Geen antwoord meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-10 19:20
Ik heb een micro HDMI adapter verkocht, het geld is overgemaakt, maar ik heb nog geen adres binnen gekregen.

Hoe lang wachten op antwoord? Wanneer boek je het geld terug?

Bizarre situatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A! al eens gelezen :? Dat staat niet voor niets bovenaan dit forum ;)
1. Haal even diep adem. Hoe lang speelt het al?

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 07-01-2015 23:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:53

DukeBox

loves wheat smoothies

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
DukeBox schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:47:
[...]

Hij is toch niet opgelicht?
Nee, maar het is wel handig als 'ie even een indicatie geeft van hoe lang 't al speelt ;) Sommige tweakers zijn niet 24/7 online en het gaaf hier om een bedrag van 2,50 euro + een paar stuivers verzendkosten :X

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 07-01-2015 23:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
RobIII schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:46:
How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A! al eens gelezen :? Dat staat niet voor niets bovenaan dit forum ;)

[...]
Ik weet hoe het werkt hier, maar vroeg me af wat de standaard is in dit soort situaties, uberhaupt.

Hij reageerde normaal ultra vlot. Nu niet meer, terwijl dat toch raar is voor zijn kant van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
StrongArmLance schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:52:
Hij reageerde normaal ultra vlot. Nu niet meer, terwijl dat toch raar is voor zijn kant van het verhaal.
Nogmaals: geef eens aan hoe lang dit al speelt?

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
ging was mis bij het versturen van de reactie

Hij heeft 2 dagen nog niet gereageerd.

[ Voor 77% gewijzigd door StrongArmLance op 07-01-2015 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
StrongArmLance schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:53:

Hij heeft 2 dagen nog niet gereageerd.
Again: het gaat hier om 2,50 euro (+ een beetje) en niet iedereen is 24/7 online of überhaupt elke dag. Als het nou om 1000 euro ofzo ging; mja. Dat was misschien raar geweest (en zelfs dan nog niet; wie weet is 'ie ziek geworden, iemand overleden, wat belangrijkers ertussen gekomen of who-knows of misschien heeft 'ie het notificatie ballonnetje in z'n lunch gemist omdat er net iemand een mop tapte). Wacht het gewoon even een paar dagen af en boek 't dan terug als je 't wachten beu bent.

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 07-01-2015 23:59 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
Dat is waar. Maar hij was vandaag online, vandaar..., nou ja, ik wacht het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:33

D4NG3R

kiwi

:)

Ik zou zelf gewoon wachten, geen gehoor? €2,50 + een beetje gratis gekregen en leg je die adapter nog even op de boekenplank mocht er alsnog een reactie krijgen.

Of ben je er bang voor dat bedrag uit te geven en hem dan niet meer op te kunnen sturen? :9

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
D4NG3R schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 00:04:
Ik zou zelf gewoon wachten, geen gehoor? €2,50 + een beetje gratis gekregen en leg je die adapter nog even op de boekenplank mocht er alsnog een reactie krijgen.

Of ben je er bang voor dat bedrag uit te geven en hem dan niet meer op te kunnen sturen? :9
Nee joh, is gewoon een principe kwestie :) ik heb nep-OCD op mijn 'boekhouding'.

Ook maak ik, in het geval van geen reactie, ook veel liever iemand anders blij(?) met zo'n adapter, dan hem op een plank leggen. Aangezien het, voor zover zo'n klein ding in de weg kan liggen, in de weg ligt.

Ik wacht een dagje ;)

[ Voor 13% gewijzigd door StrongArmLance op 08-01-2015 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Het is zeker niet netjes, maar voor 2,50 kan het zijn dat de verkoper er niet de hoogste prioriteit aan heeft gegeven ;) Vandaar kan je zoiezo niet na 2 dagen al zeggen dat er misschien iets aan de hand is, zeker de eerste week is dat, lastig.

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
RGAT schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 00:24:
Het is zeker niet netjes, maar voor 2,50 kan het zijn dat de verkoper er niet de hoogste prioriteit aan heeft gegeven ;) Vandaar kan je zoiezo niet na 2 dagen al zeggen dat er misschien iets aan de hand is, zeker de eerste week is dat, lastig.
Nou ja, ik vind het ook niet erg, alleen bijzonder, en wilde gewoon even polsen hoe ik moet handelen als de situatie blijft zoals hij is, maar inderdaad, dat is het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:27
Heb je hem al een berichtje gestuurd? Wellicht denkt hij dat hij je al zijn adres gestuurd hebt en zit hij nu te wachten tot je het opstuurt?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:53

DukeBox

loves wheat smoothies

RGAT schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 00:24:
Het is zeker niet netjes, maar voor 2,50 kan het zijn dat de verkoper er niet de hoogste prioriteit aan heeft gegeven ;)
Koper bedoel je ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Oeps foutje inderdaad :*)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:46
Bij twijfel is twee weken (10 werkdagen) altijd een redelijk termijn. Wanneer je tegen die tijd nog niks hebt gehoord, mag de koper nalatigheid worden verweten. Tegen die tijd kun je - als je zo vriendelijk bent - het bedrag terugboeken. Of, als je iets meer van jezelf houdt, het geld houden, het product opnieuw aanbieden en, eventueel een terugboeking doen wanneer de koper zich weer meldt.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Pagina: 1