Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
dit systeem zal waarschijnlijk voor spellen en school gebruikt worden door mijn broertje,
deze spellen zijn rollercoaster tycoon 3, professional farmer 2014 platinum edition en heavyweight transport simulator 3.
deze spellen hoeven zeker niet op de hoogste resolutie en schermkwaliteit gespeelt te worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
het budget ligt zo rond de 250 euro, mag iets meer of minder
assemblage zal ik zelf doen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
beeldscherm, toetsenbord en muis gaan sowieso mee,
ook hebben we nog de voeding van 400w, harddisks, cdspeler en computerkast van de oude pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk dat ik moederbord, processor en werkgeheugen zal nodig hebben, eventueel nog een videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren qua merk, maar er zijn zoveel dingen dat ik door de bomen het bos niet meer zie
wel graag een systeem dat over een paar jaar nog steeds redelijk meekan.
m'n ouders hadden 7 jaar geleden een systeem voor 300 euro gekocht, en daar moet ik nu vervanging voor zoeken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geluidsniveau zal waarschijnlijk niet zoveel uitmaken, zolang hij in idle maar redelijk stil is
energieverbruik maakt ook niet uit.
Ga je overklokken?
grote kans van niet, aangezien dit systeem voor m'n ouders is
zelf had ik dit gevonden,
werkgeheugen zit ik nog te twijfelen, of 1x 4gb of 2x 2gb en welke snelheid
alvast hartelijk bedankt
niels
dit systeem zal waarschijnlijk voor spellen en school gebruikt worden door mijn broertje,
deze spellen zijn rollercoaster tycoon 3, professional farmer 2014 platinum edition en heavyweight transport simulator 3.
deze spellen hoeven zeker niet op de hoogste resolutie en schermkwaliteit gespeelt te worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
het budget ligt zo rond de 250 euro, mag iets meer of minder
assemblage zal ik zelf doen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
beeldscherm, toetsenbord en muis gaan sowieso mee,
ook hebben we nog de voeding van 400w, harddisks, cdspeler en computerkast van de oude pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk dat ik moederbord, processor en werkgeheugen zal nodig hebben, eventueel nog een videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren qua merk, maar er zijn zoveel dingen dat ik door de bomen het bos niet meer zie
wel graag een systeem dat over een paar jaar nog steeds redelijk meekan.
m'n ouders hadden 7 jaar geleden een systeem voor 300 euro gekocht, en daar moet ik nu vervanging voor zoeken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geluidsniveau zal waarschijnlijk niet zoveel uitmaken, zolang hij in idle maar redelijk stil is
energieverbruik maakt ook niet uit.
Ga je overklokken?
grote kans van niet, aangezien dit systeem voor m'n ouders is
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-6600K Boxed | € 84,- | € 84,- |
| 1 | ASRock FM2A88M Extreme4+ retail | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Corsair CMV4GX3M2A1333C9 | € 40,- | € 40,- |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 31,95 | € 31,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 213,85 | |
zelf had ik dit gevonden,
werkgeheugen zit ik nog te twijfelen, of 1x 4gb of 2x 2gb en welke snelheid
alvast hartelijk bedankt