Beste allemaal,
Mijn opa vroeg mij om een nieuwe PC uit te zoeken met het budget uit de titel. Nu kan ik gewoon een mooie prebuilt zoeken voor tegen de 600 euro, maar ik kan waarschijnlijk deze equivalent zelf bouwen voor minder.
Problemen:
Ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen hebben. Ik weet het écht niet. (en raad me 'ns een mooi lijstje onderdelen aan
)
Bedankt!
Mijn opa vroeg mij om een nieuwe PC uit te zoeken met het budget uit de titel. Nu kan ik gewoon een mooie prebuilt zoeken voor tegen de 600 euro, maar ik kan waarschijnlijk deze equivalent zelf bouwen voor minder.
Problemen:
- Ik heb nog maar 1 keer een PC gebouwt en dat was samen met een vriend nog lastiger dan we hadden verwacht.
- Ik ben momenteel bezig met het voorbereiden van het bouwen van mijn eigen Game PC. Mijn opa wil echter de PC het liefst over één week hebben (hooguit 2), en ik ben pas deze week bereid mijn eigen componenten te bestellen.
- Ik heb vooral ervaring met het uitzoeken van game PC componenten. Mijn opa speelt hooguit solitaire of bubble trouble, dus ik moet in een hele andere categorie gaan zoeken
Ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen hebben. Ik weet het écht niet. (en raad me 'ns een mooi lijstje onderdelen aan
Bedankt!