T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Heb die Bose in een grijs verleden in een winkel gehoord, Het blijven van die kleine mini luidsprekertjes welke voor film en surround (in 5.1versie) wel aardig zijn. Alleen als je veel muziek luistert is het niet echt een goede keuze. Klonk wat mij betreft niet veel beter dan hun standaard 3-2-1.
Ben je perse op zoek naar kleine speakertjes
2. Dergelijke kleine speakertjes waarvan de fabrikant beweringen doen die impliceren dat zij de natuurkundige grenzen kunnen oprekken zijn een compromis tov gewone speakers (met gewone speakers bedoel ik speakers met 3-4" drivers op z'n minst en die tot grofweg 100hz komen of lager bij uiterlijk -3db)
Als je nog steeds "surround" wil uit 2 kleine speakers + subwoofer dan denk ik dat het geen verkeerde deal is, ook al heb ik een hekel aan Bose. 1/4e van de nieuwprijs is inderdaad een prijs die meer bij de geluidskwaliteit van Bose hoort.
[ Voor 12% gewijzigd door JT op 10-01-2015 23:44 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Bedankt voor de input, bevestigde wel wat ik dacht: retail prijs helemaal niet waard, maar aan deze prijs toch geen slechte deal. Kan er me in elk geval geen buil aan vallen, dus ga het proberen en als het niets is gaat het ebay op. Bedankt voor de input!
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
[ Voor 3% gewijzigd door ShittyOldMan op 12-01-2015 00:22 ]
Ik ga het nu gewoon in mijn huis testen. Als het me niet bevalt gooi ik hem op ebay, ben er zeker van dat ik men geld minstens kan terugverdienen...