Blackwidow Chroma voor 85 euro 
Niet voor niks de wekker gezet dus.
En inderdaad met wat eigenlijk de 30% code zou moeten zijn
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Ik dus ook...Nostordici schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:14:
Echt lame dat ik de verkeerde code al die tijd gebruikte, nu out of stock
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Wel aardig dat dit nu pas gezegd wordt, of heb ik daar over heen gelezen?bigbass schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:12:
Blackwidow Chroma voor 85 euro
[ Voor 40% gewijzigd door junglebeast op 13-01-2015 03:18 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik haalde het uit dit topicNostordici schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:15:
[...]
Wel aardig dat dit nu pas gezegd wordt, of heb ik daar over heen gelezen?
Mythling schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:03:
De code voor blade systems werkt bij mij wel voor de 50%. Shipping niet inclusief helaas
[ Voor 32% gewijzigd door bigbass op 13-01-2015 03:16 ]
Be nice, You Assholes :)
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Ja same, ben er helaas te laat achter gekomen dat je die codes andersom zijn. Wat mijn vraag eerder vanavond toch niet zo noobYoghurtO_o schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:18:
godverdomme nu is ie uitverkocht uiteraard. had 'm in de cart en bij checkout
Laat maar..
De "add to cart" buttonnaturalcool schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:21:
wat is al uitverkocht?
#BoycotRazerjezzer schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:22:
ff tweeten naar razer
@razer omg u noobs, u mixed up the codes, now im to late and all is out if stock. I will never buy razer again, waited for nothing. #fail
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Verwijderd
Pixmania. Stay away!Kodess schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:25:
Hmm, redelijk tevreden. Zie op pricewatch dat de Mamba bij Pixmania ook zwaar in de aanbieding is op 83 euro...
Ook ik probeerde het met Firefox en daar werkte het bij mij wel!janwer schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:22:
Gelukt met Firefox!
Dan betaal ik nog liever meer bij Razerstore. Goeie dealKodess schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:25:
Order Subtotal: 118.71€
DISCOUNT_AUGMENTATION - 65.00€
Shipping (Excl. VAT): 0.00€
Tax: 11.28€
Order Total: 64.99€
Hmm, redelijk tevreden. Zie op pricewatch dat de Mamba bij Pixmania ook zwaar in de aanbieding is op 83 euro...
Verwijderd
Haha, ergens in dit topic geeft een tweaker aankoop adviezen over niet iets kopen als je het niet nodig hebt.naturalcool schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:29:
Ik heb ook een razer naga epic chroma voor 65.
Geen idee of ik een goede muis heb gekocht haha, maar 50% op premium hardware kon ik niet laten liggen.
[ Voor 7% gewijzigd door Sneek op 13-01-2015 03:30 ]
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Ik heb een razer naga 2012 gehad en 2014 zijn hele fijne muizen vind ik persoonlijk, maar je moet er net van houden.naturalcool schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:29:
Ik heb ook een razer naga epic chroma voor 65.
Geen idee of ik een goede muis heb gekocht haha, maar 50% op premium hardware kon ik niet laten liggen.
Ik wilde wel een nieuwe muis (ookal doet mijn oude het nog, hij is al inmiddels meer dan 5 jaar oud). Mijn voorkeur ging eerst uit naar DeathAdder Chroma, maar daar kwam 10 euro verzendkosten bij, en dat vond ik wel veel. Dus keek ik maar naar 120 euro+ modellen, en ik wilde graag het liefst iets van chroma, dus werd het maar deze.Sneek schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:30:
[...]
Haha, ergens in dit topic geeft een tweaker aankoop adviezen over niet iets kopen als je het niet nodig hebt.
Heel veel plezier met je muis, wat ik er van weet is het een top muis! zeker als je veel strategische spellen speelt. zet all je spells op de extra knoppen of wissel je wapens in battlefield ermee.
Stiekem ben ik zelfs een beetje jaloers, ik heb zelf de non-chroma DeathAdder.naturalcool schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:35:
[...]
Ik wilde wel een nieuwe muis (ookal doet mijn oude het nog, hij is al inmiddels meer dan 5 jaar oud). Mijn voorkeur ging eerst uit naar DeathAdder Chroma, maar daar kwam 10 euro verzendkosten bij, en dat vond ik wel veel. Dus keek ik maar naar 120 euro+ modellen, en ik wilde graag het liefst iets van chroma, dus werd het maar deze.
[ Voor 7% gewijzigd door Sneek op 13-01-2015 03:48 ]
Geloof je me niet op mijn woord?
[ Voor 20% gewijzigd door Sneek op 13-01-2015 03:45 ]
Laat maar..
Ik kon er wel om lachen maar heb de bron toegevoegd op moment dat je bovenstaand bericht schreef. Hier nogmaals:melk0r schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:45:
Vage reactie..het is altijd wel fijn om iets zelf te kunnen lezen inclusief alle details, bookmarken enz
Laat maar..
1
| wget -O - -q -t 10000 --timeout=2 http://www.razerzone.com/ca-en/store/dr_json/309149100 |
[ Voor 20% gewijzigd door Megamind op 13-01-2015 03:58 ]
Verwijderd
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Verwijderd
Het is natuurlijk geen toeval dat net die knop wegvaltKillerbert schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 04:39:
Site laat half zonder "add to cart" button
Verwijderd
Die is niet lelijks1ck schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 04:58:
Site werkt nu redelijk naar behoren. Net nog een nieuwe bestelling geplaatst voor de
Razer DeathAdder Counter Logic variant.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Verwijderd
Nog los van dat veel is uitverkocht. Kijk eerst even of wat je wilt überhaupt nog wel te krijgen isbattler schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 05:29:
Grrr heb wel een razerID maar geen InsiderID, en de site om dat aan te maken ligt plat zo te zien.
is het dan nog belangrijk of je nu al een bestelling hebt gedaan of je in aanmerking komt of gewoon iedereen die een code had of ook weer nieuwe klanten? maar even in de gaten houdenSneek schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 03:43:
[...]
Geloof je me niet op mijn woord?
edit: vooruit dan
https://twitter.com/minliangtan/status/554830533109493760
Verwijderd
Ja daar zitten we volgensmij allemaal mee.dudee schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:42:
Probleem voor mij is de buy button! Kan dat domme ding niet vinden..
http://puu.sh/es9Zn/b96aaec9c7.png
Precies hetzelfde hier, geen idee of het toeval is - of dat ze 'out of stock' zijn. Het is in ieder geval bij alle producten en ook bij alle browsers.dudee schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:42:
Probleem voor mij is de buy button! Kan dat domme ding niet vinden..
http://puu.sh/es9Zn/b96aaec9c7.png
Verwijderd
Zover ik deze ochtend kon zien was zowat alles out of stock..(overal stond Notify Me button) maar goed denk dat iedereen dat probleem heeft met de "buy Button" als ik zo rond kijk op social media..Razr schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:43:
[...]
Precies hetzelfde hier, geen idee of het toeval is - of dat ze 'out of stock' zijn. Het is in ieder geval bij alle producten en ook bij alle browsers.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 08:47 ]
Hopelijk lossen ze het gauw op, dmv restock of wat dan ook.Razr schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:43:
[...]
Precies hetzelfde hier, geen idee of het toeval is - of dat ze 'out of stock' zijn. Het is in ieder geval bij alle producten en ook bij alle browsers.
PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging
Orbweaver was er nog, en wat headsets, alle leuke headsets / speakers / microfoon / muizen / keyboard waren uitverkocht.SmokingAces schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:45:
[...]
Hopelijk lossen ze het gauw op, dmv restock of wat dan ook.
Zal toch niet zo zijn dat ALLES uitverkocht is?
Hop,hop,hop!
Vraag mij dan af hoeveel er dan in hun voorraad zat.DrParanoid schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:48:
[...]
Orbweaver was er nog, en wat headsets, alle leuke headsets / speakers / microfoon / muizen / keyboard waren uitverkocht.
Vergeet niet dat er sinds 3 uur vannacht wereldwijd al flink besteld word, so gek is het niet dat de stock er nu 'al' door is.
PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Tja, flinke voorraad gaat nog steeds op, kijk naar release van een iphone etc. Daar zou je ook denken dat Apple ondertussen weet meer iphones beschikbaar te stellen, je kan moeilijk miljoen stuks van elk item in stock gooien om bij sommigen teleurstelling te voorkomen. Mensen die nu mis grijpen hadden om 03.00 maar op moeten staan en het snelst moeten klikkenSmokingAces schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:57:
[...]
Vraag mij dan af hoeveel er dan in hun voorraad zat.
Zoals je zegt word er wereldwijd besteld, dan neem ik aan dat er een redelijke voorraad word ingeslagen om teleurstelling te voorkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door DrParanoid op 13-01-2015 09:02 ]
Verwijderd
Zelfs dat heeft voor mij niet mogen batenDrParanoid schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:02:
[...]
Tja, flinke voorraad gaat nog steeds op, kijk naar release van een iphone etc. Daar zou je ook denken dat Apple ondertussen weet meer iphones beschikbaar te stellen, je kan moeilijk miljoen stuks van elk item in stock gooien om bij sommigen teleurstelling te voorkomen. Mensen die nu mis grijpen hadden om 03.00 maar op moeten staan en het snelst moeten klikken
Bij mij ging alles goed om 07.42 vanochtend trouwens
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 09:05 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq