is mijn voorraad boostpunten met 25 points gestegen :? die ik echter bijna nooit gebruik. :P Karma staat nu op 40341 ?
Edit: Ik had de reactiesortering verandert maar ik ben nu weer terug gegaan naar de oude instellingen.
Tijd en Threaded. ( zoals ik het voor de laatste iteratie had staan)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 09:00 ]

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik denk niet dat de reactiesortering te maken heeft met de karmapunten die je krijgt voor modden. ;)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Verwijderd

Topicstarter
_David_ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:05:
Ik denk niet dat de reactiesortering te maken heeft met de karmapunten die je krijgt voor modden. ;)
Nou, sinds ik het heb veranderd 30 min geleden ben ik opeens van 40341karma naar 40355 gestegen :?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb er nu ook wat karma bijgekregen. Heb niks aan mijn view veranderd, dat lijkt me er ook niks mee te maken te hebben.

Ik denk eerder dat iemand het net heeft lopen fixen ;)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:22:
Ik heb er nu ook wat karma bijgekregen. Heb niks aan mijn view veranderd, dat lijkt me er ook niks mee te maken te hebben.

Oke dan zal het allemaal wel goedkomen waarschijnlijk .

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

wildhagen schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:22:

Je hebt er 4 karma bij gekregen :P volgens mij krijg je meer voor modden.

Ik heb er niks bij gekregen.

Verwijderd

Topicstarter
_David_ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:32:
[...]

Je hebt er 4 karma bij gekregen :P volgens mij krijg je meer voor modden.

Ik heb er niks bij gekregen.
Misschien had je niets gemod :P

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:34:
[...]

Misschien had je niets gemod :P
Ik heb de afgelopen dagen meer dan normaal gemod door de vele artikelen van CES ;)

De modperformance pagina is er niet meer dus ik kan niet precies kijken hoeveel.

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik heb wel karmapunten gekregen voor forumposts, maar niet voor modden FP reacties sinds laatste iteratie. Overigens wordt je karmapuntentotaal volgens mij elk uur geupdate (of iets in die orde), ongeacht waar je ze mee verdiend hebt. Enige wat maar één keer per dag wordt geupdate (volgens mij om 0:00) is de Reactiescore op je profiel.

Verwijderd

Topicstarter
@_David_ en @ wildhagen,
Bij jullie zijn er de afgelopen 48 uur ook geen karmapunten bijgeschreven :?
Ik vind het toch raar allemaal..

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

De laatste dagen is er bij mij ook niks meer bij geschreven,is makkelijk te controleren want ik houd me hoofdzakelijk bezig met modereren. En als ik het hier zo lees gaat het alleen fout bij de karma die je zou moeten krijgen van het modereren.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Verwijderd

Topicstarter
pcgek schreef op zondag 11 januari 2015 @ 10:38:
De laatste dagen is er bij mij ook niks meer bij geschreven,is makkelijk te controleren want ik houd me hoofdzakelijk bezig met modereren. En als ik het hier zo lees gaat het alleen fout bij de karma die je zou moeten krijgen van het modereren.
Oké, ik neem dan aan dat het "probleempje" bij Tweakers bekend is . :P

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb er in ieder geval ook even een intern ticket voor gemaakt, we gaan nog even overleggen of we het tussendoor fixen of bewaren tot de volgende iteratie.

Verwijderd

Topicstarter
ACM schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:57:
Ik heb er in ieder geval ook even een intern ticket voor gemaakt, we gaan nog even overleggen of we het tussendoor fixen of bewaren tot de volgende iteratie.
Oké, dat is mooi :)

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:42

koku

Tnet Devver
De bug is zojuist gefixed en gereleased. De karma wordt voorlopig niet met terugwerkende kracht toegekend, grote kans dat we in de toekomst alle karma nog eens volledig herberekenen en dan komen deze karmapunten vanzelf weer mee :)

Verwijderd

Topicstarter
koku schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:45:
De bug is zojuist gefixed en gereleased. De karma wordt voorlopig niet met terugwerkende kracht toegekend, grote kans dat we in de toekomst alle karma nog eens volledig herberekenen en dan komen deze karmapunten vanzelf weer mee :)
Kijk dat is goed nieuws ;) Thanx!
Pagina: 1