Hulp bij aansluiten boxen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentdr
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-11-2022
Wie kan me helpen.
Ik heb nul verstand van geluid en vooral het aansluiten hiervan.

Ik heb een set boxen gekregen van JAMO. Hier zit echter verder niets bij. Volgens mij zijn het vijf losse boxen, zonder woofer e.d. Het lijkt op het product wat ik als relatie heb toegevoegd.

Heb ik hier alleen een versterker voor nodig nog (buiten de kabels voor het aansluiten), of moet ik dan een receiver of iets dergelijks hebben? Ik wil de set aan kunnen sluiten op mijn tv, een samsung.

Alvast heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLeddert
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 17:30

SLeddert

SLeddert

Je hebt alleen een surround versterker nodig met een input voor het geluid van je TV of Decoder.

Karsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Product is niet te zien, maar 5 losse boxen lijkt meer op een 5.0 setup dan een 5.1 setup (2x front/rear, 1x center).

Ik gok dat je of de subwoofer mist, waarvanuit de 5.0 aangestuurd wordt (zoals Teufel bv), versterker/reciever is in de basis hetzelfde, zolang er maar losse LR uitgangen voor je speakers op zitten, maar je mist dan nog steeds een subwoofer.

Zien ze er beetje zo uit?
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.techbargains.us.com/icache/2009/09/17/12532129192443.jpeg

Dat geval mis je dus die grote kast :)

edit, kan van Jamo enkel die 5.1 setups vinden met subwoofer als 'aansturing', dat is dus inderdaad het deel dat je mist.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2015 13:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:42

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Heb je een typenummer of een foto voor ons? Dat praat wat makkelijker. :)

Wise enough to play the fool