Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnotimmermans
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-03 13:42
Ik zoek een?
LED Televisie.

Wat is je budget?
€700

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral films te kijken, ik heb geen console dus ik ga er niet op gamen

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen een Panasonic TX55AS640E en een Sony KDL50W805B

Welke vragen heb je hier nog over?
Zoals al aangegeven ben ik op zoek naar een tv en twijfel ik tussen de beide genoemde modellen. Ik heb op iBood een aantal dagen geleden de Panasonic al besteld voor €699 (deze kan altijd geannuleerd worden) en de Sony is momenteel in de aanbieding voor €679 mijn een lokale elektronica zaak. Ik ben bijzonder benieuwd wat de beste keus is en ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Hartstikke bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:22
Ik twijfel tussen Sony 50W815b en Panasonic 47AS750E. Help!

Via dit topic is er ook al een discussie aande gang over de sony en panasonic. Ik zelf heb toevallig ook de tv besteld via ibood.

Sta nog steeds achter me keus. Via tweakers en andere websites positieve reviews gelezen.

De sony w8 heeft een 3d bug en voor een film liefhebber kan dat al doorslag geven om voor de panasonic te gaan.

heb trouwens al de sony w7 dus ik kan zeggen een sony is absoluut een goede koop. Super mooi beeld. Maar dat heeft de panasonic ook.

Succes,met je keuze maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Ik zou de koop bij iBood niet annuleren als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnotimmermans
@Gotcha89:
Als jij hem ook hebt besteld, met de wetenschap dat je al een W7 hebt, dan ga ik er vanuit dat de Panasonic in ieder geval geen miskoop is. Ik kreeg inderdaad via tweakers ook al het idee dat het een prima televisie is. De 3d bug van de Sony vind ik niet zo'n probleem, ik ben niet van plan veel 3d te gaan kijken aangezien zo'n bril me niet aanstaat.
@Dimens:
Waarom zou je die niet annuleren? Is dat in verband met alle slechte verhalen de laatste tijd over iBood of is dat omdat het goede deal is voor die tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
jarnotimmermans schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:53:
Waarom zou je die niet annuleren? Is dat in verband met alle slechte verhalen de laatste tijd over iBood of is dat omdat het goede deal is voor die tv?
Ik zou zelf ook niet zo snel iets bij iBood kopen maar dit lijkt toch echt geen slechte koop. De televisie zelf in ieder geval niet want die is erg goed. Het is wel even afwachten wanneer je de televisie van iBood krijgt, want dat kan nog wel eens lang duren. Lijkt er in ieder geval niet op dat je er haast bij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnotimmermans
Dimens schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:56:
[...]

Ik zou zelf ook niet zo snel iets bij iBood kopen maar dit lijkt toch echt geen slechte koop. De televisie zelf in ieder geval niet want die is erg goed. Het is wel even afwachten wanneer je de televisie van iBood krijgt, want dat kan nog wel eens lang duren. Lijkt er in ieder geval niet op dat je er haast bij hebt.
Ja iBood lijkt inderdaad niet echt in de goede richting te gaan. Ik heb er regelmatig producten gekocht, weinig problemen mee gehad maar de laatste tijd hoor je veel slechte verhalen. Ik hoop maar dat het meevalt en dat ik de tv gewoon netjes geleverd krijg. Ik heb er geen concrete haast mee maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet kan wachten tot hij binnen is! Ik ben in ieder geval blij te horen dat de de tv van prima kwaliteit is! Bedankt zover!
Pagina: 1