Toon posts:

FDISKEN lukt niet bij nieuwe HD (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
(ik heb hem net ook gepost maar ik zie hem niet meer)
Ik had er een nieuwe hd bij ingeprikt, maar deze kan ik niet fdisken, ik zie hem in bios. In Fdisk kan ik hem selecteren, maar als ik een primaire dos partitie aanwil maken loopt ie daarop vast bij controleren van integriteit van station. schommelt tussen 0 en 1 % wie weet de oplossing?

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
hij staat op slave word gezien in de bios en je kunt hem selecteren als schijf. ok :)

als je nou eens een uitgfebreide partietie probeert te maken kijk eens wat hij dan doet en als er echt niets wil terug naar waar hij vandaan komt :(

succes

Verwijderd

Je vorige topic is naar opslagmedia en I/O controllers verplaatst................

(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/162056)

Verwijderd

Topicstarter
hij geeft de melding er is geen ruimte!!!! kut ding

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
als je de pc opstart zie je dus dat hij wordt herkend onder primary1 slave, dus dan moet hij wel in de bios als auto staan..

en dus fdisk zou hem dan moeten pakken

Verwijderd

Topicstarter
hij ziet hem ook wel, das het probleem niet, mara wil niet fdisken. Hij zegt er is geen ruimte om een dos partitie aan te maken... terwijl er geen partitie opstaat.......

Verwijderd

Heb dit probleem ook een keer gehad. Bij mij lag het aan de combinatie. Harde schijf was een van de nieuwste maar PC was wat aan de oude kant. Werd gezien in BIOS (pas na BIOS upgrade) maar kon niet FDISKen. Ik heb gewoon bij een vriend aan zijn nieuwe PC gehangen en dan FDISK gedraaid en No Problem :)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 07:10
geef es wat specs van de computer waar die harde schijf inzit...moederbord, processor, dat soort dingen.

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.