(Afgelopen) MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste
Acties:
  • 287.561 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:34
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:29:
[...]

Ik heb de 7d mk2 gehaald! :) ga je ook een camera halen?
Ik neig om de 70d body te halen als opvolger voor de 550D die ik nu (nog) heb. Ga ik naar verwachting er niet alleen qua (raw) beeld op vooruit, maar ook meer mogelijkheden met de body als ik me goed heb ingelezen...

En wil samen met mn vriendin een digitaal fotolijstje shoppen maargoed dat is bijzaak qua prijs ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 08:56
Om even in te haken op de Apple discussie, hoe realistisch is de kans dat de MM nog korting geeft op een MBA die nu €899 kost (mits dit model dus meedoet aan de actie)?

Dit zou natuurlijk een geweldige deal zijn, maar het lijkt me aannemelijk dat Apple en MM rekening houden met mensen die van tevoren alvast dit soort producten aanschaffen, om vervolgens korting te claimen.

Edit: ik lees bijvoorbeeld dat *sommige* clusters 10% korting geven. Heeft iemand toevallig ervaring met de MM in Rotterdam?

[ Voor 14% gewijzigd door Chippu op 21-01-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
Chippu schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:50:
Om even in te haken op de Apple discussie, hoe realistisch is de kans dat de MM nog korting geeft op een MBA die nu €899 kost (mits dit model dus meedoet aan de actie)?

Dit zou natuurlijk een geweldige deal zijn, maar het lijkt me aannemelijk dat Apple en MM rekening houden met mensen die van tevoren alvast dit soort producten aanschaffen, om vervolgens korting te claimen.

Edit: ik lees bijvoorbeeld dat *sommige* clusters 10% korting geven. Heeft iemand toevallig ervaring met de MM in Rotterdam?
De korting wordt i.o. met de leverancier verzorgd. Ik acht de kans dus klein dat €899,- de basisprijs zal zijn tijdens de BTW actie. Een leverancier gaat niet over een actieprijs nog eens extra korting geven op haar producten. Lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Marc_87 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:34:
[...]

Nja je hebt dan een stok achter de deur, vorig jaar deed ik dat ook met de 70D en dan kan het ineens wel. Terug gaan met de bon is genoeg. :*)
Maar waarom zouden ze geld terug geven? Is die laagste prijsgarantie ook op hun eigen prijzen? Of gaat iedereen er vanuit dat het artikel dat ze kopen bij bijvoorbeeld de BCC ook in prijs naar beneden gaat en dat ze de prijs van het "te vroeg" gekochte artikel daarmee vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 15:04

Dat is natuurlijk to good to be true. Elk jaar is het natuurlijk weer net iets anders maar als ik afga op ervaringen van voorgaande jaren gaat het als volgt.

1) Is de adviesprijs (basisprijs) van het artikel minus de btw korting lager dan een prijs bij de concurrent. Dan is dat de btw actie prijs. Voorbeeld: MBA adviesprijs €1029 (4gb, 128gb). / 1,21 = €850.
€850<€899 bij concurrent dus: dit is je prijs.

2) Is het artikel bij de concurrent goedkoper na de prijs van MM minus btw korting, dan krijg je het artikel voor de prijs bij de concurrent. Let op: niet alle winkels en webshops zijn concurrenten in de ogen van de Media Markt (iig met betrekking tot laagste prijs garantie). Het kan dus zijn dat het product elders nog steeds goedkoper te krijgen is.
Fly-guy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:16:
[...]

Maar waarom zouden ze geld terug geven? Is die laagste prijsgarantie ook op hun eigen prijzen? Of gaat iedereen er vanuit dat het artikel dat ze kopen bij bijvoorbeeld de BCC ook in prijs naar beneden gaat en dat ze de prijs van het "te vroeg" gekochte artikel daarmee vergelijken?
Zie verhaal hierboven ^

[ Voor 13% gewijzigd door SquareOne op 21-01-2015 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Fly-guy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:16:
[...]

Ik snap even niet helemaal wat je bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Marc_87 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:30:
[...]

Hij bedoeld dat de concurenten tijdens de btw dagen hun prijzen aanpassen en daarmee een 'laagste prijs garantie' trigger zijn :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
BaRF schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:57:
[...]

Hij bedoeld dat de concurenten tijdens de btw dagen hun prijzen aanpassen en daarmee een 'laagste prijs garantie' trigger zijn :P
Nee dat is helaas dan weer niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:45
Hallo hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden kan nergens op inet een antwoord vinden.

Als ik morgen tv X koop voor 400€ en ga terug met het bonnetje tijdens de btwdagen maar die tv is dan duurder, krijg je dan wel btwkorting op originele aankoopprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Marc_87 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:30:
[...]

Ik boedoel, geeft de MM ook/dus garantie op de laagste prijs als ze zelf de prijzen verlagen?
Met andere woorden, ik koop nu een TV in de MM, is volgende week in die MM 100 euro goedkoper en alsnog krijg ik die 100 euro terug?

Klinkt een beetje vreemd eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Fly-guy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:37:
[...]

Ik boedoel, geeft de MM ook/dus garantie op de laagste prijs als ze zelf de prijzen verlagen?
Met andere woorden, ik koop nu een TV in de MM, is volgende week in die MM 100 euro goedkoper en alsnog krijg ik die 100 euro terug?

Mediamarkt controleert dagelijks de prijzen.. Tijdens de BTW week zal Mediamarkt in veel gevallen de laagste prijs meten.. Kost een TV op dat moment bijvoorbeeld 899 bij BCC en bij MediaMarkt 784,29 met BTW korting (verkooprijs dus 949) dan hebben ze totaal geen reden om aan te passen.. MediaMarkt heeft dan immers de laagste prijs.,
IGC058 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:26:
Hallo hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden kan nergens op inet een antwoord vinden.

Als ik morgen tv X koop voor 400€ en ga terug met het bonnetje tijdens de btwdagen maar die tv is dan duurder, krijg je dan wel btwkorting op originele aankoopprijs?
Nee, de btw korting is geldig op de op dat moment geldige verkoopprijs.

Doordat Mediamarkt met dynamisch prijsbeleid werkt kan de verkoopprijs per dag verschillen.
Is de tv tijdens btw 499 verkoop dan krijg je op die prijs de btw korting en betaal je dus 499 / 1,21 =412,39
Dat wil zeggen dat je 12,39 kunt claimen onder de laagste prijsgarantie.

[ Voor 33% gewijzigd door Schizo007nl op 21-01-2015 21:06 ]

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Laatst online: 10:45
Schizo007nl schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:56:
[...]

Nee, de btw korting is geldig op de op dat moment geldige verkoopprijs.

Doordat Mediamarkt met dynamisch prijsbeleid werkt kan de verkoopprijs per dag verschillen.
Is de tv tijdens btw 499 verkoop dan krijg je op die prijs de btw korting en betaal je dus 499 / 1,21 =412,39
Dat wil zeggen dat je 12,39 kunt claimen onder de laagste prijsgarantie.
Bedankt voor het snelle antwoord, duidelijk verhaal dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Fly-guy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:37:
[...]

Jep je kan dan inderdaad terug gaan mits die TV mee doet met de actie.
IGC058 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:26:

Normaal doen ze dat niet maar zoals gezegd met een beetje onderhandelen lukt dat vaak wel.

Mij al twee jaar op rij gelukt, 2013 en 2014. Ook de L-lenzen meegekregen en de 70D body die niet mee deed.

[ Voor 5% gewijzigd door Marc_87 op 21-01-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Marc_87 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:09:
[...]

Jep je kan dan inderdaad terug gaan mits die TV mee doet met de actie.

[...]

Normaal doen ze dat niet maar zoals gezegd met een beetje onderhandelen lukt dat vaak wel.
Waarop zijn je beloftes gebaseerd? De regels omtrent laagste prijsgarantie zijn erg duidelijk en bieden weinig ruimte voor interpretatie.. het KAN dat een vestiging anders besluit, maar normaal gesproken krijg je het prijsverschil tussen de aangekochte prijs en de op dat moment geldende prijs in winkel..

Zie mijn eerdere post, drie reacties terug.. @ woensdag 21 januari 2015 20:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Ik kan geen beloftes maken maar je kan wel hard zijn zoals ik ben, niet de korting op de bon. Dan retourneer ik het product. Het is een gok die je maakt en het is met al mijn aankopen gelukt toch nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl

Apple is uitgesloten van deelname aan de BTW actie.. dus je bent aangewezen op het geluk en op de welwillendheid van de door jouw bezochte vestiging! De meeste vestigingen zullen niets doen (uitzonderingen daargelaten, maar daarvoor geldt ''in het verleden behaalde resultaten, bieden geen zekerheid voor de toekomst'' )

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc_87 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:09:
[...]

Mij al twee jaar op rij gelukt, 2013 en 2014. Ook de L-lenzen meegekregen en de 70D body die niet mee deed.
Ik heb zulk soort dingen eerder gelezen; ook met Nikon 70-200. Maar bij welk filiaal is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:45:
[...]

Ik heb zulk soort dingen eerder gelezen; ook met Nikon 70-200. Maar bij welk filiaal is dat dan?
Media Markt Utrecht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat er a meerdere keren is gezegd dat Apple producten niet meedoen blijf ik toch hopen!
Nu zit ik te twijfelen, de macbook air 13 is nu 899 euro. Ik wil hem als het kan morgen gewoon bij MM kopen. Of zal ik toch wachten tot de btw actie in hoop dat dit model er toch heel toevallig bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moogholland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 00:08
Ik heb vandaag "off the record" verzekerd gekregen van een mediamarkt medewerker dat de actie volgende week zeker zal gebeuren.
Wel zullen er veel uitzonderingen zijn..veel meer dan vorig jaar...helaas.

Ben benieuwd zoek nog wat Sonos One jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 12:55
moogholland schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:47:
Ik heb vandaag "off the record" verzekerd gekregen van een mediamarkt medewerker dat de actie volgende week zeker zal gebeuren.
Wel zullen er veel uitzonderingen zijn..veel meer dan vorig jaar...helaas.

Ben benieuwd zoek nog wat Sonos One jes.
Denk ook meer uitzonderingen.

Prijzen die niet meer aangepast mogen worden: Sony 42w705 was 479 begin januari, vorige week 548 en vandaag weer 479.. Met de korting wordt het 396.. Wordt wel erg goedkoop dus gok op een uitsluiting van de Sony W7 serie...

Sonos was vorig jaar een uitzondering, maar bij de kassa deed ie gewoon mee, een Play 5 gehaald toen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:42:
Ondanks dat er a meerdere keren is gezegd dat Apple producten niet meedoen blijf ik toch hopen!
Nu zit ik te twijfelen, de macbook air 13 is nu 899 euro. Ik wil hem als het kan morgen gewoon bij MM kopen. Of zal ik toch wachten tot de btw actie in hoop dat dit model er toch heel toevallig bij zit?
Als ik zo naar de prijzen kijk dan vermoed ik dat Bol.com, BCC en Mediamarkt reageren op de aanbiedingsprijs van Wehkamp, daar is ie in de aanbieding t/m 26-01. Dus dinsdag 27-01 kan de prijs zomaar weer naar 1029 gaan, zie Dixons, Apple en overige.
easydisk schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:59:
[...]

Denk ook meer uitzonderingen.

Prijzen die niet meer aangepast mogen worden: Sony 42w705 was 479 begin januari, vorige week 548 en vandaag weer 479.. Met de korting wordt het 396.. Wordt wel erg goedkoop dus gok op een uitsluiting van de Sony W7 serie...

Sonos was vorig jaar een uitzondering, maar bij de kassa deed ie gewoon mee, een Play 5 gehaald toen..
Prijzen wisselen dagelijks.. voor zover bekend doet alleen Apple niet mee..

MediaMarkt zal de prijswijzigingen goed in de gaten houden.. met als uitgangspunt de goedkoopste te zijn tijdens de "eventuele actie"

[ Voor 8% gewijzigd door Schizo007nl op 21-01-2015 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ben ook benieuwd of Nest meedoet met de Thermostat en Protect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reactie! Nu is de keuze nog moeilijk of ik voor wehkamp ga of MM. Lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekhj
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-08 13:06
Sorry hoor, maar er wordt verscheidene malen geroepen dat "Apple niet meedoet". Waar is dit op gebaseerd?? iPhones en iPads doen al jaren niet mee, maar iMacs en Macbooks wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Vandaag een oud-collega gesproken die tegenwoordig bij de MediaMarkt in Rotterdam werkt en hij gaf direct aan dat ik moest wachten tot de 28e. Hij en zijn collega's deden geen moeite om dat te ontkennen. Tijdens de Btw-dagen doen ze volgens hem niet aan Laagsteprijsgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
Draicon schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:37:
Vandaag een oud-collega gesproken die tegenwoordig bij de MediaMarkt in Rotterdam werkt en hij gaf direct aan dat ik moest wachten tot de 28e. Hij en zijn collega's deden geen moeite om dat te ontkennen. Tijdens de Btw-dagen doen ze volgens hem niet aan Laagsteprijsgarantie.
Ze mogen best aangeven niet aan de laagste prijsgarantie te doen, maar dat bepalen ze niet zelf. Je kunt niet even omdat het je niet goed uitkomt bepalen niet je aan je eigen belofte, die je constant propageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Laatst online: 25-06-2023
Hummed schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:57:
[...]

Ze mogen best aangeven niet aan de laagste prijsgarantie te doen, maar dat bepalen ze niet zelf. Je kunt niet even omdat het je niet goed uitkomt bepalen niet je aan je eigen belofte, die je constant propageert.
ze zijn slim ze maken veelal van de adviesprijs daar de btw vanaf en dat noemen ze de laagste prijs garantie ook al scheelt het een paar euro's :| had 3 jaar geleden een i3 gekocht was toen net uit en was super duur was die bij hun 499 met btw korting nog duurder dan de laagste prijs garantie toen paradigit 344 ik zei als jullie echt goed waren hadden jullie 344 + btw korting gedaan maar dat deden ze niet want anders gingen ze falliet ;( ;w ze vonden die 344 al erg haha ze zijden zo dit is wel heel goedkoop haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
niekhj schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:37:
Sorry hoor, maar er wordt verscheidene malen geroepen dat "Apple niet meedoet". Waar is dit op gebaseerd?? iPhones en iPads doen al jaren niet mee, maar iMacs en Macbooks wel toch?
Geen idee, maar in het verleden behaalde resultaten bieden sowieso geen garantie voor de toekomst :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Dat is ook mijn ervaring. Ik kijk elk jaar weer op tweakers rond voor de mm btw dagen. Telkens weer dezelfde opmerkingen:
- mm verhoogt de prijzen vlak ervoor (heb ik ze niet op kunnen betrappen)
- het is geen 21% korting! (My god leer lezen en rekenen...)
- Apple doet niet mee
- je kan tijdens die dagen niets bestellen, op = op.

Grappig: ik koop al jaren elk jaar een iMac of MacBook tijdens de mm btw dagen en heb zelfs in 1 vestiging gewoon mogen bestellen waarna ik 3 weken later het allernieuwste model MacBook kon ophalen omdat deze net 1 week voor ophalen uitkwam.

Mijn ervaring is dat het per vestiging en verkoper verschilt. Mm Utrecht wilde helemaal niets doen terwijl de mm in Alkmaar (geloof ik dat het was) wel wilde bestellen.

Je hoort van mede tweakers dan gek genoeg weer andere, wisselende verhalen.

Elk jaar weer roepen dat Apple niet meedoet, terwijl dat achteraf alleen voor iPhone en iPad blerk te gelden. En dan blijkt dat sommige vestigingen wel korting op iPads gaven. Vreemd.

Hopelijk scherpen ze nu niet ineens de regels aan en ga ik gewoon een nieuwe iMac 27 inch kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
cangri schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:02:
[...]

ze zijn slim ze maken veelal van de adviesprijs daar de btw vanaf en dat noemen ze de laagste prijs garantie ook al scheelt het een paar euro's :| had 3 jaar geleden een i3 gekocht was toen net uit en was super duur was die bij hun 499 met btw korting nog duurder dan de laagste prijs garantie toen paradigit 344 ik zei als jullie echt goed waren hadden jullie 344 + btw korting gedaan maar dat deden ze niet want anders gingen ze falliet ;( ;w ze vonden die 344 al erg haha ze zijden zo dit is wel heel goedkoop haha :)
Eerlijk gezegd vind ik dat er in dat geval wel wordt gehouden aan de laagste prijsgarantie, maar dat is mijn mening. Als ze de prijs van paradigit matchen zijn ze en de laagste, en zitten ze lager dan de no-tax prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Laatst online: 25-06-2023
Hummed schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:14:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik dat er in dat geval wel wordt gehouden aan de laagste prijsgarantie, maar dat is mijn mening. Als ze de prijs van paradigit matchen zijn ze en de laagste, en zitten ze lager dan de no-tax prijs.
is ook geef je wel gelijk maar dan naai je wel de consument met de zin van laagste en vooral tijdens de btw dagen... O-) dus heeft ze voor en zeker ook nadelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specialist89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-08 16:29
niekhj schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:37:
Ipads en Iphones hebben inderdaad nooit meegedaan, dit jaar zijn daar dus de Imacs en Macbooks bijgekomen.
Geloof het nou maar er zullen alleen een paar cto's komen wat kan verschillen per verstiging ;)

De medewerkers van de MM in Den Haag en Rijswijk zijn de trouwens de bron, deze hadden de voorwaarden van de actie op zak.

[ Voor 18% gewijzigd door Specialist89 op 22-01-2015 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je deze week iets koopt dan heb je toch ook recht op geld terug als volgende week jouw product meedoet met de BTW actie? Edit: Ik lees net dat het wel kan :).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2015 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specialist89
  • Laatst online: 31-08 16:29
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 01:59:
Als je deze week iets koopt dan heb je toch ook recht op geld terug als volgende week jouw product meedoet met de BTW actie?
Als het product op voorraad is wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specialist89 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 02:02:
[...]

Als het product op voorraad is wel.
Dat verschilt ook weer per filiaal, in Almere zeggen ze dat het niets uit maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch ben heb ik gisteren een prijsverhoging gezien op de website.

Ik heb interesse in een TV, Sony 55w805b. De prijs stond dinsdag op 978,-- en een dag later op 1049,--.

Ik vinden een spontane verhoging van 71,-- in de week voorafgaand aan de actie best wel veel.

Ik heb een screenshot van de pagina uit het cache van google waarop duidelijk te zien is dat de prijs op 21-01-2015 , 978,-- was.

Als de prijs niet is gezakt tijdens de actie zal ik ze daarmee eens "confronteren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:06:
Toch ben heb ik gisteren een prijsverhoging gezien op de website.

Ik heb interesse in een TV, Sony 55w805b. De prijs stond dinsdag op 978,-- en een dag later op 1049,--.

Ik vinden een spontane verhoging van 71,-- in de week voorafgaand aan de actie best wel veel.

Ik heb een screenshot van de pagina uit het cache van google waarop duidelijk te zien is dat de prijs op 21-01-2015 , 978,-- was.

Als de prijs niet is gezakt tijdens de actie zal ik ze daarmee eens "confronteren".
Het staat een ondernemer toch vrij om z'n eigen prijs te bepalen? Zoals het jou vrij staat om bij die onderneming iets te kopen, of juist niet te kopen? Wat ik niet begrijp is welk recht je meent te kunnen hebben op een prijs van product Y op datum X. Want dat de prijs lager is dan 978 euro tijdens de (eventuele) BTW actie, dat is een ding wat zeker is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 08:37
Lees ik nou dat iMac's en MacBooks niet meedoen dit jaar? Heeft iemand een bron daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:12:
[...]

Het staat een ondernemer toch vrij om z'n eigen prijs te bepalen? Zoals het jou vrij staat om bij die onderneming iets te kopen, of juist niet te kopen? Wat ik niet begrijp is welk recht je meent te kunnen hebben op een prijs van product Y op datum X. Want dat de prijs lager is dan 978 euro tijdens de (eventuele) BTW actie, dat is een ding wat zeker is. ;)
Ik lees veel over de 'regels' omtrent het verhogen van de prijzen voorafgaand deze actie. Zo is er door MM uitspraak gedaan, na een uitzending van Radar, de prijzen 2 weken voordat de actie start niet meer te verhogen.

Tuurlijk kom ik onder die 978 euro tijdens de actie. Maar een kortingsactie houden en vlak daarvoor de prijs verhogen om de korting binnen de perken te houden is niet heel netjes toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Sunri5e schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:14:
Lees ik nou dat iMac's en MacBooks niet meedoen dit jaar? Heeft iemand een bron daarvan?
Elk jaar wordt gezegd dat Apple producten niet meedoen, en elk jaar blijken er toch weer genoeg Apple producten mee te doen. Probeer bij je lokale MM en kijk hoe ver je komt.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:22:
[...]

Ik lees veel over de 'regels' omtrent het verhogen van de prijzen voorafgaand deze actie. Zo is er door MM uitspraak gedaan, na een uitzending van Radar, de prijzen 2 weken voordat de actie start niet meer te verhogen.

Tuurlijk kom ik onder die 978 euro tijdens de actie. Maar een kortingsactie houden en vlak daarvoor de prijs verhogen om de korting binnen de perken te houden is niet heel netjes toch?
Meestal "verhogen" ze de prijs niet maar "liepen er lang lopende acties op dat product toevallig net af".

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coach4All schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:33:
[...]

Meestal "verhogen" ze de prijs niet maar "liepen er lang lopende acties op dat product toevallig net af".
Tja, daar valt weinig tegen te doen natuurlijk.

Ik ga wel kijken tijdens de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:22:
[...]

Ach, ze hebben deze week ook zat prijzen verlaagd. Zou dat ook niet mogen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loenerd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:20:
[...]

Ach, ze hebben deze week ook zat prijzen verlaagd. Zou dat ook niet mogen dan?
Tuurlijk. Alleen lees ik op veel sites dat ze niet "mogen" verhogen.

Heel grof voorbeeld: bij AH verhogen ze de prijzen ook niet voordat de Hamsterweken beginnen (gecheckt!).

Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat het een vreemde zaak is om vlak voor je actie de prijzen te verhogen. Natuurlijk is het een slimme zet omdat er meer dan genoeg mensen zijn die niet aan prijsvergelijking doen. Maar als je dat wel doet komt het nogal "naaierig" over.

Uiteraard ga ik de Tv, als hij niet is uitgesloten, kopen. Het scheelt me alsnog een paar tientjes met de concurrent, maar mijn persoonlijke mening is dat ik het niet heel erg netjes vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Laatst online: 10-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:46:
[...]

Tuurlijk. Alleen lees ik op veel sites dat ze niet "mogen" verhogen.

Heel grof voorbeeld: bij AH verhogen ze de prijzen ook niet voordat de Hamsterweken beginnen (gecheckt!).

Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat het een vreemde zaak is om vlak voor je actie de prijzen te verhogen. Natuurlijk is het een slimme zet omdat er meer dan genoeg mensen zijn die niet aan prijsvergelijking doen. Maar als je dat wel doet komt het nogal "naaierig" over.

Uiteraard ga ik de Tv, als hij niet is uitgesloten, kopen. Het scheelt me alsnog een paar tientjes met de concurrent, maar mijn persoonlijke mening is dat ik het niet heel erg netjes vind.
De regel is in het leven geroepen doordat jaren terug de prijzen massaal werden verhoogd, en dan heb ik het echt over het grootste deel van het assortiment. Wat er nu gebeurd is dat Mediamarkt gewoon zijn spiders en prijzensysteem laat werken, en dat het gewoon doordraait alsof het een normale week is, met zijn gangbare verlagingen en verhogingen. Niets mis mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:34
Gedurende de actie zal er naar ik verwacht geen artikelen worden aangevuld?

m.a.w....als het apparaat in het vak niet meer te vinden is..heeft het geen zin om 1 dag later terug te komen en te kijken of er nieuwe voorraad is binnengekomen...toch? :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
-edit-

[ Voor 99% gewijzigd door This-is-life op 22-01-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 16:23
yonexfreak schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:38:
Gedurende de actie zal er naar ik verwacht geen artikelen worden aangevuld?

m.a.w....als het apparaat in het vak niet meer te vinden is..heeft het geen zin om 1 dag later terug te komen en te kijken of er nieuwe voorraad is binnengekomen...toch? :)
Juist wel....je kan het het beste gewoon even vragen denk ik...

Anders is de winkel na één dag erg leeg :*)

Ik kan me herinneren dat we altijd het hele magazijn volgestouwd hadden met apparatuur welke aangevuld kon worden (voornamelijk laptops waren dat op mijn afdeling)

En ook dat we vorig jaar vanwege hogere belangstelling dan verwacht op de donderdag van alles bijbesteld hebben wat vrijdag/zaterdag de winkel in gegaan is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MBA 13 is nu al op de site uitverkocht, ik ga denk ik maar vanmiddag even zelf naar de winkel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je een BCC in de buurt van de MM hebt in jouw regio, dan is mogelijk een betere tactiek om bij start van de BTW actie naar BCC te gaan (er van uitgaande dat het daar rustiger is) en je product met dezelfde prijs daar te kopen. Althans dat is mijn plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BCC webwinkel doet ook altijd mee. Tenminste de vorige keren, zelfs toen MM online nog niet meedeed :).

Het verhogen van de prijzen is een bekende tactiek van de MM. Doen ze altijd en altijd zijn er hier weer medewerkers die komen melden dat er niets van klopt. Elk jaar weer. Uiteindelijk moet je kijken of de korting voldoende is tijdens de BTW dagen. De prijzen zijn lager, maar hoeveel lager is de vraag.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Stel dat ik in Uden woon en de Media Markt zit in Eindhoven (30km verderop) en de BCC ook. Dan bevind ik me technisch gezien buiten die 15km straal. Zou dat een probleem zijn voor de verzending? In dat geval kan je namelijk prima online shoppen bij BCC en je product thuis laten bezorgen. Dat zou helemaal perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als MM online meedoet dan maakt de afstand sowieso niets uit. Als MM online niet meedoet dan kan het alsnog zo zijn dat BCC online wel meedoet en dan maakt de afstand ook niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om bij BCC ook de korting terug te vragen bij hun btw actie? Dus als ik nu een laptop koop en vervolgens terug kom met de bon en het product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:39:
Is het mogelijk om bij BCC ook de korting terug te vragen bij hun btw actie? Dus als ik nu een laptop koop en vervolgens terug kom met de bon en het product?
Als ze het niet doen dan geef je het product terug (mag volgens http://www.bcc.nl/klantenservice/annuleren-en-retourneren ) en vervolgens koop je het opnieuw voor de lagere prijs. Ik vermoed dat als je aangeeft dit te willen doen, ze het direct regelen.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enigmafan schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:47:
[...]

Als ze het niet doen dan geef je het product terug (mag volgens http://www.bcc.nl/klantenservice/annuleren-en-retourneren ) en vervolgens koop je het opnieuw voor de lagere prijs. Ik vermoed dat als je aangeeft dit te willen doen, ze het direct regelen.
Oke dankje voor je reactie! Ik ga het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:39:
Tot twee weken na aankoop kan je het verschil terugvragen bij BBC; ze weten zelf ook wel dat het anders gewoon teruggebracht wordt / opnieuw gekocht en direct geretourneerd wordt met de oude bon

[ Voor 19% gewijzigd door henri86 op 22-01-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik ben erg benieuwd of BCC gaat controleren of specifieke artikelen wel/niet meedoen aan de actie bij Media Markt. Stel dat Apple officieel niet meedoet, maar je bij Media Markt ziet dat bijvoorbeeld de instap Air met BTW korting wordt verkocht vanuit coulance MM. Wat zou BCC in zo'n geval doen? Ik kan me niet voorstellen dat MM per product een nieuwe online prijs publiceert wat het kost tijdens de BTW actie ter vergelijk voor BCC. Dus hoe ga je die bewijslast overdragen?

[ Voor 4% gewijzigd door Aghanim op 22-01-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:55
BCC gaat inderdaad mee met de BTW actie. Echter geven ze via de klantenservice aan dat de prijs digitaal te controleren moet zijn, dan pas gaan ze mee. Ook moet het op producten die voorradig zijn bij de Mediamarkt. Ik wil namelijk een Miele wasmachine aanschaffen, de Miele WKG 120 WCS. Echter is hij tijdelijk niet op voorraad, zucht. Ze hebben hem in de winkel hier in de buurt ook niet op voorraad. Bij de BCC kunnen ze hem echter wel gewoon leveren.

Heeft iemand ervaring met dit en kan hij / zij mij hier meer over vertellen? Hoe wordt er door de BCC gecontroleerd? Misschien dat deze vraag ook wel bij meerdere mensen speelt.

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:59

gex

De gekste

Zanzibar-1337 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:51:

Heeft iemand ervaring met dit en kan hij / zij mij hier meer over vertellen? Hoe wordt er door de BCC gecontroleerd? Misschien dat deze vraag ook wel bij meerdere mensen speelt.
2 Jaar geleden een tablet aangschaft bij de BCC tijdens de mediamarkt BTW dagen, hier werd de prijs gecontroleerd via de website van de MM. Na een paar dagen werd hij bij MM goedkoper, teruggegaan naar BCC en direct prijsverschil contant terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:55
gex schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:17:
[...]

2 Jaar geleden een tablet aangschaft bij de BCC tijdens de mediamarkt BTW dagen, hier werd de prijs gecontroleerd via de website van de MM. Na een paar dagen werd hij bij MM goedkoper, teruggegaan naar BCC en direct prijsverschil contant terug gekregen.
Aha, aangezien hij niet voorradig is op de webshop, zullen ze de prijs dan ook wel niet gaan aanpassen vrees ik.. Balen.. |:(

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen-
  • Laatst online: 13-02-2023
Iemand enig idee of monitoren mee gaan doen aan de actie? En dan in het bijzonder deze: pricewatch: LG 25UM65-P Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:47
Coen- schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:47:
Iemand enig idee of monitoren mee gaan doen aan de actie? En dan in het bijzonder deze: pricewatch: LG 25UM65-P Zwart
Lijkt me van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 20:55
Coen- schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:47:
Ik zou van tevoren wel een keer ernaar gaan kijken. Ik heb heel lang zitten twijfelen tussen de 25" en de 29" inch en uiteindelijk voor die laatste gekozen. De 25" is toch best wel heel smal in de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:31
Zingo schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:21:
[...]

Ik zou van tevoren wel een keer ernaar gaan kijken. Ik heb heel lang zitten twijfelen tussen de 25" en de 29" inch en uiteindelijk voor die laatste gekozen. De 25" is toch best wel heel smal in de hoogte :)
Ik zou die 25 inch versie ook afraden. Qua hoogte is een 29 inch 21:9 exact even hoog als een 23 inch 16:9, een 25 ultrawide is eerder vergelijkbaar met een 20 inch normaal scherm. Als je gezien de breedte geen plaats hebt voor een 29 ultrawide, neem dan een normale 24inch of iets dergelijks.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sammy09
  • Laatst online: 04-11-2024
Iemand een idee of andere bedrijven dan BCC, zoals MyCom en Dixons bijv., ook mee gaan met de prijzen van de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Lijkt mij niet, zij hebben geen laagste prijs garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Ik heb te horen gekregen dat er bij de camera's één merk mee doet: of Nikon of Canon. Verder niets.
Iemand anders nog info hierover? Ik had m'n oog op de Sony a6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dit zag ik op de website van een vestiging:

Aangepaste openingstijden
Woensdag 28 januari: 10:00 - 22:00 uur
Donderdag 29 januari: 10:00 - 22:00 uur
Vrijdag 30 januari: 10:00 - 22:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
'een vestiging'? Zonder meer informatie is dat vrij nutteloze informatie, zeker gezien er zat vestigingen zijn die sowieso al die openingstijden hebben ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:35
Zanzibar-1337 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:51:
BCC gaat inderdaad mee met de BTW actie. Echter geven ze via de klantenservice aan dat de prijs digitaal te controleren moet zijn, dan pas gaan ze mee. Ook moet het op producten die voorradig zijn bij de Mediamarkt. Ik wil namelijk een Miele wasmachine aanschaffen, de Miele WKG 120 WCS. Echter is hij tijdelijk niet op voorraad, zucht. Ze hebben hem in de winkel hier in de buurt ook niet op voorraad. Bij de BCC kunnen ze hem echter wel gewoon leveren.

Vorig jaar had ik een drietal drogers op het oog. 2 daarvan waren bij de MM online leverbaar en 1 was dus niet beschikbaar die ik wilde hebben. Ik ben bij de BCC binnen gelopen en daar stonden alle 3 de drogers voor de BTW weg ermee prijs. Dus ik zeg tegen de verkoper doe mij die maar. Waarop hij alleen ging checken of deze nog in het BCC magazijn op voorraad was, want anders mocht hij hem niet meer voor deze prijs leveren.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Ter info, was vanavond even bij Mediamarkt Groningen, maar ze hadden geen 128 en 256 GB macbook pro's 13 inch meer.
Wanneer er weer voorraad zou zijn: "waarschijnlijk na volgend weekend" (dus niet dit weekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Prosac2010 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:21:
Ter info, was vanavond even bij Mediamarkt Groningen, maar ze hadden geen 128 en 256 GB macbook pro's 13 inch meer.
Wanneer er weer voorraad zou zijn: "waarschijnlijk na volgend weekend" (dus niet dit weekend).
Ben je bij beide geweest? We hebben er nu 2, miss dat de andere nog wat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Ruben1075 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:36:
[...]

Ben je bij beide geweest? We hebben er nu 2, miss dat de andere nog wat heeft.
Hij keek ook bij de voorraad bij de andere (Westerhaven), maar die hadden er 2 en dat waren volgens hem dan degene die in de winkel stonden als showmodel.

Nou ga ik er al zo ongeveer vanuit dat Apple niet meedoet aan de actie, maar toch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Hahn schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:43:
'een vestiging'? Zonder meer informatie is dat vrij nutteloze informatie, zeker gezien er zat vestigingen zijn die sowieso al die openingstijden hebben ;)
http://www.mediamarkt.nl/...rdam-West,136953,-11.html

Deze heeft gwijzigde openingstijden

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Laatst online: 12-02-2023
Mbt het omhoog gooien van de prijzen, ik neem aan dat de laagste prijs garantie gewoon geld? Ik bedoel iets kost bij bv mycom en mm beiden 200 euro maar tijdens de btw actie kost het bij de mm opeens 240 euro dan wordt de basis prijs, als je garantie claimt, gewoon 200 euro en daar gaat dan nog eens die btw korting vanaf?

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
jezzer schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 01:32:
Mbt het omhoog gooien van de prijzen, ik neem aan dat de laagste prijs garantie gewoon geld? Ik bedoel iets kost bij bv mycom en mm beiden 200 euro maar tijdens de btw actie kost het bij de mm opeens 240 euro dan wordt de basis prijs, als je garantie claimt, gewoon 200 euro en daar gaat dan nog eens die btw korting vanaf?
de laagste prijs garantie geldt toch helemaal niet i.c.m. kortingsacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Kweet nie, das beetje mijn vraag :)
mschol schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 01:35:
[...]

de laagste prijs garantie geldt toch helemaal niet i.c.m. kortingsacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Het leuke is dat de prijsgarantie een garantie is en geen actie. De medewerkers zullen proberen het als actie neer te zetten om zo verlies te vermijden, maar laat je zo niet om de tuin leiden.
Edit: als de prijs bij mm 240 is en daar gaat btw vanaf dan wordt de prijs 198,35. Dit is de uiteindelijke prijs die je dan krijgt. Misschien kun je er dan nog wat vanaf praten maar in principe houden ze zich dan aan de geen-btw actie en laagste prijsgarantie.

[ Voor 40% gewijzigd door Hummed op 23-01-2015 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hummed schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 01:38:
Het leuke is dat de prijsgarantie een garantie is en geen actie. De medewerkers zullen proberen het als actie neer te zetten om zo verlies te vermijden, maar laat je zo niet om de tuin leiden.
Edit: als de prijs bij mm 240 is en daar gaat btw vanaf dan wordt de prijs 198,35. Dit is de uiteindelijke prijs die je dan krijgt. Misschien kun je er dan nog wat vanaf praten maar in principe houden ze zich dan aan de geen-btw actie en laagste prijsgarantie.
er zitten gewoon kleine lettertjes bij die acties uitsluiten als ik mij niet vergis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
De prijzen in de winkel zijn dan al aangepast, het gaat er niet bij de kassa pas af ... Dus met het voorbeeld van boven ligt het gewoon in de winkel voor 198,xx (iirc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekent dit dat er nog extra korting van de macbook air (899) afgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomerJ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-07 21:21
Ik ga volgende week denk ik de Acer Aspire VN7 halen. http://www.mediamarkt.nl/...0,1648972.html?langId=-11

Staat er nu voor 1300 euro op, zelfde prijs als de goedkoopste op pricewatch. Dan is het wel een leuke korting. Of zijn (dure) laptops voorgaande jaren uitgesloten van deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 12-09 14:24
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:06:
Betekent dit dat er nog extra korting van de macbook air (899) afgaat?
Apple doet meestal niet mee aan dit soort acties. Dus lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi22
  • Laatst online: 31-07 15:58
Ik zag op www.btwkorting.nl een update, zij bevestigen dat de actie de 28e gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimi22 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:16:
Ik zag op www.btwkorting.nl een update, zij bevestigen dat de actie de 28e gaat beginnen.
heey, bedankt ik dacht eerst dat deze website niet meer updaten maar ze hadden dus wel een tijd geleden al juiste informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren naar de MM geweest. Een medewerker bevestigde inderdaad de btw actie en bevestigde ook dat apple uitgesloten is. Helaas! Ik ga hem dus maar voor de normale prijs halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-07-2023
Sinds enkele dagen staat er een folder op deze website http://www.foldersenkrant...ctie-mediamarkt-2015.html, weet echter niet of deze echt is of niet. In principe hebben de jongeren die de foldertjes in de bus doen deze al in huis. Dus het zou de echte folder kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:15
@Arsie: volgens mij is het exact dezelfde folder als die een paar weken geleden was gelekt via de website van mediamarkt zelf. Er stonden zelfs nog commentaren in van medewerkers over wat er niet goed aan was. Ga er dus vanuit dat de folder op die website niet de definitieve folder is zoals wij hem te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
Arsie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 17:14:
Sinds enkele dagen staat er een folder op deze website http://www.foldersenkrant...ctie-mediamarkt-2015.html, weet echter niet of deze echt is of niet. In principe hebben de jongeren die de foldertjes in de bus doen deze al in huis. Dus het zou de echte folder kunnen zijn.
Als mijn verwachting juist is, liggen de folders nu bij de drukker. Bij de vorige acties kreeg ik de folder namelijk op zaterdag al binnen(krijg sowieso altijd de MM-folder op zaterdag ;) ), want volgens mij brengt Mediamarkt geen aparte folder uit voor komende maandag en dinsdag. Nog even afwachten dus, maar het zal niet lang meer duren voor de werkelijke folder binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:40:
Ik ben gisteren naar de MM geweest. Een medewerker bevestigde inderdaad de btw actie en bevestigde ook dat apple uitgesloten is. Helaas! Ik ga hem dus maar voor de normale prijs halen ;)
Ik zou voor de zekerheid gewoon even afwachten. Je weet het pas zeker bij de actie zelf. Die 3 dagen maakt ook niet meer uit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Aghanim schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:23:
[...]

Ik zou voor de zekerheid gewoon even afwachten. Je weet het pas zeker bij de actie zelf. Die 3 dagen maakt ook niet meer uit nu.
Geen probleem als het nu gekocht word. Als de Apple straks toch meedoet dan loopt XeNeRgY de MM in en vraagt het verschil met de BTW actie terug ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MrJames op 23-01-2015 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJames schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:29:
[...]

Geen probleem als het nu gekocht word. Als de Apple straks toch meedoet dan loopt XeNeRgY de MM in en vraagt het verschil met de BTW actie terug ;)
Word het wel lastig om hem nog in de verpakking te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Nee. Het is óf de BTW-actie óf de laagsteprijsgarantie. Niet allebei. Als je door de BTW-actie goedkoper uit bent dan bij de concurrent, dan is dat al de laagste prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:04
Verbaasde me vandaag over het liegen van medewerkers. Belde naar Amersfoort. Medewerkster beweerde bij hoog en bij laag niet te weten van een op handen zijnde BTW-actie.
Zojuist in Ede geweest. In het langslopen hoorde ik een medewerker tegen (potentiele) kopers uitleggen dat ze volgende week terug konden komen om het verschil met de dan geldende prijs terug te krijgen. Collega op een andere afdeling wist helemaal van niets.... Wat een farce....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Cranberry schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 19:09:
Verbaasde me vandaag over het liegen van medewerkers. Belde naar Amersfoort. Medewerkster bewaarde bij hoog en bij laag niet te weten van een op handen zijnde BTW-actie.
Zojuist in Ede geweest. In het langslopen hoorde ik een medewerker tegen (potentiele) kopers uitleggen dat ze volgende week terug konden komen om het verschil met de dan geldende prijs terug te krijgen. Collega op een andere afdeling wist helemaal van niets.... Wat een farce....
Je snapt toch zeker wel dat het helemaal niet de bedoeling is om als medewerker over zo'n actie te praten, aangezien er mil-joe-nen euro's in omgaan? Een béétje begrip heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Laatst online: 11-08 08:56
Ik heb vandaag maar een MBA opgepikt in de MM Rotterdam Centrum om de drukte voor te zijn. De medewerker daar vertelde me dat enkele Macbooks 'scherper geprijsd' zullen worden. We zullen zien.

Ik vind de XPS 13 (2015) stiekem ook erg kek, maar de instap-modellen laten nog op zich wachten. Wellicht dat deze a.s. woensdag verschijnen. De MBA laat ik nog even lekker gesealed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
MrJames schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:29:
[...]

Tenzij het product dan al uitverkocht is, al kun je het dan altijd alsnog terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Ik heb ook maar alvast besteld wat ik wil hebben, het is nu tenminste op voorraad op de webshop dus als er idd een btw actie is en de prijs van dat product is lager vraag ik direct het verschil terug.

Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]

Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".

Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!

Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.