wie kan me helpen (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentdr
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-11-2022
Wie kan me helpen.
Ik heb nul verstand van geluid en vooral het aansluiten hiervan.

Ik heb een set boxen gekregen van JAMO. Hier zit echter verder niets bij. Volgens mij zijn het vijf losse boxen, zonder woofer e.d.
Ik heb 2x : Jamo S 426
2x Jamo S 420 SUR
1x Jamo S 420 CEN

Heb ik hier alleen een versterker voor nodig nog (buiten de kabels voor het aansluiten), of moet ik dan een receiver of iets dergelijks hebben? Ik wil de set aan kunnen sluiten op mijn tv, een samsung.

Alvast heel erg bedankt!

Ps ik krijg geen foto toegevoegd, wel een relatie. hoop dat die te zien is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazybones
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:35
Daar heb je inderdaad een surround versterker of receiver bij nodig. Receiver om ook radio te ontvangen, versterker als dat niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hulp bij aansluiten boxen

Je had in je vorige topic nog even kunnen antwoorden :)

Maargoed, deze vermelding geeft je volledige set:
http://www.jamo.com/news/press-releases/?id=14
The S 426 HCS 3 home theater package adds two S 420 SUR surround speakers and the
S 420 CEN a pair of S 426 floorstanding speakers for a unique audio experience. Enhancing any high-performance flat screen, the S 426 HCS 3 system combines great looks with complete versatility in placement, thanks to the included wall mounts for the satellite speakers and center channel.

PW:
pricewatch: Jamo S 426 HCS 3 (Zwart)

Daar heb je inderdaad een reciever voor nodig, sub blijft optioneel, lijkt erop dat in iedergeval je fronts een volledig bereik hebben.

ibood/advertentiesties verkochten deze recent met een Onkyo TX-NR509, die zijn los best prijzig. Zolang het maar een 5.1 (sub blijft optioneel) reciever is met genoeg aansluitingen zal dit wel goed werken.

pricewatch: Jamo S 426 HCS 3 (Zwart)
Er zijn wat mensen die een review hebben gezet, die zou je een DM kunnen sturen welke reciever zij in gebruik hebben.

[ Voor 95% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2015 17:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

Een receiver is meestal ook gelijk een versterker. Dus je hebt maar 1 apparaat nodig.

Een receiver met 5.1 uitgang moet goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentdr
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-11-2022
Ja klopt SinergyX , excuus daarvoor. Ging daar even wat mis, dus vandaar maar een nieuwe topic.
@ Iedereen, bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.