Ik wil een nieuwe desktop aanschaffen maar ik weet niet welke gtx 970
die van asus of msi,gigabyte wat zijn de voordelen en de nadelen ?
die van asus of msi,gigabyte wat zijn de voordelen en de nadelen ?
Ik zou, met alle respect, de tweakers 970 roundup niet gebruiken als een bron.
Verwijderd
Wat bedoel je precies? Dat Tweakers de kaarten op een andere manier test?Thomg schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:04:
[...]
Ik zou, met alle respect, de tweakers 970 roundup niet gebruiken als een bron.
De resultaten van tweakers hebben een merkwaardig contrast tov andere reviewers.
Ik zou zeggen zoek maar eens wat reviews op. Wat valt je op? Zijn de resultaten vergelijkbaar?Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:05:
[...]
Wat bedoel je precies? Dat Tweakers de kaarten op een andere manier test?
Verwijderd
Ja, maar dat zijn allemaal variabelen. Misschien gebruiken andere reviewers andere builds, tools, benchmarksoftware etc etc. Dan is het niets meer dan logisch dat er dan een verschil is kwa resultaten.Thomg schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:16:
[...]
Ik zou zeggen zoek maar eens wat reviews op. Wat valt je op? Zijn de resultaten vergelijkbaar?
Het punt is dat andere reviews vaak wel tot een consensus komen, A is stiller, B is sneller, etc.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:18:
[...]
Ja, maar dat zijn allemaal variabelen. Misschien gebruiken andere reviewers andere builds, tools, benchmarksoftware etc etc. Dan is het niets meer dan logisch dat er dan een verschil is kwa resultaten.
[ Voor 18% gewijzigd door Thomg op 11-01-2015 19:26 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq