Hallo allemaal, ik heb deze situatie niet opgezocht, maar ik verwacht dat deze ook vrij uniek is...
Daar komt ie:
Huidige situatie:
Monitor (Samsung T22A300) met 2x HDMI, tv-tuner, 1x SCART, 1x USB
Daarop aangesloten:
DVD-speler + laptop + chromecast
Daarnaast heb ik nog dit:
Pioneer versterker uit 1989: 2 grote luidsprekers van 120 watt, 2 surround speakers van 45 watt, aangesloten via een vorm van tullip. Verder zit er nog een Pioneer Dubbele CD-speler op aangesloten en een Akai Platenspeler aangesloten op de phono-ingang.
De situatie die komt:
Mijn vader wil andere speakers aanschaffen voor zijn 5.1 set, de oude speakers (kleine van ELAC) die voor mij nog prima zijn, gaan naar mij toe, maar om dat ik die nergens kan aansluiten, ben ik aan het kijken naar een nieuw apparaat/apparaten met de volgende eisen:
Als er nog vragen zijn, stel ze ook gerust!
Daar komt ie:
Huidige situatie:
Monitor (Samsung T22A300) met 2x HDMI, tv-tuner, 1x SCART, 1x USB
Daarop aangesloten:
DVD-speler + laptop + chromecast
Daarnaast heb ik nog dit:
Pioneer versterker uit 1989: 2 grote luidsprekers van 120 watt, 2 surround speakers van 45 watt, aangesloten via een vorm van tullip. Verder zit er nog een Pioneer Dubbele CD-speler op aangesloten en een Akai Platenspeler aangesloten op de phono-ingang.
De situatie die komt:
Mijn vader wil andere speakers aanschaffen voor zijn 5.1 set, de oude speakers (kleine van ELAC) die voor mij nog prima zijn, gaan naar mij toe, maar om dat ik die nergens kan aansluiten, ben ik aan het kijken naar een nieuw apparaat/apparaten met de volgende eisen:
- HDMI in en uitgangen
- Platenspeler is aan te sluiten
- Mogelijkheid om DVD in hogere kwaliteit (via HDMI) te kijken
- Zou fijn zijn als ik de cd-speler ook kan aansluiten
- DLNA
- Genoeg vermogen om de 2 grote luidsprekers van 120 watt aan te sturen (die wil ik houden om een beetje fatsoenlijk geluid te kunnen krijgen, die kleintjes zijn voor de surround.
- Minimaal 5.1 surround
- Mogelijkheid om een wekker erin te zetten, zodat ik daar 's ochtends wakker kan van worden
- Andere eisen waar ik nu niet opkom...
Als er nog vragen zijn, stel ze ook gerust!