Wijziging User Review -j0ynT iceheart

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:18
Verkoper gaf via email aan akkoord te zijn te verkopen voor de vraagprijs.
Wel waren wij het eens dat de verzendkosten nog besproken dienden te worden.
Opeens blijft verkoper stil, en blijkt na enige tijd ook de SSD aan een ander verkocht te zijn.
De verkoop was reeds overeengekomen; slechts de precieze verzendkosten dienden besproken te worden. Ook had ik mij onmiskenbaar bereid verklaard redelijke, daadwerkelijke verzendkosten te betalen.

Er is dus zonder meer sprake van een ovk waar verkoper zich heeft gekozen niet aan te houden.
Uiteraard heb ik hier een review van gemaakt - dit soort gedrag is kwalijk, daar zal geen redelijke tweaker het mee oneens zijn.
Een paar dagen later (=zojuist) krijg ik van verkoper een mailtje waarin hij dreigt mij ter vergelding ook een negatieve review te geven. Uiteraard volstrekt onredelijk: ik heb niets gedaan wat dit zou kunnen rechtvaardigen, anders dan een (terechte!) review schrijven die verkoper niet goed uitkomt (want je zou er toch eens op gewezen worden wat een misselijk ventje je bent...).

De review van J0ynT dient m.i. dan ook zonder meer verwijderd te worden, uiteraard onder behoud van ten minste mijn eerste review.
Tevens lijkt het me niet wenselijk dat dergelijke dreigementen en vergeldingstactieken verder ongestraft zouden gaan, maar dat zal me eerlijk gezegd wat minder kunnen schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-10 09:41
Onderstaand is onze mailconversatie.
Ik begrijp dat hij mijn antwoord verkeerd heeft begrepen, dat dit een misverstand is lijkt mij duidelijk. Echter ik heb hem nooit bedreigd, ik heb hem bedankt voor zijn feedback en een feedback teruggeschreven. Vervolgens krijg ik weer een negatieve recensie van Thomas.
Om aan dit circus een einde te maken lijkt mij de meest geschikte oplossing allebei onze V&A feedbacks te verwijderen. Ik bied bij deze mijn excuses voor het misverstand en hoop hiermee dit boek te kunnen sluiten.

Met vriendelijke groet,

Joy

2015-01-12 14:54 GMT+01:00 Joy Lit <joyindostries@gmail.com>:
Nee daar ging ik niet mee akkoord, ik heb gezegd dat het verzenden in bubbelenvelop KAN. Jij hebt mij verkeerd begrepen dat is wat anders!
De enige die liegt dat ben jij en wat ben jij een verschrikkelijk kinderachtig ventje zeg.
Stuur vooral een mailtje naar een mod, veel succes ermee. We zitten niet meer op de kleuterschool of wel dan?

Op 12 januari 2015 14:41 schreef Thomas Polder <thomaspolder@delftschezwervers.nl>:

je ging akkoord te verkopen voor de vraagprijs (vanzelfsprekend).
verzendkosten kunnen na DIE ovk. besproken worden.

Dus lieg vooral in je review - een mailtje naar een mod en die wordt verwijderd - waarschijnlijk met een officiele waarschuwing aan jou erbij.
ik heb geen onwaar woord gesproken.

2015-01-12 14:39 GMT+01:00 Joy Lit <joyindostries@gmail.com>:
Waar zie jij dat wij een overeenkomst hebben gesloten?

Ik heb gezegd dat ik het kan verzenden in een envelop. We hebben niet eens een prijs afgesproken. En €2,76 totaal is natuurlijk absurd.

Maar bedankt voor je recensie, ik zal er een terug schrijven.

Gr.

Op 6 januari 2015 15:56 schreef Thomas Polder <thomaspolder@delftschezwervers.nl>:

Oké, €2,76 totaal dan? Waar mag het geld heen? :)

On 6 Jan 2015 15:55, "Joy Lit" <joyindostries@gmail.com> wrote:
Dat kan, ik kan de ssd in een bubbel envelop versturen.

Op 6 januari 2015 15:54 schreef Tweakers <noreply@tweakers.net>:
Beste j0ynT,

Onderstaand bericht is een reactie op 'Samsung 830 series SSD 128GB' (V&A aangeboden: Samsung 830 series SSD 128GB). Het is via Tweakers Vraag & Aanbod door iceheart verstuurd op 06-01-2015 @ 15:54 vanaf IP: 87.237.30.228.

De afzender van deze e-mail is vanwege technische redenen 'noreply@tweakers.net'. Elk modern mailprogramma zal echter bij het versturen van een antwoord op dit mailtje de mail verzenden naar de 'echte' afzender.

----------

Hoi, voor je vraagprijs neem ik de ssd graag van je over. Zou verzenden via brievenbus kunnen?

----------

Met vriendelijke groet,
Tweakers

----------

Dit bericht is verstuurd via de website van Tweakers. Informeer jezelf goed over veilig handelen op internet, voordat je een aan- of verkoop doet. Lees voor meer informatie How to - Veilig handelen op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:18
Mijn tweede feedback, fine.
Onder **geen** beding ga ik akkoord met wat voor verwijdering of aanpassing dan ook van de eerste review.
Die van jou dient inderdaad onmiddelijk te verdwijnen.

[ Voor 17% gewijzigd door iceheart op 12-01-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Beste icehart, ik nergens een akkoord van j0ynt inzake de prijs. Jij stelt 2,76 voor maar daar komt geen reactie op. Wellicht doelde je op de verzendkosten, echter is er dus geen akkoord, dus geen overeenkomst. En als er geen overeenkomst is schrijven we geen review. Ik heb alle reviews verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.