Toon posts:

ik zoek een game met levels die zich onder water afspeelt

Pagina: 1
Acties:
  • 733 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb jaren geleden (denk wel jaar of 15 geleden) eens een spel gedownload wat ik heel graag weer eens zou willen spelen. weet alleen de naam niet meer.
Het is een soort platformspel wat zich afspeelt onder water. het is een poppetje in een soort duikerspak die dingen moet ontduiken en die op bepaalde plaatsen zuurstof (oxygen) kan winnen. als hij niet op tijd zuurstof krijgt moet je weer opnieuw beginnen.
je kunt elke keer een level verder komen. naar mijn weten zaten er ook bommen in. Geen idee meer hoe het heet.
Iemand een idee ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:26
Helaas hebben tweakers vaker dit probleem en daarom bestaat het onderstaande topic al een poosje, als je daar je vraag nogmaals stelt staat het gelijk op de juiste plaats en wordt het gezien door forumleden met een groot geheugen of goede zoek skills. ;)

[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Was het niet in een hele kleine onderzeeër?

Dr. Riptide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36

BM

Moderator Spielerij
Flex0r schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:05:
Helaas hebben tweakers vaker dit probleem en daarom bestaat het onderstaande topic al een poosje, als je daar je vraag nogmaals stelt staat het gelijk op de juiste plaats en wordt het gezien door forumleden met een groot geheugen of goede zoek skills. ;)

[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5
Met ^^.

Graag daar verder dus :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.