Ik wil graag een Game computer maken maar ik ben bang dat als ik het op een site koop dat er allemaal kabeltjes gaan ontbreken en dat niets in elkaar gaat passen daarom vraag ik jullie hulp !
Ik wil een desktop die maximum 1150 euro kost.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er vooral mee gamen en amateuristisch aan youtube doen. Ik ga windows 7 proffesional gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1150 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja een ben-q 24 inch scherm ,BenQ RL2455HM . Een razer muis en een gigabyte toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een GTX 970 , liefst een 12 GB maar een 8 is ook goed een i5 3.5ghz en een 650 watt voeding, 1of 2TB geheugen en ook een ssd van 128 gb
als de delen van MSI zijn zou het leuk zijn.
Geluid doet er niet toe ik doe toch men headset aan ik heb genoeg plaats thuis dusja.
Ga je overklokken?
Nee hoeft niet
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik wil een desktop die maximum 1150 euro kost.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er vooral mee gamen en amateuristisch aan youtube doen. Ik ga windows 7 proffesional gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1150 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja een ben-q 24 inch scherm ,BenQ RL2455HM . Een razer muis en een gigabyte toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een GTX 970 , liefst een 12 GB maar een 8 is ook goed een i5 3.5ghz en een 650 watt voeding, 1of 2TB geheugen en ook een ssd van 128 gb
als de delen van MSI zijn zou het leuk zijn.
Geluid doet er niet toe ik doe toch men headset aan ik heb genoeg plaats thuis dusja.
Ga je overklokken?
Nee hoeft niet
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen