Toon posts:

GTX 970

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe desktop aanschaffen maar ik weet niet welke gtx 970
die van asus of msi,gigabyte wat zijn de voordelen en de nadelen ?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:30

Thomg

Aww yiss

Ik zou, met alle respect, de tweakers 970 roundup niet gebruiken als een bron.
De resultaten van tweakers hebben een merkwaardig contrast tov andere reviewers.

Verwijderd

Thomg schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:04:
[...]

Ik zou, met alle respect, de tweakers 970 roundup niet gebruiken als een bron.
De resultaten van tweakers hebben een merkwaardig contrast tov andere reviewers.
Wat bedoel je precies? Dat Tweakers de kaarten op een andere manier test?

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:05:
[...]

Wat bedoel je precies? Dat Tweakers de kaarten op een andere manier test?
Ik zou zeggen zoek maar eens wat reviews op. Wat valt je op? Zijn de resultaten vergelijkbaar?

Verwijderd

Thomg schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:16:
[...]

Ik zou zeggen zoek maar eens wat reviews op. Wat valt je op? Zijn de resultaten vergelijkbaar?
Ja, maar dat zijn allemaal variabelen. Misschien gebruiken andere reviewers andere builds, tools, benchmarksoftware etc etc. Dan is het niets meer dan logisch dat er dan een verschil is kwa resultaten.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:18:
[...]

Ja, maar dat zijn allemaal variabelen. Misschien gebruiken andere reviewers andere builds, tools, benchmarksoftware etc etc. Dan is het niets meer dan logisch dat er dan een verschil is kwa resultaten.
Het punt is dat andere reviews vaak wel tot een consensus komen, A is stiller, B is sneller, etc.
Tweakers zegt dan ineens, maar nee, A is het luidst, B is het traagst en C is de beste kaart die er is ook al zeggen vrijwel alle andere reviewers dat je die moet vermijden!

Ik weet niet hoe dit fout gaat en waarom, maar dit heeft wel mijn vertrouwen in hardware reviews van tweakers tot zeker mate beschadigt dat ik het niet aan kan raden aan iemand om het te gebruiken als bron tenzij meerdere reviews hetzelfde zeggen als tweakers.

[ Voor 18% gewijzigd door Thomg op 11-01-2015 19:26 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-01 11:35

Bolletje

Moderator Harde Waren
De huidige openingspost is zo marginaal dat ik het topic sluit. Er blijkt op geen enkele manier dat er eerst zelf onderzoek is gedaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.