Fly-guy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:37:
[...]
Ik boedoel, geeft de MM ook/dus garantie op de laagste prijs als ze zelf de prijzen verlagen?
Met andere woorden, ik koop nu een TV in de MM, is volgende week in die MM 100 euro goedkoper en alsnog krijg ik die 100 euro terug?
Klinkt een beetje vreemd eigenlijk..
Mediamarkt controleert dagelijks de prijzen.. Tijdens de BTW week zal Mediamarkt in veel gevallen de laagste prijs meten.. Kost een TV op dat moment bijvoorbeeld 899 bij BCC en bij MediaMarkt 784,29 met BTW korting (verkooprijs dus 949) dan hebben ze totaal geen reden om aan te passen.. MediaMarkt heeft dan immers de laagste prijs.,
IGC058 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:26:
Hallo hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden kan nergens op inet een antwoord vinden.
Als ik morgen tv X koop voor 400€ en ga terug met het bonnetje tijdens de btwdagen maar die tv is dan duurder, krijg je dan wel btwkorting op originele aankoopprijs?
Nee, de btw korting is geldig op de op dat moment geldige verkoopprijs.
Doordat Mediamarkt met dynamisch prijsbeleid werkt kan de verkoopprijs per dag verschillen.
Is de tv tijdens btw 499 verkoop dan krijg je op die prijs de btw korting en betaal je dus 499 / 1,21 =412,39
Dat wil zeggen dat je 12,39 kunt claimen onder de laagste prijsgarantie.
[
Voor 33% gewijzigd door
Schizo007nl op 21-01-2015 21:06
]
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.