Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Hallo
Ik ben van plan om van het begin te starten ik ben niet echt bekend bij het pc gamen ik weet best wel al wat dingen maar niet alles daarom vraag ik jullie hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem gebruiken voor games en soms misschien video's opnemen. De games die ik ga spelen zijn Arma 3, Dayz, Battlefield 4 en Minecraft. Het besturingssysteem word waarschijnlijk Windows 8.1 of Windows 10 daar ben ik nog niet van uit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal 1000 euro zijn een beetje eroverheen maakt niet uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga waarschijnlijk 2 videokaarten kopen van iemand die ik ken het zijn 2x MSI GTX 770
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen special merk als het maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen wensen maar een vraag zit er op een moederbord standaard wifi en een geluidskaart?
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Hallo
Ik ben van plan om van het begin te starten ik ben niet echt bekend bij het pc gamen ik weet best wel al wat dingen maar niet alles daarom vraag ik jullie hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem gebruiken voor games en soms misschien video's opnemen. De games die ik ga spelen zijn Arma 3, Dayz, Battlefield 4 en Minecraft. Het besturingssysteem word waarschijnlijk Windows 8.1 of Windows 10 daar ben ik nog niet van uit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal 1000 euro zijn een beetje eroverheen maakt niet uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga waarschijnlijk 2 videokaarten kopen van iemand die ik ken het zijn 2x MSI GTX 770
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen special merk als het maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen wensen maar een vraag zit er op een moederbord standaard wifi en een geluidskaart?
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.