Kan iemand mij helpen met een lijstje? Ik wil een tweede PC hebben voor bij mijn vader. Ik ben opzoek naar een PC met de power van mijn laptop (4GB ram, 710m, i5) maar die moet ik nu voor school gebruiken. Hij moet wel een stuk minder kosten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het enige wat ik met deze pc wil doen is gamen (games zoals Lol, minecraft) en een beetje editen is ook goed. natuurlijk ook surfen en films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou het niet weten. Zo goedkoop mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb niks. Het enige wat ik weet wat ik er in zou willen hebben is een grafische kaart van onder de 80
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
4gb ram is een must. snelheid en merk maakt niet uit. stock cooler is ook niet erg. het liefst een quad core processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vindt een kleine pc wel fijn.
Ga je overklokken?
nope
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het enige wat ik met deze pc wil doen is gamen (games zoals Lol, minecraft) en een beetje editen is ook goed. natuurlijk ook surfen en films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou het niet weten. Zo goedkoop mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb niks. Het enige wat ik weet wat ik er in zou willen hebben is een grafische kaart van onder de 80
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
4gb ram is een must. snelheid en merk maakt niet uit. stock cooler is ook niet erg. het liefst een quad core processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vindt een kleine pc wel fijn.
Ga je overklokken?
nope