Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rnelissen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-11 19:11
Hi there

Op zoek naar een nieuwe TV voor de slaapkamer. 40 of 42 inch voor aan de muur.

Nu heb ik een Synology NAS waar al mn media op staat. Momenteel speel ik de media af via een Boxee maar daar wil ik van af dmv een TV die direct vanaf de NAS kan streamen. En liefst ook met een app die automatisch subtitles bij de film kan zoeken.

Welk merk / type TV kan ik het best nemen? Ik las ergens dat Samsung en LG een Synology app hebben (DSvideo), of wellicht via Plex?

Hoeft geen high end TV te zijn gewoon goed beeld en geluid zonder 3D.

hope you can help! _/-\o_

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT :)
Helpen kan zeker. Maar we gaan er hier wel vanuit dat je eerst zelf onderzoek doet, reviews leest en gaat kijken. Als je dan specifieke vragen hebt dan kunnen we daar op ingaan of adviseren. Dus ga eerst even googlen op smart TV's en subtitles. Ik kan je alvast verklappen dat er bij mijn weten geen TV is die zelf subtitles zoekt. Hooguit kan dat op je NAS. Zo smart zijn die TV's nou ook weer niet ;)

Wat jij het beste kunt nemen past verder bij jouw eigen smaak en wat jij mooi vind kijken. Om niet te zwijgen van jouw budget. Ik kan je prima een dure tv als beste aangeven, maar daar schiet je geen drol mee op ;)

Verder kan ik je dit leesvoer aanraden: [FAQ] Welke TV moet ik kopen?

Last but not least: er is een compleet subforum voor Consumentenelektronica Aankoopadvies. Je zat dus bijna goed met je post ;) Je zou via de link "rapporter" links bovenaan je startpost een optic request in kunnen schieten voor een move, maar ik ben zo vrij geweest dat al even voor je te doen :)
Dus mocht je je topic ineens kwijt staan dan staat ie daar - en weet je dta ook meteen van dat TR voor de volgende keer :)

Succes :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
The Eagle was me net voor dus het heeft weinig zin om in herhaling te vallen.

Een schopje naar CEA dan maar.

• rnelissen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-11 19:11
Dank voor het schopje naar CEA..

Inmiddels oplossing gevonden dus als info voor anderen:
Samsung Smart TV gekocht. Dat is het enige platform met DS Video (native Synology app). Haalt flawless mijn media van de NAS.