Assassins Creed Unity: Je geld waard?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkGM14
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 15:28
Hallo iedereen,

Ik hoor heel veel verschillende meningen over Assassins Creed Unity. Ik zit erover te denken om hem te kopen vanwege de coöp. Ik was zelf erg fan van Black Flag. Daarom is mijn vraag ook is Assassins Creed Unity nou echt je geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:40
Naar mijn inziens zijn games allang hun geld niet meer waard. Games die halfbakken worden uitgegeven, waar je vervolgens bij release eerst een x aantal updates moet uitvoeren. Games die half worden uitgegeven, waarna je met expansions packs de rest van de game bij elkaar moet schrapen.

Moet ik nog doorgaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkGM14
GioStyle schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:22:
Naar mijn inziens zijn games allang hun geld niet meer waard. Games die halfbakken worden uitgegeven, waar je vervolgens bij release eerst een x aantal updates moet uitvoeren. Games die half worden uitgegeven, waarna je met expansions packs de rest van de game bij elkaar moet schrapen.

Bedankt voor je snelle reactie! Begrijp wel wat je bedoelt denk maar toch dat ik hem niet ga halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-10 13:56
Je zou in de topics hierover kunnen kijken wat de ervaringen van anderen zijn:
\[PS4/XB1] Assassin's Creed Unity
of
[PC] Assassin's Creed: Unity

[ Voor 42% gewijzigd door Gtoniser op 06-01-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:19
GioStyle schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:22:

Vrij nutteloze en algemene reactie? Dus nee, liever niet doorgaan.

@OP: één advies dat ik sowieso zou geven is: als je een game niet op release koopt, wacht op een sale, zeker op pc. De coop is in ACU niet slecht, maar er is natuurlijk een limiet op het aantal missies/dingen die je kan doen in coop (zeker als je er naast Far Cry 4 bijvoorbeeld speelt). En qua setting is het ver weg van wat Black Flag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkGM14
AntiChrist7 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:40:
[...]

Vrij nutteloze en algemene reactie? Dus nee, liever niet doorgaan.

@OP: één advies dat ik sowieso zou geven is: als je een game niet op release koopt, wacht op een sale, zeker op pc. De coop is in ACU niet slecht, maar er is natuurlijk een limiet op het aantal missies/dingen die je kan doen in coop (zeker als je er naast Far Cry 4 bijvoorbeeld speelt). En qua setting is het ver weg van wat Black Flag is.
Ik heb een site gevonden G2A.com alles heel goedkoop. Vriend van mij heeft daar ook gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:19
MarkGM14 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:44:
[...]

Ik heb een site gevonden G2A.com alles heel goedkoop. Vriend van mij heeft daar ook gehaald.
Dan heeft hij je wss nog niet verteld dat Ubisoft G2A keys geband heeft:

http://forums.ubi.com/sho...me-key-got-banned!-Forums

De dudebart in het topic is ook een Tweaker.

Ikzelf heb de Season Pass voor Far Cry4 en ACU op g2play gehaald, daar lijken ze geen problemen van te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Uiteraard is er maar 1 antwoord mogelijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.vgmuseum.com/end/scd/a/monkey-36-bottom1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb het spel gekocht voor 49e (PS4 bij de MM) bij release. Er zijn zeker genoeg dingen aan te merken op de game, maar ik heb niet echt last gehad van gamebreakende bugs of dat soort dingen.

Uiteindelijk heb ik 22 uur in de game gestopt en heb ik de story volledig uitgespeeld en co-op en overige zaken voor een gedeelte.

Voor mij was de game zijn geld wel waard, maar dit is iets voor jezelf om te bepalen of de game voor jou ook genoeg te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hij was rond de 30-35 euro bij zavvi, helaas nu uitverkocht (tijdelijk?), dus dat lijkt me wel een oke prijsje voor Unity, ik moet hem zelf nog spelen, maar ik ga daar uiteraard niet meer dan 15 euro uitgeven :+ Ik vind de AC serie zelf saai geworden vergeleken met de oudere AC titels, als je niet op de story let dan is het vermakelijk, maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ik vind hem wel enorm gaaf. Ik heb hem gehaald na de laatste patch dus ik kan niet mee praten over de problemen die anderen hebben gehad. Soms heb ik nog wel eens een glitch oid. Maar ik stoor me er niet zo aan eerlijk gezegd. Software kan nou eenmaal niet bugvrij zijn. (waar ik niet mee rechtpraat dat software niet zo goed mogelijk uitgebracht moet worden.)

Ik heb elk AC spel gespeeld en Black Flag en Rogue waren voor mij de minste. Ik heb niets met het piraten thema. Om maar te zwijgen over bootje varen.

Dus vandaar dat ik erg blij ben met Unity. Weer lekker freeroamen in een enorme stad. Maar ik mis wel wat gameplay elementen uit Black Flag enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 09:25
Daarom is mijn vraag ook is Assassins Creed Unity nou echt je geld waard?
Dat ligt geheel aan jezelf, maar hier heb je mijn mening :

Ja, ik vind van wel,
Hoewel het spel geplaagd is door bugs en het offline zijn van Ubi-servers is het weer een ouderwetse AC.
Een hoop bugs zijn opgelost (nog niet alle!) en Initiates is nog steeds offline, maar het spel werkt verder goed nu, geen rare framedrops of vastlopers meer sinds de laatste patch (v1.4.0).

Plusjes:
Spel speelt lekker weg, en kan afwisselend gemakkelijk of juist uitdagend aanvoelen
Er is een hoop te doen in de spelwereld
Coop-mudus is erg leuk en uitdagend (zeker als je met onbekenden speelt)
freeroam/parkour is aanzienlijk verbeterd tov vorige AC games.

Minnetjes
Spel bevat nog bugs (pop-ins, glitches (grafisch) e.d)
vrij korte verhaallijn
Moeilijkheidsgraad niet in te stellen (spel is soms wel erg simpel)
Initiates nog steeds offline
Companoin app synchronized maar zelden goed
Always-on DRM (Uplay)

Iedereen heeft zijn eigen mening, dus je zult voor jezelf moeten bepalen of je hieraan geld uit wilt geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

xelfer schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:00:
Ik heb het spel gekocht voor 49e (PS4 bij de MM) bij release. Er zijn zeker genoeg dingen aan te merken op de game, maar ik heb niet echt last gehad van gamebreakende bugs of dat soort dingen.

Uiteindelijk heb ik 22 uur in de game gestopt en heb ik de story volledig uitgespeeld en co-op en overige zaken voor een gedeelte.

Voor mij was de game zijn geld wel waard, maar dit is iets voor jezelf om te bepalen of de game voor jou ook genoeg te bieden heeft.
in 22 uur uitgespeeld? wat voor speedrun heb je dan gedaan of is de game gewoon stukken korter dan voorgaande delen???

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
In 22 uur uitspelen is wel heel erg snel... heb nu ongeveer 100 uren in het spel zitten,
de verhaallijn alleen kostte mij zo'n 50 uur, maar heb dan niet alle secundaire missiedoelen behaald..

De coop missies en verhalen van parijs gaan veel meer tijd inzitten, deze heb ik nog niet eens allemaal, om maar niet te spreken over de Nostradamusmysteries, moordmysteries en het verzamelen van diverse collectables.

Maar de verhaallijn is wel korter dan in eerdere AC games
spoiler:
(12 sequenties met ieder 2-3 missies, waar sommige missies meerdere missiedoelen hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
http://www.howlongtobeat.com/game.php?id=21269

Ik zie hier average voor de story: 16 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Ik zie dat daar ook :), heb je zelf ook ACU gespeeld? het zal best mogelijk zijn, maar is het dan nog wel leuk om te doen? (een avg van 16 uur bij 34 gepollde mensen is ook niet bijzonder representatief in mijn ogen)

Ikzelf speel gewoon lekker rustig, en in mijn geval betekend dat dat het allemaal wat langer duurt, ben nogal snel afgeleid door dingen die onderweg naar een missie gebeuren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

dragoncry schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:28:
[...]

Ik zie dat daar ook :), heb je zelf ook ACU gespeeld? het zal best mogelijk zijn, maar is het dan nog wel leuk om te doen? (een avg van 16 uur bij 34 gepollde mensen is ook niet bijzonder representatief in mijn ogen)

Ikzelf speel gewoon lekker rustig, en in mijn geval betekend dat dat het allemaal wat langer duurt, ben nogal snel afgeleid door dingen die onderweg naar een missie gebeuren :9
dat is ook juist het leuke van open world, beetje rondrennen aankloten en random events meemaken. bv. een messager runner in een groep vijanden zien rennen en afgemaakt worden, erheen lopen en dan de loot oppakken, maar dan gesnitched worden en dik gevecht moeten afhandelen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dragoncry schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:13:
In 22 uur uitspelen is wel heel erg snel... heb nu ongeveer 100 uren in het spel zitten,
de verhaallijn alleen kostte mij zo'n 50 uur, maar heb dan niet alle secundaire missiedoelen behaald..

De coop missies en verhalen van parijs gaan veel meer tijd inzitten, deze heb ik nog niet eens allemaal, om maar niet te spreken over de Nostradamusmysteries, moordmysteries en het verzamelen van diverse collectables.

spoiler:
(12 sequenties met ieder 2-3 missies, waar sommige missies meerdere missiedoelen hebben)
Verhaallijn wordt langer, er komt nog een DLC die afaik gratis gaat worden vanwege de opstartproblemen met de game (en de app, en online).

Ik vond het een zeer vermakelijke game, ik heb maar ooit 1x een AC game gespeeld (die online soort van pvp versie), dus was allemaal vers en nieuw. Geen idee hoeveel uur ik er al in heb zitten, maar als het voor mij 30+ uur wordt, is de game het zeker al waard.

De replayvalue is aanzienlijk minder natuurlijk, maar door die co-op missies erbij blijft het leuk om gewoon nog de game op te starten en weer wat te spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
dragoncry schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:13:

spoiler:
Thank god voor de spoiler tags. Dit had het spel echt voor mij verneukt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-10 14:56

Wailing_Banshee

You're Next

dragoncry schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:24:
[...]

Dat ligt geheel aan jezelf, maar hier heb je mijn mening :

Ja, ik vind van wel,
Hoewel het spel geplaagd is door bugs en het offline zijn van Ubi-servers is het weer een ouderwetse AC.
Een hoop bugs zijn opgelost (nog niet alle!) en Initiates is nog steeds offline, maar het spel werkt verder goed nu, geen rare framedrops of vastlopers meer sinds de laatste patch (v1.4.0).

Plusjes:
Spel speelt lekker weg, en kan afwisselend gemakkelijk of juist uitdagend aanvoelen
Er is een hoop te doen in de spelwereld
Coop-mudus is erg leuk en uitdagend (zeker als je met onbekenden speelt)
freeroam/parkour is aanzienlijk verbeterd tov vorige AC games.

Minnetjes
Spel bevat nog bugs (pop-ins, glitches (grafisch) e.d)
vrij korte verhaallijn
Moeilijkheidsgraad niet in te stellen (spel is soms wel erg simpel)
Initiates nog steeds offline
Companoin app synchronized maar zelden goed
Always-on DRM (Uplay)

Iedereen heeft zijn eigen mening, dus je zult voor jezelf moeten bepalen of je hieraan geld uit wilt geven :)
Jouw pluspunten ben ik het helemaal mee eens. Minnetjes grotendeels mee eens (heb het verhaal nog niet uit, dus over lengte heb ik niets te klagen), behalve dat always-on DRM. Want dat klopt niet. Je kunt AC:U gewoon spelen zonder dat je online moet zijn (net als alle andere AC spellen).

Ik heb ook nog geen spijt gehad van m'n aankoop.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
Ik heb 'm voor 18 euro gekocht en dat vind ik een mooie prijs, maar de volle mep (€50+) vind ik het niet waard. Die storymode had ik in 2 dagen af, daar loop je echt zo doorheen. En de extra missies heb ik ook in 2 dagen ver af.

Het verhaal is ook super voorspelbaar!

Persoonlijk vind ik de delen met Ezio nogsteeds de beste, al heb ik Black Flag niet gehad of gespeeld. Daar waren ook de minigames leuk. Je kon assassins vrij spelen en op missie sturen (hier nog niet gezien), je had sieges (vond ik persoonlijk leuk), en in die met Connor kon je bootje varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:58:
[...]

Jouw pluspunten ben ik het helemaal mee eens. Minnetjes grotendeels mee eens (heb het verhaal nog niet uit, dus over lengte heb ik niets te klagen), behalve dat always-on DRM. Want dat klopt niet. Je kunt AC:U gewoon spelen zonder dat je online moet zijn (net als alle andere AC spellen).

Ik heb ook nog geen spijt gehad van m'n aankoop.
Mijn excuses, dacht dat dat niet ging
TheBrut3 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:59:
Ik heb 'm voor 18 euro gekocht en dat vind ik een mooie prijs, maar de volle mep (€50+) vind ik het niet waard. Die storymode had ik in 2 dagen af, daar loop je echt zo doorheen. En de extra missies heb ik ook in 2 dagen ver af.

Het verhaal is ook super voorspelbaar!

Persoonlijk vind ik de delen met Ezio nogsteeds de beste, al heb ik Black Flag niet gehad of gespeeld. Daar waren ook de minigames leuk. Je kon assassins vrij spelen en op missie sturen (hier nog niet gezien), je had sieges (vond ik persoonlijk leuk), en in die met Connor kon je bootje varen.
Die assassins die je op pad kunt sturen zitten nu in de companion app ;), en vond het verhaal niet echt voorspelbaar, maar ieder zijn ding, met 100 uur + vermaak ik mij nog prima, en zoals SinergyX al aangaf komt er nog een (gratis) DLC aan (dead kings uit mijn hoofd) even opgezocht : nieuws: Ubisoft brengt gratis Assassin's Creed Unity-dlc vanaf 13 januari uit

offtopic:
@Bram1984, leuke, on-topic reactie ;w

[ Voor 6% gewijzigd door dragoncry op 09-01-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
100 uur!? Waar krijg je dat mee vol dan? Dan neem je wel erg veel tijd om lekker rond te lopen haha xD
Ik moet zeggen dat ik Parijs ook snel beu was, voor mijn gevoel was het maar klein. Persoonlijk ga ik liever verschillende (kleinere) steden af met wat buitengebied, dan voelt het spel al snel veel groter.

Die app heb ik nog niet gedaan, ik heb er van gehoord en dat was het. Misschien dat ik daar nog eens naar ga kijken. Ik dacht dat het gewoon zo'n IOS/Android appje was waar je een live mapje kon zien (BF4 commander app idee), maar het is dus duidelijk meer?

Edit: Stom dat dit niet in game kan! Maar die app kan ik wel via mijn PS4 downloaden? Want ik heb geen Android of IOS 8)7
Waarom bedenken ze toch dat soort onzin?

[ Voor 12% gewijzigd door TheBrut3 op 09-01-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik zit op 85 uur, daar zit bij MP, missies, quests, collectables (kistjes/rondjes/nomad kistjes/initiates kistjes), nomad missies, Helix, en nog wel meer.

Dus als je flink wat MP speelt en voor de 'skillpoints' gaat dan kan daar best wat tijd in gaan zitten.

Op zich wel vermaakt met ACU, is het het geld waard? Ja als je het nu wilt hebben.. Anders een half jaartje wachten dan is hij wel te krijgen voor een paar tientjes.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
TheBrut3 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:14:
100 uur!? Waar krijg je dat mee vol dan? Dan neem je wel erg veel tijd om lekker rond te lopen haha xD

Die app heb ik nog niet gedaan, ik heb er van gehoord en dat was het. Misschien dat ik daar nog eens naar ga kijken. Ik dacht dat het gewoon zo'n IOS/Android appje was waar je een live mapje kon zien (BF4 commander app idee), maar het is dus duidelijk meer?

Edit: Stom dat dit niet in game kan! Maar die app kan ik wel via mijn PS4 downloaden? Want ik heb geen Android of IOS 8)7
Waarom bedenken ze toch dat soort onzin?
Nee helaas, app is alleen voor IOS/Android zie reacties hieronder :z , en waarom?... de volledige app kost €2.79 dus meer centjes
prutser001 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:22:

Dus als je flink wat MP speelt en voor de 'skillpoints' gaat dan kan daar best wat tijd in gaan zitten.
Dit, en er gaat veel tijd in nostradamus puzzels en moordmysteries zitten :)

[ Voor 56% gewijzigd door dragoncry op 09-01-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dan laat ik die app wel lekker hangen. Als ik dan echt m'n assassins op pad wil sturen sluit ik de PS3 wel een keer aan xD

Met die Nostradamus puzzels ben ik nu bezig, dat pak vind ik niet mooi. Zo snel mogelijk het pak van Ezio vrijgespeeld en daar loop ik altijd in rond.

Die moorden laat ik lekker voor wat ze zijn, ik heb er 1 gedaan en dat was me toch saai...

Verder sluit ik me bij prutser aan. Als je het NU wil spelen, dan kan je het kopen. Maar als je nog even kan wachten tot het spel een euro of 30 is, dan is dat voor mij een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dragoncry schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:25:

Nee helaas, app is alleen voor IOS/Android, en waarom?... de volledige app kost €2.79 dus meer centjes
En Windows 8.1 en Phone.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
TheBrut3 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:32:
Dan laat ik die app wel lekker hangen. Als ik dan echt m'n assassins op pad wil sturen sluit ik de PS3 wel een keer aan xD

Met die Nostradamus puzzels ben ik nu bezig, dat pak vind ik niet mooi. Zo snel mogelijk het pak van Ezio vrijgespeeld en daar loop ik altijd in rond.

Die moorden laat ik lekker voor wat ze zijn, ik heb er 1 gedaan en dat was me toch saai...

Verder sluit ik me bij prutser aan. Als je het NU wil spelen, dan kan je het kopen. Maar als je nog even kan wachten tot het spel een euro of 30 is, dan is dat voor mij een mooie prijs.
Moet naar die andere pakken kijken, wat er voor nodig is om vrij te spelen, weet een van jullie misschien wat het je oplevert om bij een club te zitten? (naast de clubmissies en bijbehorende unlocks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

[...]

Nee helaas, app is alleen voor IOS/Android, en waarom?... de volledige app kost €2.79 dus meer centjes
IOS, Android, Windows 8 (Modern UI app, mogelijk dus ook voor RT), Windows Phone 8.1. Waar wil je het nog meer op hebben?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:25:
IOS, Android, Windows 8 (Modern UI app, mogelijk dus ook voor RT), Windows Phone 8.1. Waar wil je het nog meer op hebben?
In game 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

In game zou het geen companion app zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 14:34
[...]

Nee helaas, app is alleen voor IOS/Android zie reacties hieronder :z , en waarom?... de volledige app kost €2.79 dus meer centjes

[...]

Dit, en er gaat veel tijd in nostradamus puzzels en moordmysteries zitten :)
De app is ook voor windows 8 en heb hem op mijn laptop en surface rt staan

edit: spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik heb AC naast de storyline ook nog wat doorgespeeld, dus mijn totale aantal uren is meer dan 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel gekocht om samen met mn broer te kunnen spelen. alleen om de een of andere reden wordt bij hem regelmatig de verbinding verbroken, dus we hebben nog niet eens 1 missie samen kunnen spelen.
ik moet wel zeggen dat het al een paar weken geleden is dat we hebben geprobeerd om samen te spelen. verder is het opzich wel een leuk spelletje. maar ik zou niet de volle prijs ervoor betalen. ik heb er achteraf gezien spijt van dat ik hem gepre-orderd had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 12:54
Als je het mij vraagt, voor wat ie nu kost (30 euro, zie: pricewatch: Assassin's Creed Unity, PC (Windows)) incl gratis DLC, ja, zeker het geld waard.. Ik speel hem nu een klein weekje (ook gewacht vanwege de technische problemen bij launch) en heb eerlijk gezegd er weinig tot geen problemen mee.. Het enige is dat de game na een tijdje gespeeld te hebben heel soms even blijft hangen maar gaat daarna gewoon weer verder (memoryleak?), voor de rest draait hij hier prima op 1920x1080 met alles max behalve AA, die staat op FXAA, ook in co-op loopt ie prima.. Mijn PC is een Intel i5 3570k@4,2Ghz, 8GB DDR3 1600Mhz en een licht overklokte MSI GTX 780 3GB videokaart.. Game ziet er echt fantastisch uit en ik vind de setting van Parijs ook geweldig.. Ik zou hem nu dus gewoon kopen, maar uiteindelijk moet je dat zelf beslissen, anderen kunnen niet voor jou bepalen wat jij wel of niet leuk vindt en of het je geld waard is.. Ik vind het voor mezelf in ieder geval dus wel.. Ik vond Black Flag en Far Cry 4 ook geweldig en Unity misschien nog wel de beste Ubisoft game van de laatste tijd (zeker qua graphics en setting)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
xelfer schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:55:
Ik heb AC naast de storyline ook nog wat doorgespeeld, dus mijn totale aantal uren is meer dan 22.
Kan je het aantal speeluren terugzien in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Bij de PS4 kan je zien hoe lang je een game hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Je kunt het ook zien bij uplay.

Ik zit nu op 43 uur, 41% completion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
TheBrut3 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:16:
Bij de PS4 kan je zien hoe lang je een game hebt gespeeld.
Dit kon ik niet vinden :(
Wailing_Banshee schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 07:34:
Je kunt het ook zien bij uplay.

Ik zit nu op 43 uur, 41% completion
Ah, hier wel, dankje. 50 uur 71%.
[/offtopic]

Ik zou even wachten tot hij iets is afgeprijsd, en dan voor een tientje of 3 de game in huis halen. Veel plezier, ondanks dat het toch het zoveelste deel in de serie is.

Voor de coop alleen zou ik het niet doen. Ik ben bang dat je hier vrij snel doorheen bent. Het zijn een missie of 20, welke je in coop kan doen, welke los staan van de verhaallijn.
Pagina: 1