☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hier hetzelfde, en ook nog na elke stap opnieuw in moeten loggen waarna hij weer blijft hangen en je opnieuw kan beginnenDr StrangeLove schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:22:
Bah, artikel is uit mijn winkelwagen verwijderd omdat ik niet door ideal kwam. Zul je zien dat ie straks niet meer te verkrijgen is. Jammer dat ze de site niet in de lucht kunnen houden. Ze hadden deze drukte toch zeker wel verwacht?
Beetje schijnvertoning.
Ga wel naar BCC
Bye bye MM

“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot

hah ik heb hem ook net besteld. Ben benieuwd of ze wel genoeg voorraad hebben.Super Cow schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:25:
Het is mij ook gelukt om de Asus N551JK-CN157H te kopen voor 661 euro.
..
Geld is van de rekening afgeschreven.
Ik hoop een waardige upgrade van mijn Compal IFL90 die ik nu nog gebruik (dikke 7 jaar oud)
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Verwijderd
Wss wel, ik bestel het zaterdagchopper88 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:24:
[...]
Dude jij stelt zoveel vragen, wat je wil hebben is straks al lang weg
dat krijgt iedereen. die d3200 is gewoon niet verkrijgbaar, net zoals bij bcc ineens bijna niet verkrijgbaar voor die prijs.fommes schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:27:
Is er iemand die de d3200 of d5200 in zn winkelmandje krijgt? ik krig steeds de melding kon artikel xyz niet in winkelmandje plaatsen
Verwijderd
Verticale prijsafspraken, vermoed ik. Zijn overigens verboden in de EU.chopper88 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:19:
[...]
Yes, viel me ook al op, al de hele week leek het hierop af te stevenen...
Ik baal flink, maar denk dat dat eerder aan Nikon te wijten is, als aan MM als Canon zo loyaal mee doet. Helemaal bizar dat nu zelfs de duurdere bodies en L objectieven niet zijn uitgesloten...
Tja, rood en rood.
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Verwijderd
Net mediamarkt gebeld en ja hoor de Panasonic is gewoon leverbaar in de winkel. BCC wou hier helaas niet in meegaan. Echter is naar Mediamarkt ook niet echt een optie omdat er op dit moment ruim 400 man voor de deur staat voordat ze naar binnen kunnen.Azrael schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:59:
[...]
Dat is niet zo gek, ze passen alleen de prijs aan van producten die de mediamarkt in de webshop verkoopt, dat geldt alleen voor die 2. (Die Panasonic staat wel in de webshop maar is niet op voorraad, zal dus waarschijnlijk tijdens de actie ook niet te koop zijn).
Je kunt er dus wel vanuit gaan dat de andere drie ook niet in prijs verlaagd worden.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
de 18-105mm doet het trouwens wel.fommes schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:27:
Is er iemand die de d3200 of d5200 in zn winkelmandje krijgt? ik krig steeds de melding kon artikel xyz niet in winkelmandje plaatsen
Vond het trouwens tegen alle verwachtingen in dat de laptop tot een paar dagen voor de actie op €899 stond en op het laatste moment zakte naar €799. Hierover is vervolgens ook de korting berekend.
Ik beschuldig mediamarkt niet van het omhoogooien van de prijzen voor de actie, maar ik had ook niet verwacht dat ze een dergelijke prijsverlaging op het laatste moment voor de actie nog door zouden voeren.
Verder klaag ik niet, erg netjes van mediamarkt om in dit geval ook gewoon de korting over de laatste prijs te berekenen vind ik.
Site was traag, echter geduld is een schone zaak
“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot
Flink genaai dan, ik wilde hem 4 dagen geleden bestellen, toen was hij nog "voor 22:00 besteld morgen in huis" ik kwam er achter dat die btw actie was, dus ik denk ik wacht even, kan ik hem nog niet bestellenJustie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:28:
[...]
dat krijgt iedereen. die d3200 is gewoon niet verkrijgbaar, net zoals bij bcc ineens bijna niet verkrijgbaar voor die prijs.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
"U heeft geen artikelen in uw mandje zitten. Winkel verder"
Welkom bij de club, zowat alles van Nikon is verdwenen, en wat nog wel in de webshop staat lijk je niet normaal te kunnen bestellen...fommes schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:30:
[...]
Flink genaai dan, ik wilde hem 4 dagen geleden bestellen, toen was hij nog "voor 22:00 besteld morgen in huis" ik kwam er achter dat die btw actie was, dus ik denk ik wacht even, kan ik hem nog niet bestellen
Verwijderd
Wat? Die zonnekap mag je ook niet bestellen?chopper88 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:31:
[...]
Welkom bij de club, zowat alles van Nikon is verdwenen, en wat nog wel in de webshop staat lijk je niet normaal te kunnen bestellen...

Joepie en nu ook m'n bestelling in dit lijstjeOsiris schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:21:
[...]
Goed bezig MediaMarktEn de GoPro zit nog in m'n winkelmandje
Ben stiekem wel benieuwd wanneer 'ie uitverkocht is
Wel gaar dat ze 'em "GoPro HD Hero 4" noemen. GoPro noemt 't nergens (meer?) "HD" o.i.d. En wat de "Adventure"-editie is mag Joost weten. Wordt ook nergens genoemd op GoPro.com
[ Voor 14% gewijzigd door Osiris op 28-01-2015 18:34 ]
Hier stond ik ook erg van te kijken, maar dit is misschien wel omdat de dixons hem als eerste naar 800 deed, niet dat dat erg was ofzoMvdPM schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:30:
Vond het trouwens tegen alle verwachtingen in dat de laptop tot een paar dagen voor de actie op €899 stond en op het laatste moment zakte naar €799. Hierover is vervolgens ook de korting berekend.
Ik beschuldig mediamarkt niet van het omhoogooien van de prijzen voor de actie, maar ik had ook niet verwacht dat ze een dergelijke prijsverlaging op het laatste moment voor de actie nog door zouden voeren.

Ja, want die is al zo duur.Zidanexo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:35:
Jammer dat de Google Chromecast niet in prijs verlaagt is, ik hoopte dat dat product wel in aanmerking kwam
Verwijderd
Die paar euro maakt het verschil ook niet echt.Zidanexo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:35:
Jammer dat de Google Chromecast niet in prijs verlaagt is, ik hoopte dat dat product wel in aanmerking kwam
Dat had ik ook verwacht inderdaad!Zidanexo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:35:
Ben ook al een half uur aan t klikken, denk dat ik even een uurtje rust neem
toch weer een paar euroVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:36:
[...]
Die paar euro maakt het verschil ook niet echt.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Reviews zijn er niet/amper, maar zijn broertje (48pfk5509) zag er prima uit in de showroom
Ik heb het in m'n mandje zitten, ik had het nog in m'n chrome sessie van van de weekchopper88 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:31:
[...]
Welkom bij de club, zowat alles van Nikon is verdwenen, en wat nog wel in de webshop staat lijk je niet normaal te kunnen bestellen...
de d3200 18-55?fommes schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:37:
[...]
Ik heb het in m'n mandje zitten, ik had het nog in m'n chrome sessie van van de weekkijken of ik af kan rekenen..
Als je ambilight geweldig vind okay.. maar zou anders liever voor de sony gaan.EvilVoiceZ schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:36:
Na een dik half uur gelukt om de Philips 48PFK5709 (412,-) te bestellen![]()
Reviews zijn er niet/amper, maar zijn broertje (48pfk5509) zag er prima uit in de showroom
ergenis heb ik toch al, de website is amper bereikbaar.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:38:
[...]
En een hoop ergernis, wachttijd enz. Kost ook geld/plezier.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Zeg maar gerust niet.donald_dick schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:38:
[...]
ergenis heb ik toch al, de website is amper bereikbaar.
Network Access Message: The page cannot be displayed
Daarom ben ik al blij dat ik hem gewoon al thuis heb liggen en nu morgen op me gemakje kan gaan claimenOsiris schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:33:
[...]
Joepie en nu ook m'n bestelling in dit lijstje
[...]
Ben stiekem wel benieuwd wanneer 'ie uitverkocht isVolgens mij is 'ie best populair, in dit topic al 3 personen
Wel gaar dat ze 'em "GoPro HD Hero 4" noemen. GoPro noemt 't nergens (meer?) "HD" o.i.d. En wat de "Adventure"-editie is mag Joost weten. Wordt ook nergens genoemd op GoPro.com
Adventure is volgens mij hetzelfde als de Standard. De surf heeft speciale surfboard mounts erbij en de Music heeft Music mounts
jep VRII, probeer nu in te loggen..
had eerst in IE zitten werken omdat de site in chrome niet laadde, en in chrome zat m'n bestelling nogin het mandje
[ Voor 26% gewijzigd door fommes op 28-01-2015 18:40 ]

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Hoop het voor je, dingen zoals de 24-70, SB-910 etc. zijn gewoon verwijderd uit mijn mandje op maandag ochtend.fommes schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:37:
[...]
Ik heb het in m'n mandje zitten, ik had het nog in m'n chrome sessie van van de weekkijken of ik af kan rekenen..
"Sorry ondertussen uitverkocht"
M'n lokale MM had hem niet meer staan, vandaarSjoerdiee schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:39:
[...]
Daarom ben ik al blij dat ik hem gewoon al thuis heb liggen en nu morgen op me gemakje kan gaan claimen
Ja, zoiets verwachtte ik al wel.Sjoerdiee schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:39:
Adventure is volgens mij hetzelfde als de Standard. De surf heeft speciale surfboard mounts erbij en de Music heeft Music mounts
Ik was ook na een andere MM gereden als normaal, werd wel netjes aangegeven op de website trouwensOsiris schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:40:
[...]
M'n lokale MM had hem niet meer staan, vandaar
[...]
Ja, zoiets verwachtte ik al wel.Zit wel goed
Edit: Een vriend van me stond net in Breda bij de MM en daar stond al een rij van een paar 100 meter, komt hij binnen product(Sony tablet) niet meer op voorraad. Damn unlucky. (via een MM medewerker die ik ken bleek dat die al heel lang niet op voorraad zijn maar dat dat gewoon niet op de website staat, beetje vreemd)
[ Voor 31% gewijzigd door Pannekoek_NL op 28-01-2015 18:43 ]
Eindtotaal na cashback €395,22
Zit geen ambilight op geloof ik, anders kan dit uitgeschakeld worden. Idd liever een sony, maar met mijn budget hadden alle sony's een dikke achterkant en aansluitingen niet 'muurvriendelijk'.Cyclonic schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:38:
[...]
Als je ambilight geweldig vind okay.. maar zou anders liever voor de sony gaan.
let me know....fommes schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:39:
[...]
jep VRII, probeer nu in te loggen..
had eerst in IE zitten werken omdat de site in chrome niet laadde, en in chrome zat m'n bestelling nogin het mandje
yeah...gelukt. ik mag camera toevoegen aan mijn verlanglijst.

Wel een heerlijke prijs voor deze notebook. Waarschijnlijk dankzij Dixons, die als enige in de Pricewatch de prijs op €799 heeft gehouden
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5
Hartelijk dank voor uw bestelling!Justie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:41:
[...]
let me know....
yeah...gelukt. ik mag camera toevoegen aan mijn verlanglijst.
Lijkt erop dat het gelukt is
Kun je gelijk ff vragen wanneer de webshop het weer doet .....
Had nog een cadeaubon van 135 euro liggen, toch best leuk om zo'n duur toestel voor ~196 euro te kopen
Absoluut mee eens. Een prima laptop voor 'weinig' geld. En ze moeten er redelijk wat van hebben inderdaad. Hier al 5, 6 personen die m hebben gekocht.Dutchman7 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:42:
Hier ook de Asus N551JK-CN157H gescoord! Hij staat nog niet op uitverkocht, volgens mij heeft Mediamarkt een paar palletjes staan dan.
Wel een heerlijke prijs voor deze notebook. Waarschijnlijk dankzij Dixons, die als enige in de Pricewatch de prijs op €799 heeft gehouden
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
Ligt plat, telefonisch bestellen gaat welCranberry schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:45:
[...]
Kun je gelijk ff vragen wanneer de webshop het weer doet .....
5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5
Naar een andere vestiging fietsen zou me sowieso teveel moeite kostenSjoerdiee schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:41:
[...]
Ik was ook na een andere MM gereden als normaal, werd wel netjes aangegeven op de website trouwens
Besides, wist niet eens dat de MM website een actuele voorraadindicatie voor winkels had, ala Ikea. Nu iig niet (tijdelijk) zie ik.
Zie:fommes schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:44:
[...]
Hartelijk dank voor uw bestelling!
Lijkt erop dat het gelukt isalleen nog geen bevestigingsmail gehad.
marshallq schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:29:
Btw; Als het geld van de rekening afgeschreven is moet alles goed zijn. Het kan een tijd duren voordat je de bestelling op de mediamarkt site terug ziet en voordat je de bevestiging per e-mail ontvangt.
Yes top prijs.pietertie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:45:
[...]
Absoluut mee eens. Een prima laptop voor 'weinig' geld. En ze moeten er redelijk wat van hebben inderdaad. Hier al 5, 6 personen die m hebben gekocht.
Ik zet er denk ik wel pas een ssd in als windows 10 uitkomt. Eerst even kijken of die zo snel genoeg is.
Ps4/switch gamer
Ik zit echt precies naar dezelfde televisie te kijken, ik wou eerst de PHILIPS 42PFK6309 maar ben nu aan het twijfelen.EvilVoiceZ schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:36:
Na een dik half uur gelukt om de Philips 48PFK5709 (412,-) te bestellen![]()
ik hoop het voor je.fommes schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:44:
[...]
Hartelijk dank voor uw bestelling!
Lijkt erop dat het gelukt isalleen nog geen bevestigingsmail gehad.
ik ga opgeven....dit werkt gewoon niet.
De ergste drukte is denk ik wel geweest.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Bij mij is daar nog niets van te merken.PM_Petrol schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:49:
De webshop wordt al wat sneller. Binnen enkele seconden is de pagina geladen.
De ergste drukte is denk ik wel geweest.

Ja als je de tijd gaat rekenen die je kwijtbent aan het bestellen vraag je je af of het wel zo voordelig is..Joosie200 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:48:
Hartelijk bedankt, nee jullie bedankt, man, man, man, man.. dan eindelijk na 45min
Louise525 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:51:
[...]
Bij mij is daar nog niets van te merken.
Gelukkig was het winkelmandje al gevuld bij het openen van de site, alleen nog afrekenen en klaar
Opvallend vind ik dat er nu gratis verzending voor de webshop geldt, volgens mij moest er vorige keer gewoon een vergoeding voor worden neergelegd, daarnaast ook geen extra kosten voor de cc betaling, hoewel expliciet wordt gemeld dat hier kosten voor kunnen worden gerekenend (wat ik dus verwachtte voor een bestelling van 1000+ euro).
Prima deal zo!
Happy (en geduldig...) shopping iedereen..
Hyundai Ioniq 28kWh
Verwijderd
Nee, maar het zou ook helpen als je gewoon de voorwaarden leest.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:54:
Kan je ook iets reserveren zodat ik het i.p.v vandaag, zaterdag kan kopen of gaat dat niet?
Nee, dat doen ze niet.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:54:
Kan je ook iets reserveren zodat ik het i.p.v vandaag, zaterdag kan kopen of gaat dat niet?

Als dat mis gaat matchen ze je betaling binnen 1 uur heb ik me laten vertellen door een medewerker.downtime schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:52:
Het kostte mij 18 minuten. Had gisteren al een account aangemaakt en directe link naar het apparaat wat ik wilde bestellen. Zit alleen nog op de bevestiging van MM te wachten. Kreeg een 404 toen ik na het betalen via iDeal terug naar de MM site werd gestuurd, maar ga ervan uit dat het wel goed zal komen. Ik heb wel de bevestiging van de bank gehad dat ik betaald heb en de bevestiging van MM zelf is dan alleen nog maar een formaliteit, volgens mij.
Volgens mij was dat alleen voor witgoed, denk dat nu geldt, wie het eerste komt die het eerst maaltVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:54:
Hyundai Ioniq 28kWh
Had ik ook. Ook nog geen bevestiging gehad.downtime schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:52:
Het kostte mij 18 minuten. Had gisteren al een account aangemaakt en directe link naar het apparaat wat ik wilde bestellen. Zit alleen nog op de bevestiging van MM te wachten. Kreeg een 404 toen ik na het betalen via iDeal terug naar de MM site werd gestuurd, maar ga ervan uit dat het wel goed zal komen. Ik heb wel de bevestiging van de bank gehad dat ik betaald heb en de bevestiging van MM zelf is dan alleen nog maar een formaliteit, volgens mij.
Ik zal straks eens proberen te bellen als de site het weer doet
Ik zal eerst even afwachten of ik toch nog een bevestiging krijg.
[ Voor 4% gewijzigd door Pauwl op 28-01-2015 18:57 ]
Is het product uit voorraad, of staad er levertijd 1-5 werkdagen? dat staat namelijk bijna overaltenhagen12500 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:58:
Iemand toevallig een idee of de webwinkel voorraden worden aangevuld?
Waarschijnlijk maandagtenhagen12500 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:58:
Iemand toevallig een idee of de webwinkel voorraden worden aangevuld?

Mediamarkt did it again.
levertijd 1 tot 5 werkdagen betekent toch niet uitverkocht.....bij MM lijkt het er wel op.fommes schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:59:
[...]
Is het product uit voorraad, of staad er levertijd 1-5 werkdagen? dat staat namelijk bijna overal
De ASUS N551JK-CN157H kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.
Dit product is helaas niet meer leverbaar.
Dus echt uitverkocht nu.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
volgens mij is dat meer om aan te geven dat de levertijden nu wat langer zijn ivm de vele bestellingen.Justie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:02:
[...]
levertijd 1 tot 5 werkdagen betekent toch niet uitverkocht.....bij MM lijkt het er wel op.
Nee ik vermoed dat ze die ruimte nemen om de hoeveelheid bestellingen ruimschoots te kunnen verwerken..Justie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:02:
[...]
levertijd 1 tot 5 werkdagen betekent toch niet uitverkocht.....bij MM lijkt het er wel op.
Ik heb nog eens geprobeerd voor je maar ik krijg de d3200 nog steeds niet gewoon in het mandje.. gelukkig had ik hem nog in m'n sessie. vanuit de verlanglijst krijg je het ook niet voor elkaar?
Die bestellingen gaan gewoon goed. Ze dekken zich met die levertijd in om een grote hoeveelheid orders binnen die tijd te bezorgen, niet omdat artikelen niet leverbaar (zouden) zijn. Op zich logisch met dit soort acties w.m.b.Justie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:02:
[...]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Morgen zouden ze al kunnen leveren
Het is trouwens de pricewatch: Philips 50PFK4309 Zwart die ik voor ongeveer 412 euro heb besteld. Geen geld voor een 50" FHD scherm.
PSN: djmurcielago
Als ik de 'bestel'-button 20x spam, krijg ik 20x te zien dat hij niet op voorraad isfommes schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:59:
[...]
Is het product uit voorraad, of staad er levertijd 1-5 werkdagen? dat staat namelijk bijna overal
Misschien kijken of de rij voor de MM aan het eind van de avond wat kleiner is
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
nee, vanuit mijn verlanglijstje lukt het ook niet. al 30x te zien gekregen dat het product niet in winkelwagen geplaatst mag worden, ondanks de levertijd van 1 tot 5 dagenfommes schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:04:
[...]
Nee ik vermoed dat ze die ruimte nemen om de hoeveelheid bestellingen ruimschoots te kunnen verwerken..
Ik heb nog eens geprobeerd voor je maar ik krijg de d3200 nog steeds niet gewoon in het mandje.. gelukkig had ik hem nog in m'n sessie. vanuit de verlanglijst krijg je het ook niet voor elkaar?
Lol goed toestel....Murcielago schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:05:
3 kwartier in de rij gestaan bij de MM om erachter te komen dat het een webshop-only TV was. Verkoper zei wel dat het een goed toestel was. Gelijk naar huis en binnen 5 minuten besteld en betaald.
Morgen zouden ze al kunnen leveren
Het is trouwens de pricewatch: Philips 50PFK4309 Zwart die ik voor ongeveer 412 euro heb besteld. Geen geld voor een 50" FHD scherm.

Dit topic is gesloten.
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]
Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".
Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!
Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.